Povození tatrou 613-3 tak trochu jinak
- Robert
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 236
- Dátum registrácie: 30 Jan 2007, 18:37
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Povození tatrou 613-3 tak trochu jinak
Ahoj tak jesm teď objevil ameriku.
Již chápu proč neměli soudruzi zapotřebí Tatru dále modernizovat a instalovat servořízení a další věci pro konfort řidiče .
Shodou okolností jsem se dnes nechal vozit svou Adamovkou aniž bych řídil.
Vozil mě kamarád protože sem požil alkoholického nápoje a jako svědomitý občan rozhodně neusedám za volant pod vlivem byť i
malého množství alkoholu.
Překvapilo mě jak pohodlná jízda je v T 613 když se někdo jiný dře s volantem a jinými ovládacími prvky.
Již chápu proč neměli soudruzi zapotřebí Tatru dále modernizovat a instalovat servořízení a další věci pro konfort řidiče .
Shodou okolností jsem se dnes nechal vozit svou Adamovkou aniž bych řídil.
Vozil mě kamarád protože sem požil alkoholického nápoje a jako svědomitý občan rozhodně neusedám za volant pod vlivem byť i
malého množství alkoholu.
Překvapilo mě jak pohodlná jízda je v T 613 když se někdo jiný dře s volantem a jinými ovládacími prvky.
Vždit ji modernizovali každou chvíli....Příklad :kdyby se modernizovalo jako tenkrát, tak tu máme 613 se světlama z moskviče nebo čim by to zas obalily modernizování mělo skončit v koncem 70 let..pak měli přijít s něčm novějšim a ne zbastlit skvělé umělecké dílo vynikajícího Designéra Alfreda Vignale ...to je autor toho Vyjímečného vozu Italských linií 70 let
Adresa:Carrozzeria Vignale
Strada del Portone 80
10095 GRUGLIASCO, ITALIA
Je pěkné že neřídíš když Piješ.Je hned na silnicích Bezpečněji
Adresa:Carrozzeria Vignale
Strada del Portone 80
10095 GRUGLIASCO, ITALIA
Je pěkné že neřídíš když Piješ.Je hned na silnicích Bezpečněji
- tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
- Kontaktovať užívateľa:
Tak, ked tam je aj klima, ze sa clovek nemusi parit v tych horucavach, nema vozenie sa chybu. Ze trochu pocut motor mi nevadi, mam to tak rad, samozrejme, ked to nieje motor za zenitom a nevydava nezdrave zvuky.
Inak podla mna, boli vsetky 613ky pekne, ci plastove, alebo chromkove. Zmeny vzhladu boli spravene s citom. Teda, az na ten klasicky interier u modelu 1-3, ten sa mi nikdy moc nepacil.
Inak podla mna, boli vsetky 613ky pekne, ci plastove, alebo chromkove. Zmeny vzhladu boli spravene s citom. Teda, az na ten klasicky interier u modelu 1-3, ten sa mi nikdy moc nepacil.
- čadík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
- Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB - Bydlisko: matka měst
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Povození tatrou 613-3 tak trochu jinak
Myslím si, že i pro profesionálního řidiče té doby, který byl ještě "odkojen" T111, případně T138, bylo řízení T613 taktéž nadmíru snadné a pohodlné i v bagančatech...Robert napísal:...Překvapilo mě jak pohodlná jízda je v T 613 když se někdo jiný dře s volantem a jinými ovládacími prvky...
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný