Čtvrtá (?) vyrobená T613
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Žejo? Beze mne bys bezpečně nezaparkoval...
Na chudé přispívám už z povinnosti! (altruismus a princip solidarity)
Na chudé přispívám už z povinnosti! (altruismus a princip solidarity)
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
D.A: To ma nenapadlo! Už si chystám do vedra
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
při 235 kmh uletěla poklice-ted musím PČR zaplatit 30.000cze pokutu.byl tam passat
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
když uletí puklice a nakaká to rovnou do Leošova passatu, to už je smůla na kvadrát
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Leoš tam nebyl jen jeho podřízení
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Pro ty, co to nikdy neviděli čtvrtý prototyp, užíjte si to badatelé.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Pěkné fotky, stále stojí venku? Kde to má podlahu a zadní sedadla? Nejsem znalec, takže dobře, žes napsal, že se jedná o prototyp...pokládal bych ji za seriovou T613.
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Vasa26 má pravdu - jedná sa skutočne o 4. a posledný prototyp Vignale, aj keď dnes už vyzerá trocha inak..
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Jasně že jsem rád že je v dobrých rukách
- Pa3k
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 163
- Dátum registrácie: 06 Jan 2009, 23:23
- Tatry, ktoré vlastním: 613-4
- Bydlisko: Dolny Kubin
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Nejake aktualnejsie fotecky by sa teda nenasli? A ide sa prerabať do povodneho stavu?
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Mohol by si napísať, čo rozumieš pod "pôvodným stavom" ?
- Thomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 585
- Dátum registrácie: 08 Dec 2004, 23:07
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
..zajímavý, celkem nejednoznačný pojem, ve vztahu k prototypu.Pa3k napísal:...prerabať do povodneho stavu?
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Pristihol som sa pri tom že aj ja už tak deň skepticky premýšlam nad tým čo to je "pôvodný stav" u tohoto auta a dospel som k tomu, že je to nezmysel
- Pa3k
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 163
- Dátum registrácie: 06 Jan 2009, 23:23
- Tatry, ktoré vlastním: 613-4
- Bydlisko: Dolny Kubin
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Asi ano jeto blbosť ale ak sa na to pozeram očami bezneho smrtelnika tak by som v zadu chcel sedadla tak ako tomu bolo povodne a nie to co tam je teraz.ondrej napísal:Mohol by si napísať, čo rozumieš pod "pôvodným stavom" ?
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Tak to už je reálnejšie a zrozumiteľnejšie
U prototypu, ktorý skoro vždy slúžil ako pojazdná skúšobňa a v krátkom období vystriedal viacero podôb, často aj zásadne rozdielnych, je veľmi ťažko hovoriť o nejakom "pôvodnom stave" - všetky postupné podoby takéhoto vozidla sú vlastne jeho pôvodným stavom. O tomto som však už podrobnejšie písal v súvislosti s renováciou coupé, keď som bol postavený pred riešenie podobnej dilemy...
U prototypu, ktorý skoro vždy slúžil ako pojazdná skúšobňa a v krátkom období vystriedal viacero podôb, často aj zásadne rozdielnych, je veľmi ťažko hovoriť o nejakom "pôvodnom stave" - všetky postupné podoby takéhoto vozidla sú vlastne jeho pôvodným stavom. O tomto som však už podrobnejšie písal v súvislosti s renováciou coupé, keď som bol postavený pred riešenie podobnej dilemy...
- Pa3k
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 163
- Dátum registrácie: 06 Jan 2009, 23:23
- Tatry, ktoré vlastním: 613-4
- Bydlisko: Dolny Kubin
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Ano a myslím že si sa k tomu postavil správne nech si hovorí kto chce čo chceondrej napísal:Tak to už je reálnejšie a zrozumiteľnejšie
U prototypu, ktorý skoro vždy slúžil ako pojazdná skúšobňa a v krátkom období vystriedal viacero podôb, často aj zásadne rozdielnych, je veľmi ťažko hovoriť o nejakom "pôvodnom stave" - všetky postupné podoby takéhoto vozidla sú vlastne jeho pôvodným stavom. O tomto som však už podrobnejšie písal v súvislosti s renováciou coupé, keď som bol postavený pred riešenie podobnej dilemy...
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Vďaka! ver, že to nebolo ľahké rozhodovanie..
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Mě by se jevil originální vzhled vozu vignale 4 v barvě bílá což byla první barva sedáky z
T603 v předu, úprava dělené ,nebo v provedení červené známé z výstavy sedáky stejné origo mlhovky mám. Dále druhý odstín červené třetí barva, ten přístroj by jsem z něj vyvrhl, je to váha, ale na druhou stránku věci 6 kolý tester bez odpružení jako pojízdná laboratoř je taky zajímavá věc jen pro pár jedinců... jenže k němu neni ten propojovací kabel a laboratorní stabilní pult takže nekompletní věc. Proto by jsem já osobně Vignalce vrátil, co jí dali italové. Bílou.
T603 v předu, úprava dělené ,nebo v provedení červené známé z výstavy sedáky stejné origo mlhovky mám. Dále druhý odstín červené třetí barva, ten přístroj by jsem z něj vyvrhl, je to váha, ale na druhou stránku věci 6 kolý tester bez odpružení jako pojízdná laboratoř je taky zajímavá věc jen pro pár jedinců... jenže k němu neni ten propojovací kabel a laboratorní stabilní pult takže nekompletní věc. Proto by jsem já osobně Vignalce vrátil, co jí dali italové. Bílou.
- Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Co se v tom zkoušelo přátelé?
------------------------------------------
Mě napadá třeba průvan, nebo výměna obložení brzd za jízdy, případně ještě bych akceptoval tento elegantní rezavý svařenec jako T613 Electronic rev.0
------------------------------------------
Mě napadá třeba průvan, nebo výměna obložení brzd za jízdy, případně ještě bych akceptoval tento elegantní rezavý svařenec jako T613 Electronic rev.0
Re: Čtvrtá (?) vyrobená T613
Eda napísal:Co se v tom zkoušelo přátelé?
------------------------------------------
Mě napadá třeba průvan, nebo výměna obložení brzd za jízdy, případně ještě bych akceptoval tento elegantní rezavý svařenec jako T613 Electronic rev.0
Eduarde , ve 4 vignale 613 kuse na který je ten podvozek který je nejlepší ze všech t 613 (to je jasné). Proto to dostal . Kus vignale 4 byl odprodán ČVUT za bombu od kopr autowerke , na tehdejší poměr lásky soudruhů , svinstvo , jako nejdokonalejší podvozek v čssr , v ČVUT Dopravní , namontovaly tu mobil. test. laboratoř.Pak ten celý kompletek t 613 V testoval včetně výbavy D1(dálnici smrti) po dokončení adheze ,náklony atd.. však víš.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných