Rozměrový náčrtek - Tatra Beta
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
No Sedo, ber to tak, že BETA/Accent 1.3 byla po více než 50 letech monotonní produkce nepraktických sedanů první opět různorodě prakticky použitelné, lehce potřebám zákazníků uzpůsobitelné, servisně nenáročné vozidlo, s adekvátní motorizací, slušnými jízdními výkony, poměrně zajímavou konstrukcí a hlavně s ohledem na užitné vlastnosti i přijatelnou cenou, podobně jako za dob dávno zašlých, za produkce malých vzduchem chlazených tater. Je smutné, že ta "pauza" trvala půl století. Takže hanbou bych to v žádném případě nenazýval, a už vůbec ne v rámci tvrzení "vzhledem k tomu, aké vozy pred tým vyrábali" . O nedostatcích, podivnostech a jiných věcech se i u BETY dá polemizovat hodiny a hodiny, ale to skoro u každého auta, ale nic to nezmění na tom, co jsem výše napsal.......
- Zdicho
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1174
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Čórtův hrad
- Kontaktovať užívateľa:
Pssst Neříkej jim to, aby mi je všechny nevybrali:Dradek napísal:No Sedo, ber to tak, že BETA/Accent 1.3 byla po více než 50 letech monotonní produkce nepraktických sedanů první opět různorodě prakticky použitelné, lehce potřebám zákazníků uzpůsobitelné, servisně nenáročné vozidlo, s adekvátní motorizací, slušnými jízdními výkony, poměrně zajímavou konstrukcí a hlavně s ohledem na užitné vlastnosti i přijatelnou cenou, podobně jako za dob dávno zašlých, za produkce malých vzduchem chlazených tater. Je smutné, že ta "pauza" trvala půl století. Takže hanbou bych to v žádném případě nenazýval, a už vůbec ne v rámci tvrzení "vzhledem k tomu, aké vozy pred tým vyrábali" . O nedostatcích, podivnostech a jiných věcech se i u BETY dá polemizovat hodiny a hodiny, ale to skoro u každého auta, ale nic to nezmění na tom, co jsem výše napsal.......
Tak si porovnaj Tatru 613 a Tatru Beta. Aj ked su obe tieto automobily urcene na uplne ine vyuzitie (jedno je limuzina, druhe na prepravu tovaru).
Ja som sa len snazil dotknut toho, ze akosik mi tam usiel zmysel akejsi "tradicie" celej automobilky. Ale zrejme porovnavam neporovnatelne, pretoze jedno vznikalo za komančov a druhe uz za "noveho" rezimu.
Skor ma zaujima otazka toho, ako je pre vas ako "klenotnikov" ("zberatelov") Tatra Beta zaujimava.
Ja som sa len snazil dotknut toho, ze akosik mi tam usiel zmysel akejsi "tradicie" celej automobilky. Ale zrejme porovnavam neporovnatelne, pretoze jedno vznikalo za komančov a druhe uz za "noveho" rezimu.
Skor ma zaujima otazka toho, ako je pre vas ako "klenotnikov" ("zberatelov") Tatra Beta zaujimava.
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Sedo, smysl pro "tradici" (pěkný pojem, takové nenásilné a libozvučné označení toho, co se v kombinátě posledních pár desítek let dělo )dovedl tu fabriku tam, kde teď je.
D.A., není to proti Manifestu a jak spávně podotkl Zdicho, korejce opraví, pokud bude třeba, opravdu téměř kdekoli, z na něj běžně dostupných dílů. Kupovat to ne z důvodu "že je to taky skoro tatra" - i když nevyrovnané povahy si to můžou myslet, v tom se jim nebrání), ale že je to zajímavě technicky řešené, praktické, použitelné a nenáročné vozítko, alternativní právě k těm nejrůznějším koncernovým pick-upům......
D.A., není to proti Manifestu a jak spávně podotkl Zdicho, korejce opraví, pokud bude třeba, opravdu téměř kdekoli, z na něj běžně dostupných dílů. Kupovat to ne z důvodu "že je to taky skoro tatra" - i když nevyrovnané povahy si to můžou myslet, v tom se jim nebrání), ale že je to zajímavě technicky řešené, praktické, použitelné a nenáročné vozítko, alternativní právě k těm nejrůznějším koncernovým pick-upům......
- Radinko
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 535
- Dátum registrácie: 06 Apr 2007, 15:00
- Tatry, ktoré vlastním: svoje
- Bydlisko: doma
- Kontaktovať užívateľa:
Automobilka Tatra (osobné vozy) si bohužiaľ vlastnú tradíciu sama značne zdevalvovala. Prečo a ako, to už na viacerých miestach fóra načrtol Radek a ja mu dávam za pravdu.radek napísal:Sedo, smysl pro "tradici" (pěkný pojem, takové nenásilné a libozvučné označení toho, co se v kombinátě posledních pár desítek let dělo )dovedl tu fabriku tam,kde teď je......
Tradícia je však nesmierne dôležitá. Ja tradíciu nechápem ako kŕčovité lipnutie na všetkom pôvodnom, bez ohľadu na vývoj a nové potreby človeka a aj celej spoločnosti. Je to predovšetkým úcta k práci predchádzajúcich generácií a základ identity každej spoločnosti (podniku). Tradícia je pevný základ pre tvorbu nového, ktoré má v danom prostredí vznikať a hlavne USPIEŤ.
Manažéri (ak sa tak dajú vôbec nazvať, výstižnejšie označenie je asi "hrobári") v Tatre celému svetu ukázali, ako to dopadne, ak sa táto súvislosť nepochopí.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných