No pokud vím, tak Klovraty si speciála zatím nechají jako velitelský vůz, T613-3 VEA jde k SDH Chodov a Řeporyje pokud vím mají stále speciála jako RZA, ale nejsem si jistký, zkusím tam zavolat. Jinak vloni ještě sloužily T613 RZA u HZS v Horažďovicích, několik jich je na Brně-venkov, v Seči a pár dalších. Mi-long od ABA assistance je u SDH Blovice, chromka u SDH Vyšší Brod a druhá v Kloboukách u Brna, nějaké trojky jsou u dalších dobráků...čadík napísal:, jak aktuální máš zprávy o ostatních? (mnohdy marně = pozdě, se snažím zdokumentovat zbytky "běžného" používání jakýchkoliv služebních T613, kdy i to dnešní foto může být zítřejším historickým pokladem )
Vozidla PČR
Re: T700 a 613 u HZS
Re: T700 a 613 u HZS
Ten blovický není Mi-long,ale je to překopanej speciál s karb.motorem.Hynek napísal:
No pokud vím, tak Klovraty si speciála zatím nechají jako velitelský vůz, T613-3 VEA jde k SDH Chodov a Řeporyje pokud vím mají stále speciála jako RZA, ale nejsem si jistký, zkusím tam zavolat. Jinak vloni ještě sloužily T613 RZA u HZS v Horažďovicích, několik jich je na Brně-venkov, v Seči a pár dalších. Mi-long od ABA assistance je u SDH Blovice, chromka u SDH Vyšší Brod a druhá v Kloboukách u Brna, nějaké trojky jsou u dalších dobráků...
Re: T700 a 613 u HZS
Aha, díky za opravu...miloš bukáček napísal:Ten blovický není Mi-long,ale je to překopanej speciál s karb.motorem.Hynek napísal:
No pokud vím, tak Klovraty si speciála zatím nechají jako velitelský vůz, T613-3 VEA jde k SDH Chodov a Řeporyje pokud vím mají stále speciála jako RZA, ale nejsem si jistký, zkusím tam zavolat. Jinak vloni ještě sloužily T613 RZA u HZS v Horažďovicích, několik jich je na Brně-venkov, v Seči a pár dalších. Mi-long od ABA assistance je u SDH Blovice, chromka u SDH Vyšší Brod a druhá v Kloboukách u Brna, nějaké trojky jsou u dalších dobráků...
Ta červená HZS ČD z prospektu ale není ta původní policejní. To je zřejmě přelakovaný normální vůz, který dosloužil jako kočár pro panstvo. Na rozdíl od lehké "policejní/hasičské" verze má sériová zrcátka (ne z Favorita, ale Britaxy), sériové opěrky hlavy, sériovou plaubní desku (tedy ne laminátovou sedmistofkovou, ale plechovou čtverkovou), ...
Však už to tu několikrát zaznělo, že HZS ČD měly dvě.
Však už to tu několikrát zaznělo, že HZS ČD měly dvě.
Zajímavý je typ motoru T613 - 4T700, to si snad spletli kolonku. A slovo "standart" asi znamená, že má držáky na vlaječky - standarty? Nebo to měl být standard a nějak se to nepovedlo?vasa26 napísal:v jakém smyslu?ladis napísal:"TECHNICKO-TAKTICKÁ DATA" - sáňky v létě, kočárek na sněhu, ale toto... Toto je móóóc
Ale proč tam píšou, že ta vozidla byla přestavěna z T613 na T700 u hasičů? Copak by někomu u auta "na službu" stálo za to řezat a vařit skelet například proto, aby mohl vyměnit zadní trojúhelníková okénka za zaoblená?Tominec napísal:Tady se mluví o přestavbách z 613tek:
... technika/t613/index.htm
Z toho zase vzniknou akorát legendy. Podobně jako je legendou, že T623 je něco s výkonným motorem a odlehčenou karosérií.
T700 ČD
To není prospekt, to je scan naší knihy o hasičské technice... Ta červená je jiná, než ta bílá, "expolicejní". Jedna byla v Praze a jedna v Plzni, jak jsem výše psal. Ta červená je původně prý snad vozidlo ministra dopravy, pak ředitele ČD, pak teprve přišla k hasičům...Ambiciózní tajemníček napísal:Ta červená HZS ČD z prospektu ale není ta původní policejní. To je zřejmě přelakovaný normální vůz, který dosloužil jako kočár pro panstvo. Na rozdíl od lehké "policejní/hasičské" verze má sériová zrcátka (ne z Favorita, ale Britaxy), sériové opěrky hlavy, sériovou plaubní desku (tedy ne laminátovou sedmistofkovou, ale plechovou čtverkovou), ...
Však už to tu několikrát zaznělo, že HZS ČD měly dvě.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 60 neregistrovaných