citatáty a výroky - prosba
- Pelda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 275
- Dátum registrácie: 30 Okt 2006, 00:01
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3, r. v. 1987
- Bydlisko: Zastávka u Brna
- Kontaktovať užívateľa:
Vzpomněl jsem si na jeden citát z jednoho webu, který byl takový turistický průvodce po ČR, který tvořili sami uživatelé. Jeden člověk, už nevím jak se jmenoval, tam napsal zajímavej článek o Kopřivnici a o Tatře (podniku) a měl tam i toto:
"Říká se, že sedmý den pán Bůh odpočíval, ale to není pravda. Sedmý den stvořil Tatru, ale byl asi po celém týdnu práce už celkem unavený, tak to taky podle toho vypadá."
"Říká se, že sedmý den pán Bůh odpočíval, ale to není pravda. Sedmý den stvořil Tatru, ale byl asi po celém týdnu práce už celkem unavený, tak to taky podle toho vypadá."
- čadík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
- Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB - Bydlisko: matka měst
- Kontaktovať užívateľa:
Když on už dnes není pro mnohé ani "vyvolený" jako "Vyvolený"ondrej napísal:... okruh vyvolených...
Mohu téma vlákna rožšířit i o vtipy? Svého času byly oblíbené, ale já si vzpomněl jen na tento:
Který vůz je větší - Trabant 601 nebo Tatra 613?
(Odpověď se sice nabízí sama, pointou je důvod proč...)
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 207
- Dátum registrácie: 22 Jan 2005, 18:37
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Šumperk
- Kontaktovať užívateľa:
Motoristický novinář Heinz vystihl své dojmy při předvádění Tatry77 na Karlovarské silnici do těhto vět. Není snad literatury,kde by pan Heinz nebyl citován.Bohužel svou délkou tento výrok,citát není tím pravým co hledáš.
"Tatra typ 77 je senzaci co do konstrukce, vzhledu i výkonnosti, ale není senzaci z nebe spadlou, nýbrž logickým pokračováním cesty, na níž se v Tatře dali před třinácti lety. Ideovým základem nove Tatry jest: automobil je organismus, který se pohybuje na rozhráni země a vzduchu, který je vzduchem do té míry ovlivňován, že při stoupající rychlosti je převážně většina motorového výkonu pohlcena a zničena odporem vzduchu. Konstatuji prostě, že vůz docílil a držel rychlost 145 km/h, že má úžasnou ovladatelnost, že jde zatáčkami tempem přímo nesmyslně rychlým a přitom bezpečně, že na každé silnici jen pluje. Ale hlavní je: není druhého vozu, v němž by rychlosti nad 100 km/h byly tak příjemné a dávaly pocit takové bezpečnosti. Je to pocit úplného odpoutáni se od země, co tento vůz činí více než automobilem, vozidlem, pro které bude třeba hledat nové jméno. Vůz, který otvírá nove perspektivy konstrukci i automobilové praxi."
"Tatra typ 77 je senzaci co do konstrukce, vzhledu i výkonnosti, ale není senzaci z nebe spadlou, nýbrž logickým pokračováním cesty, na níž se v Tatře dali před třinácti lety. Ideovým základem nove Tatry jest: automobil je organismus, který se pohybuje na rozhráni země a vzduchu, který je vzduchem do té míry ovlivňován, že při stoupající rychlosti je převážně většina motorového výkonu pohlcena a zničena odporem vzduchu. Konstatuji prostě, že vůz docílil a držel rychlost 145 km/h, že má úžasnou ovladatelnost, že jde zatáčkami tempem přímo nesmyslně rychlým a přitom bezpečně, že na každé silnici jen pluje. Ale hlavní je: není druhého vozu, v němž by rychlosti nad 100 km/h byly tak příjemné a dávaly pocit takové bezpečnosti. Je to pocit úplného odpoutáni se od země, co tento vůz činí více než automobilem, vozidlem, pro které bude třeba hledat nové jméno. Vůz, který otvírá nove perspektivy konstrukci i automobilové praxi."
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných