Strana 4 z 8

Re: Pred a po

Napísané: 20 Feb 2008, 19:53
od užívateľa ondrej
pamatas si, kde si vtedy parkoval? :)

Re: Pred a po

Napísané: 20 Feb 2008, 21:09
od užívateľa Jerry
Proč všichni cpete na ty vojenský auta lesk?? Nevyráběli se náhodou úmyslně nastříkaný matnou Khaki :?:

Re: Pred a po

Napísané: 20 Feb 2008, 21:12
od užívateľa Mirek
Tipnu si. Je to jednodušší.

Re: Pred a po

Napísané: 20 Feb 2008, 23:40
od užívateľa bazilisak
ondrej napísal:pamatas si, kde si vtedy parkoval? :)
No jasně ! Kopřivnice , poblíž Štramberské ulice - byly to beskydy s otevřeným dnem v Tatře ...

Re: Pred a po

Napísané: 20 Feb 2008, 23:44
od užívateľa bazilisak
Jerry napísal:Proč všichni cpete na ty vojenský auta lesk?? Nevyráběli se náhodou úmyslně nastříkaný matnou Khaki :?:
Já proto , že jsem prostě koupil syntu 5450, a barva na celé auto stála 1500. Matnou (levnou) nekoupíš. Nové to bylo taky lesklé , i dnes se některé nové Tatry ve fabrice stříkají lesklou... Jen ta expertní česká armáda si stěžuje , že ta matná se leskne..

Re: Pred a po

Napísané: 21 Feb 2008, 00:12
od užívateľa Jerry
Tak matovadlo nemůže bejt nijak extra drahý. Přijde mi smysluplný, že ty auta sou (byly) vyráběný matný pro lepší maskování. Ale je to můj názor a narážka na historickou původnost. K tomu autu mi prostě matná sedne. (Nebo v kasárnách nebylo zvykem/oblibou leštit celej vozovej park :lol: )

Re: Pred a po

Napísané: 21 Feb 2008, 08:51
od užívateľa radek
Copak matovadlo, ono je to hlavně o tom, že drtivá většina lakýrníků neumí připravit podklad tak, aby se na výsledek v matu dalo koukat, ten totiž nic neodpouští. No a logicky když se to má opravdu povést, stojí to holt nějaké koruny, a jsme zpátky u toho, že je to o ceně, což je zpravidla v rozporu s rozpočtovými náklady při opravách/renovacích těhle vozidel. Holt na ně toho padne poněkud víc, než na běžný osobní automobil. A jak to tak léta sleduji, druhotným jevem je pak příležitost k zamyšlení se, proč se někteří jedinci do oprav/renovací těhle vozidel pouští, když pak takhle bojují s náklady....

Re: Pred a po

Napísané: 21 Feb 2008, 09:20
od užívateľa ondrej
bazilisak napísal:
ondrej napísal:pamatas si, kde si vtedy parkoval? :)
No jasně ! Kopřivnice , poblíž Štramberské ulice - byly to beskydy s otevřeným dnem v Tatře ...
áno :)

Re: Pred a po

Napísané: 21 Feb 2008, 09:23
od užívateľa bazilisak
Jerry napísal:Tak matovadlo nemůže bejt nijak extra drahý. Přijde mi smysluplný, že ty auta sou (byly) vyráběný matný pro lepší maskování. Ale je to můj názor a narážka na historickou původnost. K tomu autu mi prostě matná sedne. (Nebo v kasárnách nebylo zvykem/oblibou leštit celej vozovej park :lol: )
Ono je dnes, když jsou k mání takové vynálezy jako přístroj pro noční vidění a termovize OPRAVDU DŮLEŽITÉ ABY AUTO SE NELESKLO !!! CO KDYBY HO NĚKDO VIDĚL !!!
Nemůžu říct, že bych nějak bojoval s náklady, ale mám auto na ježdění , i v terénu, kde to poškrabu o větve, možná někde odřu , no a tam se nevyplatí utrácet za lak desetitisíce . Nezlobte se na mě za můj názor . Tak jako už v případné válce je samopal s bodákem k ničemu , tak i matná barva zcela ztrácí smysl .

Re: Pred a po

Napísané: 21 Feb 2008, 09:51
od užívateľa Jerry
Je pravdou, že sem matnou barvou stříkal pouze malý plochy a tak mi příprava nepřišla až tak náročná. I přesto díky za přesný vysvětlení.

Re: Pred a po

Napísané: 21 Feb 2008, 16:17
od užívateľa Mirek
Ještě bych si dovolil doplnit Radka. Ikdyž se bude auto stříkat v boxu, může do novýho laku napadat bordel. Když se to stane u lesklýho laku, dá se to většinou vybrousit a přeleštit. To jaksi u matnýho nepřipadá v úvahu. Stejné je to když barva steče, lesklá se seškrábne, sbrousí a dobrý.

Re: Pred a po

Napísané: 21 Feb 2008, 18:31
od užívateľa Jerry
Je vidět, že lakýrnickýmu řemeslu sem se ještě neučil... Mam co dohánět.

Re: Pred a po

Napísané: 21 Feb 2008, 19:32
od užívateľa martin b.
To víš Jerry, ono nejde umět všechno dokonale. :D :D

Re: Pred a po

Napísané: 21 Feb 2008, 20:18
od užívateľa Jerry
A de a de a de! Jen než to všechno ovládnu, tak ze mě bude starej starec. :mrgreen:

Re: Pred a po

Napísané: 21 Feb 2008, 20:54
od užívateľa martin b.
A jak víš že z tebe bude starej starec? :mrgreen:

Re: Pred a po

Napísané: 21 Feb 2008, 21:39
od užívateľa Jerry
Protože se to za tejden nenaučim... Vzpomeň si, jak sem Tě přiučoval kovoobrábění :wink: taky to nebylo hned. I když Ti to šlo od ruky.
A co fotky, už je vystavíš?

Re: Pred a po

Napísané: 21 Feb 2008, 21:44
od užívateľa martin b.
Stane se tak zanedlouho, jen se neboj. 8)

Re: Pred a po

Napísané: 23 Feb 2008, 22:32
od užívateľa bazilisak
Přívěs PV 16.12 , který se mi hodí za jeřábek má tu smůlu, že nemá garáž, a že na něj svítí sluníčko, prší a sněží. No a zub času udělá své, a jednou za čas je potřeba udělat větší opravu. Hloubková koroze je nejlee odstranitelná tryskáním ,tak vlek zbavený podlahy , elektroinstalace, putoval do tryskacího boxu, poté základní dvousložková barva, a krycí opět dvousložková (hodně kvalitní) barva. 3 body, 3 fota. Již mám nachystanou vodovzdornou překližku na podlahu, novou instalaci rozvod vzduch + elektro, a přívěs bude zase sloužit, a na STK budou taky spokojení...

Re: Pred a po

Napísané: 04 Mar 2008, 21:31
od užívateľa PAVEL64
Zdravím -sice to není tatra ale jen půl T-111kového motoru....Dalo to asi dva roky práce a akryl navrch i pákové blinkry jaké měly první typy i notek a kyty světel,veliký vzduchojem- atd....No a teď je ve Zbuzanech u Prahy u p. Příhody, co sbírá jen samé pragovky....

Re: Pred a po

Napísané: 04 Mar 2008, 21:38
od užívateľa bazilisak
Na okénku do zadu do skříně - prosím zvětšit (socialistická péče)