Miláášek...
Miláášek...
Tak jsem si dnes dovezl domů nový přírustek... mého Milááška TATRA 613...
Jedná se o původně TATRA 613-3 OTS EX (Původní VIN: TMT613003MP011142) r.v. 1991 na které byla po dopravní nehodě (dle slov původního majitele) vyměněna karoserie (vč. interiéru a příslušenství) na model TATRA 613-4 r.v 1992 (nový VIN: TMT613004NP011369). Motor zůstal původní 613E1/I (v.č. 10862).
Výbava: klima, el. okna (nefunkční ), střešní okno, tažné zařízení (Brázdil) a mnohé další... včetně LPG směšovače BRC (jestli ho v autě nechám ještě nevim, ale teď tam je )
Fotku jsem pořídil před chvílí po tmě, takže lepší dodám až zítra za světla...
Jedná se o původně TATRA 613-3 OTS EX (Původní VIN: TMT613003MP011142) r.v. 1991 na které byla po dopravní nehodě (dle slov původního majitele) vyměněna karoserie (vč. interiéru a příslušenství) na model TATRA 613-4 r.v 1992 (nový VIN: TMT613004NP011369). Motor zůstal původní 613E1/I (v.č. 10862).
Výbava: klima, el. okna (nefunkční ), střešní okno, tažné zařízení (Brázdil) a mnohé další... včetně LPG směšovače BRC (jestli ho v autě nechám ještě nevim, ale teď tam je )
Fotku jsem pořídil před chvílí po tmě, takže lepší dodám až zítra za světla...
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
T613-3 OTS-EX č. 11142 má mít podle fabrických záznamů motor 10621. Motor 10862 je ze zelené čtverky 11369 (T613-4 OTS-PK), která původně jezdila u ČSD. Takže by neměl být typu 613E1/I, ale 613-4.
Nechápu přesně proč byla vyměněna karosérie, když to byla původně celá čtverka a co tedy zbylo z původní trojky, když ani VIN ne. Jo, kdyby šlo třeba o číslo jen o jedno větší (11370), tak to už náhradní čtverková karoserie byla.
Tím chci říct, že by bylo zajímavé po té historii ještě krapet zapátrat.
Nechápu přesně proč byla vyměněna karosérie, když to byla původně celá čtverka a co tedy zbylo z původní trojky, když ani VIN ne. Jo, kdyby šlo třeba o číslo jen o jedno větší (11370), tak to už náhradní čtverková karoserie byla.
Tím chci říct, že by bylo zajímavé po té historii ještě krapet zapátrat.
Tak to je opravdu zajímavá informace za kterou moc děkuji.Ambiciózní tajemníček napísal:T613-3 OTS-EX č. 11142 má mít podle fabrických záznamů motor 10621. Motor 10862 je ze zelené čtverky 11369 (T613-4 OTS-PK), která původně jezdila u ČSD. Takže by neměl být typu 613E1/I, ale 613-4.
Nechápu přesně proč byla vyměněna karosérie, když to byla původně celá čtverka a co tedy zbylo z původní trojky, když ani VIN ne. Jo, kdyby šlo třeba o číslo jen o jedno větší (11370), tak to už náhradní čtverková karoserie byla.
Tím chci říct, že by bylo zajímavé po té historii ještě krapet zapátrat.
Že by se jednalo o nějakou kombinaci auta a dokladů?
Večer se schválně doma podívám na to číslo motoru, protože v TP i posledních zápisech z emisí a TK už je vyškrtnuté jako neevidované.
Vím že mi nikdo asi neodpoví ale nedá mi to abych se nezeptal Co za stupeň výbavy je to OTS-PK? Už jsem slyšel o OTS-EX, OTS-EU a OTS-ES ale o OTS-PK ani slovo...
Je to voláke divné...Ambiciózní tajemníček napísal:No tak jak to tedy je? Na obrázku je čtverka v tmavém malachitu, což by na 11369 sedělo. A v papírech je trojka? Přece 11369 měla svoje čtverkové doklady. Kde jsou?ICEMAN T613-4 1992 napísal:Že by se jednalo o nějakou kombinaci auta a dokladů?
Papíry jsou na NP011369 T613-4 dle VIN viz. OTP ale tovární značka - typ je: TATRA 613-3 OTS EX TMT613003
Číslo motoru jsem zatím určil podle protokolu o montáži LPG (viz foto)
Poznám nějak odlišnost motorů 10862 613-4 a 10621 613E1/I ?
Tak se přece jen jedná o kombinaci karoserie (a VINu) ze zelené čtverky TATRA 613-4 r.v 1992 VIN:TMT613004NP011369 (T613-4 OTS-PK) a motoru č.10621 613E1/I z původního vozu TATRA 613-3 OTS EX (Původní VIN: TMT613003MP011142) r.v. 1991
Jen abych pochopil co jsem právě napsal:
Doklady: TATRA 613-3 OTS EX TMT613003MP011142
VIN v dokladech a karoserie: TMT613004NP011369 TATRA 613-4 OTS PK
Motor: 613E1/I č. 10621
Tak kdo má sakra "můj" motor č. 10862 na který byl podle protokolu v tomhle autě namontován LPG směšovač BRC?
Jen abych pochopil co jsem právě napsal:
Doklady: TATRA 613-3 OTS EX TMT613003MP011142
VIN v dokladech a karoserie: TMT613004NP011369 TATRA 613-4 OTS PK
Motor: 613E1/I č. 10621
Tak kdo má sakra "můj" motor č. 10862 na který byl podle protokolu v tomhle autě namontován LPG směšovač BRC?
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
No taky zapátrej, když už Ti zmizel motor, kam že s ním zmizely některé schválené komponenty přestavby na LPG z homologované sady AGC 02.05 (ta je v protokolu) a originální vzduchový filtr, když tam máš místo toho plynový sací trakt "made in" Lambert z Troje. Bo se vlastně můžeš rovnou v Troji zeptat, jestli neví kde je "tvůj" motor....
Koukám, že asi budu opravdu muset vyrazit do Tróje kamsi pod most Barikádníků pohovořit s tím, kdo to má celé na svědomí... Co vím, že tam není ten "můj" motor tak jako by mě půlka chyběla
Rudo na sobotu už se těšim, ale dlouho se nezdržim... vezmu od Jaromíra držák na kanystry na gazíka... prohodim pár slov a zas letim dom... V neděli jedeme na Praděd na týden lyžovat
Rudo na sobotu už se těšim, ale dlouho se nezdržim... vezmu od Jaromíra držák na kanystry na gazíka... prohodim pár slov a zas letim dom... V neděli jedeme na Praděd na týden lyžovat
- Pedro
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 189
- Dátum registrácie: 25 Máj 2005, 06:43
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Montáž plynu byla provedena před 5 lety, tak za tu dobu už se mohlo stát cokoli. Zrovna tahle změna mi ale přijde docela logická - měli vrak trojky a celou čtyřku, kterou z nějakého důvodu postavili na ty vrakové papíry. Z trojky zbyl použitelný vpodstatě hlavně motor, tak putoval na paletě spolu s tou čtyřkou. Pak někdy po montáži plynu čtyřkový motor zakukal, tak nebylo nic jednoduššího, než sáhnout do zásob a vrazit tam ten záložní trojkový motor.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní