Zvlastna T613-4
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Zvlastna T613-4
Ahojte,
minule som si bol pozriet taku docela zaujimavu T613. Mozno je zaujimava len pre mna a kazdy mi teraz povie ze je to standardne, ale ja osobne som take auto -zatial- nevidel.
Jednalo sa o kratku stvorku, r.v. 1994 so servom, bez klimy a bez Mi motora. Ja som bol v tom, ze v roku 1994 bola silna majorita aut uz Mi-cka a nie karbce okrem toho ze boli uz vacsinou s klimou...
Nebolo to tak? Kedy sa vyrobil posledny karbec? Ma niekto konkretne cisla ?
minule som si bol pozriet taku docela zaujimavu T613. Mozno je zaujimava len pre mna a kazdy mi teraz povie ze je to standardne, ale ja osobne som take auto -zatial- nevidel.
Jednalo sa o kratku stvorku, r.v. 1994 so servom, bez klimy a bez Mi motora. Ja som bol v tom, ze v roku 1994 bola silna majorita aut uz Mi-cka a nie karbce okrem toho ze boli uz vacsinou s klimou...
Nebolo to tak? Kedy sa vyrobil posledny karbec? Ma niekto konkretne cisla ?
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Zvlastna T613-4
Este dodam, ze motor nieje prehodeny.
- hrubystyl
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 87
- Dátum registrácie: 23 Sep 2007, 10:01
- Tatry, ktoré vlastním: T613: chromka '77/84, T613-3 '86 2x, '91 2x, T613-4 '93, Special '87
- Bydlisko: Košice
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Zvlastna T613-4
ja som onehdaaa videl:rv1994, cm 11075...karby...klima, servo
- Pa3k
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 163
- Dátum registrácie: 06 Jan 2009, 23:23
- Tatry, ktoré vlastním: 613-4
- Bydlisko: Dolny Kubin
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Zvlastna T613-4
Viem ze to sem nepatri ale neviete niekto realne vysvetlit preco maju 613 novsieho datumu c.m nizsie cca o 1000 ako kasne? To sa tie kasne kazili viac ako motory?
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Zvlastna T613-4
Porucha karosérie je spravidla veľmi nepríjemná.
Moji kamaráti si už neraz pokazili karosériu.
Moji kamaráti si už neraz pokazili karosériu.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Zvlastna T613-4
Opotřebovaný motor lze ve většině případů kompletně opravit s použitím původního bloku, resp. zadního víka. S totálně schnilým nebo rozstřeleným skeletem to už tak snadné není. Hold se to za takovou dobu rozešlo asi o takový počet, na tom není nic zvláštního.
Etienne, pokud měla Mkovou kastli, tak je to skutečně jedna z mála, ale ono se těch aut v té době už zase tolik nevyrábělo...
Etienne, pokud měla Mkovou kastli, tak je to skutečně jedna z mála, ale ono se těch aut v té době už zase tolik nevyrábělo...
- Pa3k
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 163
- Dátum registrácie: 06 Jan 2009, 23:23
- Tatry, ktoré vlastním: 613-4
- Bydlisko: Dolny Kubin
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Zvlastna T613-4
no jasne tatra nieje ovocie ale chapeme saMojžo napísal:Porucha karosérie je spravidla veľmi nepríjemná.
Moji kamaráti si už neraz pokazili karosériu.
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Zvlastna T613-4
Ja napríklad nerozumiem
Ale prikladám fotografiu Tatry 613 s pokazenou karosériou
Ale prikladám fotografiu Tatry 613 s pokazenou karosériou
- Pa3k
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 163
- Dátum registrácie: 06 Jan 2009, 23:23
- Tatry, ktoré vlastním: 613-4
- Bydlisko: Dolny Kubin
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Zvlastna T613-4
Aha tak takto ano predsa len na tak maly pocet vyrobenych tatier je dokopy cca2000 kasni a cca1000 motorov privela
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Zvlastna T613-4
To jsi jich napočítal málo, ještě něco přidej! Většina tatrovek prošla někdy v historii větší opravou, obecně od 90. let už je velký problém majít auto s původní karosérií a motorem.
- Pa3k
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 163
- Dátum registrácie: 06 Jan 2009, 23:23
- Tatry, ktoré vlastním: 613-4
- Bydlisko: Dolny Kubin
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Zvlastna T613-4
No myslel som to asi tak že sa vymenilo aspon podla cisel nejakych 20% mozno aj viac ak myslis a to asi u inych znaciek nebyva az tak vysoke cislo. Alebo hej?
- Tom T613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 108
- Dátum registrácie: 06 Okt 2008, 19:14
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Zvlastna T613-4
Chudak TatričkaMojžo napísal:Ja napríklad nerozumiem
Ale prikladám fotografiu Tatry 613 s pokazenou karosériou
- Mr.Tomash
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 138
- Dátum registrácie: 09 Nov 2008, 12:35
- Tatry, ktoré vlastním: Tatru nemám :-(
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Zvlastna T613-4
Mojžo -> vidno že nárazník je kvalitný. zlomil sa ale neohol.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných