Limuzína.....
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Limuzína.....
Jsem si tak vzpomněl, momentálně pročítám vyhlášku MD č. 341/2002 Sb. a v příloze č. 18 je provedena poměrně kvalitní kategorizace druhů a typů vozidel. Kdysi tu vznikla debata (patrně z touhy po tom, mít něco výjimečného) o tom, zda je T613 (od 613-1 do 613-4Milong M97) lumizínou či nikoli. Tož věztě že opravdu, dle zákonné úpravy NENÍ, neboť :
B/ vozidla kategorie M, dělená do podkategorií M1, m2, M3
Ba/ OSOBNÍ AUTOMOBIL - kategorie M1
druh SEDAN
- karoserie uzavřená
- střecha pevná, tuhá, část střechy může být otevírací
- 4 boční dveře (v zádi může být víko nebo dveře zasahující až ke střeše)
- 2 řady plnohodnotných sedadel, každá po 2 až třech místech k sezení
- oddělený zavazadlový prostor
druh LIMUSINA
- karoserie uzavřená, prostornější než sedan
- může mít dělící stěnu mezi předními a zadními sedadly
- střecha pevná, tuhá, může mít část střechy otevírací
- počet míst k sezení 4 nebo více minimálně ve dvou řadách, další sedadla
mohou být sklápěcí
- počet bočních dveří 4 nebo 6
- minimální délka vozidla je 5400 mm
B/ vozidla kategorie M, dělená do podkategorií M1, m2, M3
Ba/ OSOBNÍ AUTOMOBIL - kategorie M1
druh SEDAN
- karoserie uzavřená
- střecha pevná, tuhá, část střechy může být otevírací
- 4 boční dveře (v zádi může být víko nebo dveře zasahující až ke střeše)
- 2 řady plnohodnotných sedadel, každá po 2 až třech místech k sezení
- oddělený zavazadlový prostor
druh LIMUSINA
- karoserie uzavřená, prostornější než sedan
- může mít dělící stěnu mezi předními a zadními sedadly
- střecha pevná, tuhá, může mít část střechy otevírací
- počet míst k sezení 4 nebo více minimálně ve dvou řadách, další sedadla
mohou být sklápěcí
- počet bočních dveří 4 nebo 6
- minimální délka vozidla je 5400 mm
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Luboši, žádný z tebou uvedených modelů (něco back.....) nemůže být sedanem protože pro sedan je definován "oddělený zavazadlový prostor od prostoru posádky" a v technickém prováděcím předpisu to znamená pevné oddělení na úrovni skeletu karoserie, ne jen přiklopením opěradla a zadních sedadel a papundeklovým vodorovným krytem. Jinak všechny tyhle bestie (něco back) jsou tam rozpitvány taktéž, podle umístění pantů, způsobu tvaru zádě, podle poměru užitných prostorů posádka/náklad, a tak podobně.
Mě spíš napadla jiná otázka k otevření diskuse, vyrobila VŮBEC někdy Tatra opravdovou limuzínu, kromě prodloužení Audi pro germány? Teď koukám na nějaká data v knížce a i vrcholný předválečný typ T80, je tu tedy jen dvoudveřový "sportovní kabriolet" má "jen" 5200 mm. Tipuji maximálně Masarykovu T80, , ale bylo ještě něco?
Mě spíš napadla jiná otázka k otevření diskuse, vyrobila VŮBEC někdy Tatra opravdovou limuzínu, kromě prodloužení Audi pro germány? Teď koukám na nějaká data v knížce a i vrcholný předválečný typ T80, je tu tedy jen dvoudveřový "sportovní kabriolet" má "jen" 5200 mm. Tipuji maximálně Masarykovu T80, , ale bylo ještě něco?
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
Takže Schade superb je taky jen sedan? Jo a nebylo by něco podrobnějšího o tom audi? Jinak není to jedno jestli jezdíte seanem limuzínou nebo skorolimuzínou?radek napísal:Luboši, žádný z tebou uvedených modelů (něco back.....) nemůže být sedanem protože pro sedan je definován "oddělený zavazadlový prostor od prostoru posádky" a v technickém prováděcím předpisu to znamená pevné oddělení na úrovni skeletu karoserie, ne jen přiklopením opěradla a zadních sedadel a papundeklovým vodorovným krytem. Jinak všechny tyhle bestie (něco back) jsou tam rozpitvány taktéž, podle umístění pantů, způsobu tvaru zádě, podle poměru užitných prostorů posádka/náklad, a tak podobně.
Mě spíš napadla jiná otázka k otevření diskuse, vyrobila VŮBEC někdy Tatra opravdovou limuzínu, kromě prodloužení Audi pro germány? Teď koukám na nějaká data v knížce a i vrcholný předválečný typ T80, je tu tedy jen dvoudveřový "sportovní kabriolet" má "jen" 5200 mm. Tipuji maximálně Masarykovu T80, , ale bylo ještě něco?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný