MP7 na mokrej ceste rulez
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Stevo: Moje poznatky z pouzivania 18' Diskov:
- auto je nachylnejsie chodit po tzv. KOLAJACH, niekedy mikne aj volant, bolo by to vsak podla mna ine pri aute so servom...
- auto drzi ako PRIKLINCOVANE pri 80 kmh bez problemov seka zakruty (to bol len test, normalne som tak nejazdil)
- pneumatiky nevydavaju pri silnom zatacani ziadne pisklave zvuky
- 18' disky dobre vyzeraju
- auto je nachylnejsie chodit po tzv. KOLAJACH, niekedy mikne aj volant, bolo by to vsak podla mna ine pri aute so servom...
- auto drzi ako PRIKLINCOVANE pri 80 kmh bez problemov seka zakruty (to bol len test, normalne som tak nejazdil)
- pneumatiky nevydavaju pri silnom zatacani ziadne pisklave zvuky
- 18' disky dobre vyzeraju
- Stevo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1180
- Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
- Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
- Bydlisko: Garáž
- Kontaktovať užívateľa:
Proti gustu ziaden disputat, ale auto so 17" diskmi hadze po kolajach (a to ma dobru napravu) a servo ti tu moc nepomoze, je to neduh tohto auta. Okrem toho to v aute hrka a citit kazdy kamienok, a priecne nerovnosti su minimalne filtorvane. A to ze to dobre vyzera...no...ehm... kazdemu sa ine paci.
Mne 225ky takisto nevydaju zo seba ani pip a su to "len" 15ky.
Mne 225ky takisto nevydaju zo seba ani pip a su to "len" 15ky.
- tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
- Kontaktovať užívateľa:
No az nahodim 235/45 ZR17 Dunlop SP9090 potom pridam par poznatkov.
Ale neviem si predstavit ze by to malo byt horsie ako 205/70 R14 MP7.
No najlepsi rozmer bude asi 215/55 R16, alebo 225/55 R16. Aj komfort aj nejake tie jazdne vlastnosti. Nehovoriac o tom ze naozaj spickove plaste su az od 16" hore. Plaste s vacsim profilovym cislom ako 55 take vysoke rady ani nerobia. Viz nase Subaru a 195/60 R15.
Ale neviem si predstavit ze by to malo byt horsie ako 205/70 R14 MP7.
No najlepsi rozmer bude asi 215/55 R16, alebo 225/55 R16. Aj komfort aj nejake tie jazdne vlastnosti. Nehovoriac o tom ze naozaj spickove plaste su az od 16" hore. Plaste s vacsim profilovym cislom ako 55 take vysoke rady ani nerobia. Viz nase Subaru a 195/60 R15.
- Stevo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1180
- Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
- Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
- Bydlisko: Garáž
- Kontaktovať užívateľa:
Hahahaaa....a kolko ma ten dobrak podla teba tie MP7-ky tlakovat, ked vyrobca udava 2,5?tomas napísal:No a este som zabudol na to, ze ked nejaky dobrak natlakuje MP7 na 2.4 atmosfery a viac, tak to je ako by tam mal 18" s profilom 35. Ale nech si da kazdy co chce. A nech aj tlakuje podla chuti A potom sa cuduje, ze obcas to nejaka nevydrzi a streli
Ale so zbytkom az na tu tvrdost suhlasim.
- tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
- Kontaktovať užívateľa:
Stevo, nebudem sa hadat, ja mam v navode na pouzitie T613-3, ze sa maju fukat na 200kpa vzadu a 140 vpredu (pri polovicnom zatazeni), 230kpa vzadu, 170kpa vpredu (plne zatazenie vozidla). Pri rychlostiach nad 160km/h sa zvysuje o 10kpa na kazdych 10km/h. Cize pri 200km/h by to malo byt 270kpa .
V dielenskej prirucke T613-4 sa pise Takto: Barum 205/70 R14 OR38, GOOD-YEAR 205/70 R14 NCT a Semperit 205/70 R14 HI-SPEED: 200kpa vzadu a 140 vpredu (pohotovostna hmotnost + 2 osoby), 240kpa vzadu, 190kpa vpredu (plne zatazenie vozidla). MICHELIN 205/70 R14 XVS a MXV na 250kpa vzadu, 160kpa vpredu (pohotovostna hmotnost + 2 osoby a aj pri plnom zatazeni vozidla).
Ked som kupil svoju prvu t613, nafukal mi manik pneu vpredu aj vzadu na 2.4 a pri jazde som myslel, ze to snad ani pneumatiky niesu. Bolo to strasne tvrde a bolo citit kazdu nerovnost. Nehovoriac o tom, ze uz z toho bol balon a MP7-ka uz nemala spravny kontakt s vozovkou (hlavne vpredu). Navyse sa na boku zacali tvorit akokeby bubliny.
V dielenskej prirucke T613-4 sa pise Takto: Barum 205/70 R14 OR38, GOOD-YEAR 205/70 R14 NCT a Semperit 205/70 R14 HI-SPEED: 200kpa vzadu a 140 vpredu (pohotovostna hmotnost + 2 osoby), 240kpa vzadu, 190kpa vpredu (plne zatazenie vozidla). MICHELIN 205/70 R14 XVS a MXV na 250kpa vzadu, 160kpa vpredu (pohotovostna hmotnost + 2 osoby a aj pri plnom zatazeni vozidla).
Ked som kupil svoju prvu t613, nafukal mi manik pneu vpredu aj vzadu na 2.4 a pri jazde som myslel, ze to snad ani pneumatiky niesu. Bolo to strasne tvrde a bolo citit kazdu nerovnost. Nehovoriac o tom, ze uz z toho bol balon a MP7-ka uz nemala spravny kontakt s vozovkou (hlavne vpredu). Navyse sa na boku zacali tvorit akokeby bubliny.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 42 neregistrovaných