Výfuk, zvody a rozvodové remene
- Cuker
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 102
- Dátum registrácie: 01 Dec 2005, 16:10
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613/4 r.v. 1992
Tatra 815 - CAS11 - Bydlisko: Leopoldov
- Kontaktovať užívateľa:
Výfuk, zvody a rozvodové remene
No výfuk síce v SOS majú ale keĎ mi napísali cenu, tak som si to celkom rýchlo rozmyslel. Chcú za neho 15000 ceskych. Tak isto mám problém zohnať rozvodové remene. Čo sa týka zvodov, sú v biednom stave, rád by som zohnal nové alebo v lepšom stave. Ak niekto o niečom viete, dajte prosím vedieť. Ďakujem. Začínam byť zúfalý, termín dokončenia sa mi furt predlžuje.
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Již před dlouhým časem jsem tu psával, naposled tuším pro D.A., že díly podléhající opotřebení je třeba nakupovat dokud jsou, tedy myslíte-li to s provozem T613 vážně (tehdy stál výfuk 8.200 + DPH). Je celkem logické, jak čas jde, že díly dochází, a to se projevuje na jejich cenách. Nicméně další fází bude doba, kdy už ty věci nebudou vůbec, budou se vyrábět jako repliky různých kvalit a provedení a budou stát prostě tolik, kolik si za ně výrobce řekne...... s výfukem Ti nepomůžu, mám vytvořenou osobní zásobu a volný nemám, šel bych pro něj prostě do S.O.S. Rozvodových řemenů tady mám volných tuším 6 či 8 ks, svody jsou celkem problém, ale občas se objeví. Nicméně většinou hnijí u napojení tlumiče výfuku, což je opravitelné.
- Cuker
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 102
- Dátum registrácie: 01 Dec 2005, 16:10
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613/4 r.v. 1992
Tatra 815 - CAS11 - Bydlisko: Leopoldov
- Kontaktovať užívateľa:
S tatrou som zacal estelen prednedávnom, hneď ako som ju kúpil, pustil som sa do kompletnej opravy. Takze asi by som zbytocne kupoval vyfuk pred rokom, ked som nemal este ani auto. zvody budem muset asi opravit, pochybujem ze na nejake natrafim.
Co sa týka tých rozvodových remenov, ak by som nezohnal nikde inde, dalo by sa snimi nieco robit?
Co sa týka tých rozvodových remenov, ak by som nezohnal nikde inde, dalo by sa snimi nieco robit?
Rozvodove remene mali priamo v Elite na objednavku, alebo ich este mali vo firme rvrafinis (http://www.rvrafinis.sk) - tento stav bol tak 2 roky dozadu, takze vsetko treba preverit. A bolo by mozno dobre poznat rozmer, niektore su asi aj univerzalne, aby nekukali na teba, ze co to je sestotrinástka.
- Tatřík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 180
- Dátum registrácie: 27 Máj 2007, 20:19
- Tatry, ktoré vlastním: T613/3 , r.v. 1989
- Bydlisko: Chrudimsko
- Kontaktovať užívateľa:
Ještě jsem chtěl nadhodit do pléna dvě věci:
1) pokud řemeny seženu a koupím do zásoby, jak dlouho může gumový výrobek vydržet? Vím, že už se někde na portále o tom kratší diskuze vedla, ale nepamatuju si závěr. Ve všech prodejnách mi říkají do pěti let, já si myslím, že za dobrého skladování kvalitní výrobek i přes deset, ale co pak?
2) Druhá věc se týká výroby řemenů. Mám dojem, že při zoufalém shánění rozvoďáků po netu jsem kdesi zahlédl stránky nějaké firmy, kde snad psali, že umí vyrobit ozubený řemen na zakázku?? Ale nemůžu to teď najít a nevím, jestli se netýkalo spíš řemenů pro pohon vrat a podobně.
