Rozměry výparníku
Rozměry výparníku
Nemáte někdo náhodou po ruce vymontovaný výparník klimatisace? Potřeboval bych rozměry - pouze to vlastní těleso + ventil, bez krytů, ventilátorů a té plechové škatule.
A že jsi jmenoval zrovna mne a ne miloše. Asi jeho příspěvek byl v tomto vlákně odůvodněný.
Rozměry pochopitelně nevím, tuto věc jsme s Jirkou řešili už dávno. Tvůj příspěvek je formulován tak, jako by někomu snad sloužilo ke cti, kdyby rozměry znal. Ve skutečnosti je to znalost veskrze zbytečná. Hodí se pouze pro toho, kdo chce ten výparník aplikovat do něčeho jiného. A takový člověk se rodí jen jeden za sto let.
Rozměry pochopitelně nevím, tuto věc jsme s Jirkou řešili už dávno. Tvůj příspěvek je formulován tak, jako by někomu snad sloužilo ke cti, kdyby rozměry znal. Ve skutečnosti je to znalost veskrze zbytečná. Hodí se pouze pro toho, kdo chce ten výparník aplikovat do něčeho jiného. A takový člověk se rodí jen jeden za sto let.
Nevím, jestli je vtipné to svalovat na miloše nebo ne. Jen mne zajímalo, proč Ti můj příspěvek připadal více off-topic než milošův. Ostatně jsem nic nerozbablával, odpovídal jsem Jirkovi na jeho udivený dotaz, jakou že souvislost má odhalení totožnosti jeho auta s velikostí výparníku. V tomto kontextu mi můj příspěvek vůbec off-topic nepřipadá. Spíš mi připadá jako plynulá reakce v rámci diskuse.
- Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
Čau chlapi, čí výrobek je ten výparník? SCS/Frigette U.S.A.? Nemůžu to nikde v literatuře najít. Ale mám zajímavou zprávu ohledně kompresorů klimatizací:
http://www.rparts.com/Catalog/Major_Com ... sanden.asp
nabízejí Sankya na "nové" - ekologické chladivo, náhrady za typ 508 a to za směšných 250 dolarů. Což mně značně potěšilo, protože mi odchází kompresor a čekal jsem daleko větší pálku.
takže:
1) kdo dělal výparník?
2) kdo dělal kondenzátor?
http://www.rparts.com/Catalog/Major_Com ... sanden.asp
nabízejí Sankya na "nové" - ekologické chladivo, náhrady za typ 508 a to za směšných 250 dolarů. Což mně značně potěšilo, protože mi odchází kompresor a čekal jsem daleko větší pálku.
takže:
1) kdo dělal výparník?
2) kdo dělal kondenzátor?
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Pěkné Edo, jen Tě doplním že 508 běhá na náhradu ISCEON49 naprosto spolehlivě, čistá R134a do starších klimatizací T613 nepatří.
Jo zhruba 5000 CZK bývá překupní cena starších kompresorů vymontovaných z T613, kde bůh-ví kolik let běhaly bez řádné údržby, takže těch 250 USD není vůbec špatný počin!
Výparník je Frigette - malá zástavbová univerzální sada z 80tých let pro dodatečné montáže do aut (samozřejmě bez té plechové komory, ta je čistým počinem moravských kovářů), později byla v aftermarketech nahrazena větší sadou s výparníkem výkonu cca 5 kW, což už jaksi do regálů v Kopřivnici nikdy nedošlo.
Kondenzátor bohužel dosuud nevím, s lepíkem patrně přímo od výrobce jsem viděl jen jeden jedinný, ale nebylo to k rozluštění.
Jo zhruba 5000 CZK bývá překupní cena starších kompresorů vymontovaných z T613, kde bůh-ví kolik let běhaly bez řádné údržby, takže těch 250 USD není vůbec špatný počin!
Výparník je Frigette - malá zástavbová univerzální sada z 80tých let pro dodatečné montáže do aut (samozřejmě bez té plechové komory, ta je čistým počinem moravských kovářů), později byla v aftermarketech nahrazena větší sadou s výparníkem výkonu cca 5 kW, což už jaksi do regálů v Kopřivnici nikdy nedošlo.
Kondenzátor bohužel dosuud nevím, s lepíkem patrně přímo od výrobce jsem viděl jen jeden jedinný, ale nebylo to k rozluštění.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 58 neregistrovaných