Dobového nemám bohužel nic, jen novodobé, prý tak bývaly, jen podstatně delší, aby vlajky byly vidět... předpokládám asi jako to čínské vozítko...Luboš napísal:... po držácích vlajek mi zbyly jen díry v blatnících. Ten otvor má průměr asi 2 cm...
Vystava Tatier v Dansku
- čadík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
- Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB - Bydlisko: matka měst
- Kontaktovať užívateľa:
Rudý Prapor (RedFlag) CA770 pro čínské vedení. Ve výrobě tuším od roku 1958 asi do konce 70 let. Znak - tedy prapor je napřední kapotě. Jinak velmi populární vozidlo, existuje i jako model v různých měřítkách (ten v 1/87 má otevírací kapotu a uvnitř model motoru).Marco 613 napísal:Co to je?
Dnešní automobilka produkuje stejnojmenné limuzíny a představila studii BigRedFlag s motorem V12 pro nejvyšší čínské vedení...
Pěkné historicko dokumentární video by mělo být zde: mms://nc.sina.com.cn/3/auto/kd20040614zyz.wmv
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Tahle má ale ty vlajky v otvorech pro mlhovky, které tam má z výroby každá tatra tohoto typu, ta moje je měla kousek na blinkry v tom prolisu.čadík napísal:Dobového nemám bohužel nic, jen novodobé, prý tak bývaly, jen podstatně delší, aby vlajky byly vidět... předpokládám asi jako to čínské vozítko...Luboš napísal:... po držácích vlajek mi zbyly jen díry v blatnících. Ten otvor má průměr asi 2 cm...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných