Re: Pouzivate Tatru ako jedine auto?
Napísané: 11 Jan 2008, 21:13
No neříkej mi, že by se ti k takovým gumám rols nehodil!!!Jerry napísal:Zizo myslím, že to je o pneu a ne o značce auta
Diskusné fórum o automobiloch značky Tatra
https://www.tatraportal.sk/forum/
No neříkej mi, že by se ti k takovým gumám rols nehodil!!!Jerry napísal:Zizo myslím, že to je o pneu a ne o značce auta
zaujimave pribehy, tuco mate v avatare to je trojka ??? koktavka je co (oktavka ???) ?? asi som sa zhodil.Erik napísal:To vazne? Niesu slecne v dnesnej dobe na trochu ine auta? Alebo mas v okoli dobre slecny .DJ EgO napísal:Mám tatru čtvrt roku, stejně tak dlouho mám řidičák, na druhé auto nemám peníze, tatra stojí dost peněz sama. Jezdím s ní kdy se mi zachce i v tomto období. Sklízím obdiv mnoha slečen
Mne uz bolo parkrat trapne ked som vozil slecny- ci uz na parkovisku ked som musel vzdy obehnut vsetky dvere ci su zamknute, alebo trapna chvilka cakania slecny u dveri spolujazdca kym si otvorim najprv svoje dvere a kralovsky sa usadim dnu a chuda slecna caka pred dverami... alebo lezenie do motora natahat benzin do karbecov- slecna caka... Ak si jemne damske slecny zmyslia otvorit okno, a hladaju gombik, cervenajuc im vysvetlujem ze na to je ta packa a ze s nou treba tocit- dolu to este ako tak ide, no hore... podotykam ze damske rucky su na to prilis krehke... Dalsi nedostatok je ze ked ma chce nahodou slecna pocas jazdy chytit za koleno, ledva na mna dosiahne- a ked nahodou ano, po par minutach ma presilenu ruku, pretoze 613-ka nedisponuje laktovovu opierkou medzi prednymi sedadlami... A to ani nehovorim o tom ked som raz s jednou slecnou ostal stat na pumpe s nefunkcnymi brzdami, alebo ked som raz so slecnou isiel na vyjazd tesne po "odborne" prevedenej emisnej kontrole- dozadu som pre dym nevidel, ludia cumeli- "co je to za vola?" slecne sa skryvala pod pristrojovu dosku- nastastie prva vyhoda- je tam dost miesta . Snad spomeniem len jedinu vyhodu a to kopa miesta na zadnych sedadlach . Tolko prihody T613-3 verzus slecny .
Fakt sa mi este nestalo ze by som nejaku slecnu ohuril s klasickou trojkou- scionerka to je uz ine kafco...
Ale slecny si uz v dnesnej dobe potrpia na komfort, jemnu kozicku, konstantnu teplotu v interieri, dobre audio...
A co sa tyka toho jazdenia, na Tatre uz skoro vobec nejazdim- nieto casu venovat sa tomu, tak len stoji pekne v suchu a raz- 2x do roka caka na malu "projizdku"
Bezne jazdim s koktavkou- to je auto "sadnes a ides" navyse za 4,5 litra nafty- to je fakt uz ina kava...
zaujimave pribehy, tuco mate v avatare to je trojka ??? koktavka je co (oktavka ???) ?? asi som sa zhodil.Erik napísal:To vazne? Niesu slecne v dnesnej dobe na trochu ine auta? Alebo mas v okoli dobre slecny .DJ EgO napísal:Mám tatru čtvrt roku, stejně tak dlouho mám řidičák, na druhé auto nemám peníze, tatra stojí dost peněz sama. Jezdím s ní kdy se mi zachce i v tomto období. Sklízím obdiv mnoha slečen
Mne uz bolo parkrat trapne ked som vozil slecny- ci uz na parkovisku ked som musel vzdy obehnut vsetky dvere ci su zamknute, alebo trapna chvilka cakania slecny u dveri spolujazdca kym si otvorim najprv svoje dvere a kralovsky sa usadim dnu a chuda slecna caka pred dverami... alebo lezenie do motora natahat benzin do karbecov- slecna caka... Ak si jemne damske slecny zmyslia otvorit okno, a hladaju gombik, cervenajuc im vysvetlujem ze na to je ta packa a ze s nou treba tocit- dolu to este ako tak ide, no hore... podotykam ze damske rucky su na to prilis krehke... Dalsi nedostatok je ze ked ma chce nahodou slecna pocas jazdy chytit za koleno, ledva na mna dosiahne- a ked nahodou ano, po par minutach ma presilenu ruku, pretoze 613-ka nedisponuje laktovovu opierkou medzi prednymi sedadlami... A to ani nehovorim o tom ked som raz s jednou slecnou ostal stat na pumpe s nefunkcnymi brzdami, alebo ked som raz so slecnou isiel na vyjazd tesne po "odborne" prevedenej emisnej kontrole- dozadu som pre dym nevidel, ludia cumeli- "co je to za vola?" slecne sa skryvala pod pristrojovu dosku- nastastie prva vyhoda- je tam dost miesta . Snad spomeniem len jedinu vyhodu a to kopa miesta na zadnych sedadlach . Tolko prihody T613-3 verzus slecny .
Fakt sa mi este nestalo ze by som nejaku slecnu ohuril s klasickou trojkou- scionerka to je uz ine kafco...
Ale slecny si uz v dnesnej dobe potrpia na komfort, jemnu kozicku, konstantnu teplotu v interieri, dobre audio...
A co sa tyka toho jazdenia, na Tatre uz skoro vobec nejazdim- nieto casu venovat sa tomu, tak len stoji pekne v suchu a raz- 2x do roka caka na malu "projizdku"
Bezne jazdim s koktavkou- to je auto "sadnes a ides" navyse za 4,5 litra nafty- to je fakt uz ina kava...
Spadla:-( možná, že kdybych měl zahřátější motor, tak by se udržela, ale cesta z Kobylis do Modřan nestačiala na víc než 60 stupňů. A motor už jsem měl taky seřízený líp, než teď.ladis napísal:Nakonec heky jistě napíše jestli spadla.
Lukas- dobry postreh- koktavka je octavia . A scionerka- to je T613-3 poslana v roku 1990 do Talianske firmy scioneri aby jej tam domontovali niektore prvky "vyssej" triedy ako napriklad noznicove stahovanie okien, opierky hlavy nastavitelne v dvoch osiach, elektricky nastavovatelne spatne zrkadla alebo interier caluneny prijemnym plysovym potahom...Lukáš_613 napísal:zaujimave pribehy, tuco mate v avatare to je trojka ??? koktavka je co (oktavka ???) ?? asi som sa zhodil.Erik napísal:To vazne? Niesu slecne v dnesnej dobe na trochu ine auta? Alebo mas v okoli dobre slecny .DJ EgO napísal:Mám tatru čtvrt roku, stejně tak dlouho mám řidičák, na druhé auto nemám peníze, tatra stojí dost peněz sama. Jezdím s ní kdy se mi zachce i v tomto období. Sklízím obdiv mnoha slečen
Mne uz bolo parkrat trapne ked som vozil slecny- ci uz na parkovisku ked som musel vzdy obehnut vsetky dvere ci su zamknute, alebo trapna chvilka cakania slecny u dveri spolujazdca kym si otvorim najprv svoje dvere a kralovsky sa usadim dnu a chuda slecna caka pred dverami... alebo lezenie do motora natahat benzin do karbecov- slecna caka... Ak si jemne damske slecny zmyslia otvorit okno, a hladaju gombik, cervenajuc im vysvetlujem ze na to je ta packa a ze s nou treba tocit- dolu to este ako tak ide, no hore... podotykam ze damske rucky su na to prilis krehke... Dalsi nedostatok je ze ked ma chce nahodou slecna pocas jazdy chytit za koleno, ledva na mna dosiahne- a ked nahodou ano, po par minutach ma presilenu ruku, pretoze 613-ka nedisponuje laktovovu opierkou medzi prednymi sedadlami... A to ani nehovorim o tom ked som raz s jednou slecnou ostal stat na pumpe s nefunkcnymi brzdami, alebo ked som raz so slecnou isiel na vyjazd tesne po "odborne" prevedenej emisnej kontrole- dozadu som pre dym nevidel, ludia cumeli- "co je to za vola?" slecne sa skryvala pod pristrojovu dosku- nastastie prva vyhoda- je tam dost miesta . Snad spomeniem len jedinu vyhodu a to kopa miesta na zadnych sedadlach . Tolko prihody T613-3 verzus slecny .
Fakt sa mi este nestalo ze by som nejaku slecnu ohuril s klasickou trojkou- scionerka to je uz ine kafco...
Ale slecny si uz v dnesnej dobe potrpia na komfort, jemnu kozicku, konstantnu teplotu v interieri, dobre audio...
A co sa tyka toho jazdenia, na Tatre uz skoro vobec nejazdim- nieto casu venovat sa tomu, tak len stoji pekne v suchu a raz- 2x do roka caka na malu "projizdku"
Bezne jazdim s koktavkou- to je auto "sadnes a ides" navyse za 4,5 litra nafty- to je fakt uz ina kava...
este jeden mam dotaz trojka- scionerka je co za typ ??? dik za odpoved
Tatra je jaká je, buď ji má člověk takovou rád a nebo ne. O tom to je a také je třeba si uvědomit, v jakých podmínkách vznikala. To se s možnostma, který měl Mercedes-Benz naprosto nedá srovnat. Zajímalo by mně co by Němci vyprodukovali, kdyby měli takové, jako měla výroba osobních vozů Tatry Kopřivnice.ALEŠ HLOZEK napísal:Tak kdyz porovnavate Tatru 700 a Mercedes benz w140 tak ja se přidám MAM TATRU 613-pak ,mam MERCEDES BENZ 124-260 . Tatru mam moc rad ale po pravde mercedes je lepši,jak jede je kvalitní tatra je r.v 1993 mercedes taky 1993 ,tatra ma už po renovaci ale mercedes je puvodny a nema ani kousek koroze, motor takry je starej mercedes ma motor paradny kdyz tatra ma obsah 3500 a ma 160k mercedes ma obsah 2600 a ma taky 160k a to ma o 2 valce min .pak tu mame podvoze mercedes ma bez chybi ,tatra to je hruza,pak mame výbavu el okna tatra nez se stáhne tak to ma mercedes 2x rychleji ,pak mame klimatizaci taky mercedes vede ,nezavily topeny od mercedesu topí lip ,palubny deska proste tatra je moc špatna proti mercedesu.
Ano Lukas, presne tu- mozno ju aj poznas ak si z Brezna ako uvadzas v profile...Lukáš_613 napísal:Erikovi:
tu co mate v avatare to ta scionerka ????