1) pokud řemeny seženu a koupím do zásoby, jak dlouho může gumový výrobek vydržet? Vím, že už se někde na portále o tom kratší diskuze vedla, ale nepamatuju si závěr. Ve všech prodejnách mi říkají do pěti let, já si myslím, že za dobrého skladování kvalitní výrobek i přes deset, ale co pak?
2) Druhá věc se týká výroby řemenů. Mám dojem, že při zoufalém shánění rozvoďáků po netu jsem kdesi zahlédl stránky nějaké firmy, kde snad psali, že umí vyrobit ozubený řemen na zakázku?? Ale nemůžu to teď najít a nevím, jestli se netýkalo spíš řemenů pro pohon vrat a podobně.
- Honza272
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 72
- Dátum registrácie: 17 Máj 2007, 20:56
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3
Tatra 2-603 - Bydlisko: šenov
- Kontaktovať užívateľa:
mrknete sem... treba vám to pomůže.
http://www.autobenex.cz/katalog/goodyear/htm/704.html
http://www.autobenex.cz/katalog/goodyear/htm/704.html
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
A na kolik ten ozubený řemen na zakázku přijde? Taky na 400-500 Kč jako ten Contitech? Před měsícem jsem bral řemeny z SOS spolu s dalšími díly na motor, ale jinak jsem je ještě loni běžně sehnal v HK přes Elit.
Svody se dají většinou nastavit, chce to jen trubku vhodného rozměru. Ale pokud jsou schnilé úplně tak vyrábět bych je teda nechtěl. V SOS už nemají?
Svody se dají většinou nastavit, chce to jen trubku vhodného rozměru. Ale pokud jsou schnilé úplně tak vyrábět bych je teda nechtěl. V SOS už nemají?
Řemeny Gumokov a Continental měly předepsáno výměnný interval na motoru 70.000 km NEBO 3 roky ať byly najeté km jakékoli. Co se týká skladování v uzavřeném obalu, bez přístupu slunečního osvitu, na "tatřích řemenech" to nikdy napsáno nebylo, ale na řemenech pro běžná normální auta, respektive na obalech, vídávám skladovací lhůtu 5 až 10 let, jak u kterého výrobce. Co se týká řemenů Uniroyal, ty jsou jejich výrobcem zbaveny povinnosti výměn po určité době, na jejich výměny platí pouze kilometrový proběh, tedy není u nich podmínka těch 3 let. Ale samozřejmě se zrušení tohoto časového omezení ze strany jejich výrobce uvažuje pro běžně provozované automobily (roční kilometrový průběh tak 15 tis. km a víc), nikoli pro úloženky, které najedou 1000 km ročně......
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 94
- Dátum registrácie: 27 Nov 2006, 12:09
- Kontaktovať užívateľa:
Výfuk jsem kupoval minulý rok před prázdninami v SOS za cca 8700,sběrné potrubí stálo v tom čase okolo 6000,rozvoďáky Contitech letos v červenci do 1000 tamtéž.
Contitechy měli i v Elitu BA za 650Sk/ks letos v červnu.
Řemeny Contibelt jsem vyhodil nedávno,neboť měly najety kiláky a už tam byly 10 let-stále vypadali jako nové.
V dílenské příručce na jedničku a v návodu na obsluhu z trojky 1986 není žádná zmínka o potřebě výměny po 3 letech.Na to jsem narazil až v návodu taktéž z trojky,ale z 1990.
Že by v dřívějších dobách byly řemeny kvalitnějsí?!
Contitechy měli i v Elitu BA za 650Sk/ks letos v červnu.
Řemeny Contibelt jsem vyhodil nedávno,neboť měly najety kiláky a už tam byly 10 let-stále vypadali jako nové.
V dílenské příručce na jedničku a v návodu na obsluhu z trojky 1986 není žádná zmínka o potřebě výměny po 3 letech.Na to jsem narazil až v návodu taktéž z trojky,ale z 1990.
Že by v dřívějších dobách byly řemeny kvalitnějsí?!
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných