Pred a po
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pred a po
Proč všichni cpete na ty vojenský auta lesk?? Nevyráběli se náhodou úmyslně nastříkaný matnou Khaki
- Mirek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 554
- Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
- Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M - Bydlisko: střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pred a po
Tipnu si. Je to jednodušší.
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pred a po
No jasně ! Kopřivnice , poblíž Štramberské ulice - byly to beskydy s otevřeným dnem v Tatře ...ondrej napísal:pamatas si, kde si vtedy parkoval?
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pred a po
Já proto , že jsem prostě koupil syntu 5450, a barva na celé auto stála 1500. Matnou (levnou) nekoupíš. Nové to bylo taky lesklé , i dnes se některé nové Tatry ve fabrice stříkají lesklou... Jen ta expertní česká armáda si stěžuje , že ta matná se leskne..Jerry napísal:Proč všichni cpete na ty vojenský auta lesk?? Nevyráběli se náhodou úmyslně nastříkaný matnou Khaki
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pred a po
Tak matovadlo nemůže bejt nijak extra drahý. Přijde mi smysluplný, že ty auta sou (byly) vyráběný matný pro lepší maskování. Ale je to můj názor a narážka na historickou původnost. K tomu autu mi prostě matná sedne. (Nebo v kasárnách nebylo zvykem/oblibou leštit celej vozovej park )
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: Pred a po
Copak matovadlo, ono je to hlavně o tom, že drtivá většina lakýrníků neumí připravit podklad tak, aby se na výsledek v matu dalo koukat, ten totiž nic neodpouští. No a logicky když se to má opravdu povést, stojí to holt nějaké koruny, a jsme zpátky u toho, že je to o ceně, což je zpravidla v rozporu s rozpočtovými náklady při opravách/renovacích těhle vozidel. Holt na ně toho padne poněkud víc, než na běžný osobní automobil. A jak to tak léta sleduji, druhotným jevem je pak příležitost k zamyšlení se, proč se někteří jedinci do oprav/renovací těhle vozidel pouští, když pak takhle bojují s náklady....
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pred a po
ánobazilisak napísal:No jasně ! Kopřivnice , poblíž Štramberské ulice - byly to beskydy s otevřeným dnem v Tatře ...ondrej napísal:pamatas si, kde si vtedy parkoval?
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pred a po
Ono je dnes, když jsou k mání takové vynálezy jako přístroj pro noční vidění a termovize OPRAVDU DŮLEŽITÉ ABY AUTO SE NELESKLO !!! CO KDYBY HO NĚKDO VIDĚL !!!Jerry napísal:Tak matovadlo nemůže bejt nijak extra drahý. Přijde mi smysluplný, že ty auta sou (byly) vyráběný matný pro lepší maskování. Ale je to můj názor a narážka na historickou původnost. K tomu autu mi prostě matná sedne. (Nebo v kasárnách nebylo zvykem/oblibou leštit celej vozovej park )
Nemůžu říct, že bych nějak bojoval s náklady, ale mám auto na ježdění , i v terénu, kde to poškrabu o větve, možná někde odřu , no a tam se nevyplatí utrácet za lak desetitisíce . Nezlobte se na mě za můj názor . Tak jako už v případné válce je samopal s bodákem k ničemu , tak i matná barva zcela ztrácí smysl .
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pred a po
Je pravdou, že sem matnou barvou stříkal pouze malý plochy a tak mi příprava nepřišla až tak náročná. I přesto díky za přesný vysvětlení.
- Mirek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 554
- Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
- Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M - Bydlisko: střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pred a po
Ještě bych si dovolil doplnit Radka. Ikdyž se bude auto stříkat v boxu, může do novýho laku napadat bordel. Když se to stane u lesklýho laku, dá se to většinou vybrousit a přeleštit. To jaksi u matnýho nepřipadá v úvahu. Stejné je to když barva steče, lesklá se seškrábne, sbrousí a dobrý.
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pred a po
Je vidět, že lakýrnickýmu řemeslu sem se ještě neučil... Mam co dohánět.
- martin b.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 54
- Dátum registrácie: 07 Feb 2008, 12:45
- Tatry, ktoré vlastním: Vlastním Tatru 1. T-613/3, která v létě 2007 proběhla kompletní rozborkou a postupně se snad dočkáme i zborky.
2. T-603 r.v. 1962 - Bydlisko: Žilina
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pred a po
To víš Jerry, ono nejde umět všechno dokonale.
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pred a po
A de a de a de! Jen než to všechno ovládnu, tak ze mě bude starej starec.
- martin b.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 54
- Dátum registrácie: 07 Feb 2008, 12:45
- Tatry, ktoré vlastním: Vlastním Tatru 1. T-613/3, která v létě 2007 proběhla kompletní rozborkou a postupně se snad dočkáme i zborky.
2. T-603 r.v. 1962 - Bydlisko: Žilina
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pred a po
A jak víš že z tebe bude starej starec?
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pred a po
Protože se to za tejden nenaučim... Vzpomeň si, jak sem Tě přiučoval kovoobrábění taky to nebylo hned. I když Ti to šlo od ruky.
A co fotky, už je vystavíš?
A co fotky, už je vystavíš?
- martin b.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 54
- Dátum registrácie: 07 Feb 2008, 12:45
- Tatry, ktoré vlastním: Vlastním Tatru 1. T-613/3, která v létě 2007 proběhla kompletní rozborkou a postupně se snad dočkáme i zborky.
2. T-603 r.v. 1962 - Bydlisko: Žilina
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pred a po
Stane se tak zanedlouho, jen se neboj.
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pred a po
Přívěs PV 16.12 , který se mi hodí za jeřábek má tu smůlu, že nemá garáž, a že na něj svítí sluníčko, prší a sněží. No a zub času udělá své, a jednou za čas je potřeba udělat větší opravu. Hloubková koroze je nejlee odstranitelná tryskáním ,tak vlek zbavený podlahy , elektroinstalace, putoval do tryskacího boxu, poté základní dvousložková barva, a krycí opět dvousložková (hodně kvalitní) barva. 3 body, 3 fota. Již mám nachystanou vodovzdornou překližku na podlahu, novou instalaci rozvod vzduch + elektro, a přívěs bude zase sloužit, a na STK budou taky spokojení...
- PAVEL64
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 283
- Dátum registrácie: 14 Feb 2008, 15:10
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pred a po
Zdravím -sice to není tatra ale jen půl T-111kového motoru....Dalo to asi dva roky práce a akryl navrch i pákové blinkry jaké měly první typy i notek a kyty světel,veliký vzduchojem- atd....No a teď je ve Zbuzanech u Prahy u p. Příhody, co sbírá jen samé pragovky....
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných