A je doma!!!
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Na motorovém prostoru se teda majitel vyřádil..
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Jak dopadla pohádka? Má šťastný konec?
- bezik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 29 Dec 2008, 17:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 ´67 Ministerstvo zahraničního obchodu
- Bydlisko: Střední čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Kdo zná postup pro nasazení lišt zadních oken? Dík!
- tatrawerke
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 299
- Dátum registrácie: 16 Nov 2008, 17:42
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Já ho znám. Nic moc práce. Těžší mi přišlo dělat přední okno. Mám to za sebou a ani jsem to moc nerozerval a lak nepoškrábal.
Můj postup:
Tupý šroubovák, tech. benzin, gumová palička, spousta trpělivosti a šikovné ruce
Začínám dole. Nastříkám gumu benzinem a nasunu, co se vejde. Potom jedu šroubováčkem k prvnímu záhybu za zvlhčování benzinem. Ten gumu pomůže vklouznout dovnitř a rychle vyprchá. Lišta už tak nevyklouzává.
Potom jeden, u mne je to moje žena drží lištu, co jsem již zasunul a já přiložím a nakroutím část lišty po gumě a paličkou jí pobouchám aby se přizpůsobyl přesně tvar. Nesmí mít člověk strach do toho bouchnout!
Pak dojedu k další zatáčce a zase bouchám tvar. No a vršek už tam hupsne jako prd.
Samozřejmě, že to párkrát vyklouzne a jede se kus znovu, ale takchle mi to jde nejlépe.
Taky jsem slyšel, že na to existuje přípravek, který roztahuje žlábek a zamačkává lištu.Neviděl jsem ho nikdy ani jak to vypadá a jak to funguje.
Já to dělám po svém.
Můj postup:
Tupý šroubovák, tech. benzin, gumová palička, spousta trpělivosti a šikovné ruce
Začínám dole. Nastříkám gumu benzinem a nasunu, co se vejde. Potom jedu šroubováčkem k prvnímu záhybu za zvlhčování benzinem. Ten gumu pomůže vklouznout dovnitř a rychle vyprchá. Lišta už tak nevyklouzává.
Potom jeden, u mne je to moje žena drží lištu, co jsem již zasunul a já přiložím a nakroutím část lišty po gumě a paličkou jí pobouchám aby se přizpůsobyl přesně tvar. Nesmí mít člověk strach do toho bouchnout!
Pak dojedu k další zatáčce a zase bouchám tvar. No a vršek už tam hupsne jako prd.
Samozřejmě, že to párkrát vyklouzne a jede se kus znovu, ale takchle mi to jde nejlépe.
Taky jsem slyšel, že na to existuje přípravek, který roztahuje žlábek a zamačkává lištu.Neviděl jsem ho nikdy ani jak to vypadá a jak to funguje.
Já to dělám po svém.
- bezik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 29 Dec 2008, 17:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 ´67 Ministerstvo zahraničního obchodu
- Bydlisko: Střední čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Ahá, a co vysadit celé okno a narvat to tam mimo auto a pak to celé dát zpět?
Stejně si měl okna na lak venku ne? Dávals nový gumy nebo nechal původní (celkem nepoddajný)?
Stejně si měl okna na lak venku ne? Dávals nový gumy nebo nechal původní (celkem nepoddajný)?
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Jestli se Ti toto podaří, máš u mě flašku... práci takového umělce jsem měl možnost vidět na vlastní oči, tu gumu s rámkem do kastle nejen, že nedostal, ale taky ji totálně potrhal.bezik napísal:Ahá, a co vysadit celé okno a narvat to tam mimo auto a pak to celé dát zpět?
Jinak místo werkeho benzínu použij lubrikáč..... Známý mi rámečky nasazoval na sucho, sice mu to šlo pěkně, ale později jsem se do nasazení pustil taky sám a pomocí lubrikáče to šlo líp, snad doma nějaký ukořistíš
Údajně ve fabrice se rámečky nasazovaly pomocí jednoduché vidličky, má ji někdo doma, že by ji vyfotil, poměřil............ ale pochybuju, že se někdo takový na tomto mrtvém fóru najde........
- tatrawerke
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 299
- Dátum registrácie: 16 Nov 2008, 17:42
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Já jsem zkoušel sexipastu na hrdla novodurových trubek s gumovým těsněním. Šlo to dobře, ale také to dobře vyklouzávalo. Proto benzin. Hned vyprchal a guma držela lištu na místě.
U jedný tatry jsem vyndal celá okna s gumou a lištou a po nastříkání je zase nandal. To jde, ale do gumy mimo auto se to nedostane ať je nová nebo stará.
Každý na to jde jinak. Mě se osvědčilo todle a poradil mi to člověk, co už pár aut udělal.
Nepodajný mi to nepřišlo, naopak. Nová guma od Šilhána je měká a sedí jako zadek na nočníku.Narozdíl od jiných profilů.
Až jsem čuměl, jak tam okna zajela.
U jedný tatry jsem vyndal celá okna s gumou a lištou a po nastříkání je zase nandal. To jde, ale do gumy mimo auto se to nedostane ať je nová nebo stará.
Každý na to jde jinak. Mě se osvědčilo todle a poradil mi to člověk, co už pár aut udělal.
Nepodajný mi to nepřišlo, naopak. Nová guma od Šilhána je měká a sedí jako zadek na nočníku.Narozdíl od jiných profilů.
Až jsem čuměl, jak tam okna zajela.
- Kontráš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 505
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 08:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Jack: pomocí vidličky? no to se nedivím, kdybych 20 let v kuse 8 hodin denně nasazoval tyhle lišty, tak bych to jistě zvládal i lžičkou nebo příborovým nožem z kantýny.
P.S. žádný bývalý zaměstanec z Příbora tady asi nezabloudí, takže se to nedozvíme. Předpokládám že ta vidlička měla dva zuby v rozteči šířky žlábku. Až se k nasazování propracuju, můžu to prubnout.
P.S. žádný bývalý zaměstanec z Příbora tady asi nezabloudí, takže se to nedozvíme. Předpokládám že ta vidlička měla dva zuby v rozteči šířky žlábku. Až se k nasazování propracuju, můžu to prubnout.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Ano Kontráši, ale ten nůž by musel být z Příbora, jinak to nemá smysl
PS: prubni a dej vědět, jestli budeš mít hotový přípravek, nakopnu tatru a přijedu se mrknout, jak se osvědčil.... se umím vetřít, co..??
PS: prubni a dej vědět, jestli budeš mít hotový přípravek, nakopnu tatru a přijedu se mrknout, jak se osvědčil.... se umím vetřít, co..??
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 158
- Dátum registrácie: 14 Feb 2009, 17:50
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Já jsem zasklíval tatru, resp. ji zasklíval kolega (co mění okna ať lepená nebo v gumě) tak , že jsme gumy namazali nějakým přípravkem aby změkla, nasadili na okna, nasadili lišty, namazali mýdlem co se používá v pneuservisu při přezouvání pneu a nasadili do karoserie. Pro jistotu dotěsnili tmelem.
Pravda je, lišty tam moc nešly, dělali jsme to ve dvou a pomáhali si plastovými svěrkami. Ale bylo to lepší než li na autě a hlavně nehrozilo , že dojde k úhoně lak.
Bohužel vidličku na zasklívání šestsettrojky jsem nikdy neviděl, jenom vidličku kterou zasklívali čalouníci auta, která měla gumový klínek tvaru Y. Princip byl takový, že klínek šel skrz vidličku, dva jazýčky po stranách přizvedávaly středové břity gumy a kolečko vidličky tlačilo klínek dovnitř. Něco podobného by mohlo fungovat i na tatru, ale byl by to výzkum.
Pravda je, lišty tam moc nešly, dělali jsme to ve dvou a pomáhali si plastovými svěrkami. Ale bylo to lepší než li na autě a hlavně nehrozilo , že dojde k úhoně lak.
Bohužel vidličku na zasklívání šestsettrojky jsem nikdy neviděl, jenom vidličku kterou zasklívali čalouníci auta, která měla gumový klínek tvaru Y. Princip byl takový, že klínek šel skrz vidličku, dva jazýčky po stranách přizvedávaly středové břity gumy a kolečko vidličky tlačilo klínek dovnitř. Něco podobného by mohlo fungovat i na tatru, ale byl by to výzkum.
- bezik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 29 Dec 2008, 17:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 ´67 Ministerstvo zahraničního obchodu
- Bydlisko: Střední čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Děkuji za názory!
- bezik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 29 Dec 2008, 17:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 ´67 Ministerstvo zahraničního obchodu
- Bydlisko: Střední čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Další věc:
ve žlábku pro těsnící gumu kufru sem objevil v místech nad světly 2 trubičky. Domnívám se správně, že se jedná o odtokové cesty por vodu ze žlábku? maj se na to nasadit hadička a vyvést to někam ven? Díky!
ve žlábku pro těsnící gumu kufru sem objevil v místech nad světly 2 trubičky. Domnívám se správně, že se jedná o odtokové cesty por vodu ze žlábku? maj se na to nasadit hadička a vyvést to někam ven? Díky!
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Je to tak jak píšeš, hadičky jsou vyvedeny dírama pod nárazník.
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
kua, to aby som to dnes skontroloval
- tatrawerke
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 299
- Dátum registrácie: 16 Nov 2008, 17:42
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Taky to můžeš nechat téct za světla, je tam místa dost
Občas se tu pobavim.
Mojžo, vsadim osmu, že Ty tam nemáš ani ty dírky co mají vycházet ty trubičky ven z karoserie.
Soudím dle toho, že dirka na ostřikovač Ti také chyběla
Občas se tu pobavim.
Mojžo, vsadim osmu, že Ty tam nemáš ani ty dírky co mají vycházet ty trubičky ven z karoserie.
Soudím dle toho, že dirka na ostřikovač Ti také chyběla
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
vyvŕtané, namontované, nabombované
- tatrawerke
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 299
- Dátum registrácie: 16 Nov 2008, 17:42
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Pošly mi fotku.
Chtěl bych vidět, jak si to tam vymyslel !!! Ze žlábku od má být trubička cca 5cm a na ní hadice, co jde pod nárazníkem ven. To vše 2x.
Chtěl bych vidět, jak si to tam vymyslel !!! Ze žlábku od má být trubička cca 5cm a na ní hadice, co jde pod nárazníkem ven. To vše 2x.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Kurwa a co si jeho fotr, že by se Ti měl zpovídat..?? Jako vzpamatuj se, nehraj si na letadlo....tatrawerke napísal:Pošly mi fotku.
Chtěl bych vidět, jak si to tam vymyslel !!! Ze žlábku od má být trubička cca 5cm a na ní hadice, co jde pod nárazníkem ven. To vše 2x.
Z fotek, které sem kdysi Mojžák dával, bylo vidět, že trubičky na voze má... no a že je v lakoveně jemně překytovali snad není až takový problém, či ano..??
Tady jedna fotka, ze které jdou ty trubky docela dobře vidět: http://www.tatraportal.sk/forum/downloa ... &mode=view
- tatrawerke
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 299
- Dátum registrácie: 16 Nov 2008, 17:42
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Máš recht, co se do toho motám
Tak hlavně že mu mistr lakýrnickej jemě nepřekytovl též díru na přední masku
Tak hlavně že mu mistr lakýrnickej jemě nepřekytovl též díru na přední masku
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 75
- Dátum registrácie: 08 Sep 2007, 12:59
- Tatry, ktoré vlastním: t603-1958,64,65,66,72
- Bydlisko: Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: A je doma!!!
Nekurvuj snoplu
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný