Strana 2 z 2

Re: Replikové díly na Tatru

Napísané: 29 Jan 2015, 21:03
od užívateľa tatrawerke
A to buď rád, že jsi nedopadl jako můj kamarád.Ten tam koupil i kolena.Vše musel předělat a upravit.Stálo ho to dost času,hodně peněz a nervů.
Když vše absolvoval a konečně vyjel pln radosti.Po pár kilometrech mu stuhnul úsměv na rtech.
Auto mělo zvuk jako svatební speciál. Za kterým se táhne halda plechovek.
Trochu se ve výfukách něco uvolnilo. :D :( :D :( :D :(
Tatravintage má osvědčené a kvalitní výfuky.Sám jsem jich montoval mnoho a vždy perfektní práce.

Re: Replikové díly na Tatru

Napísané: 24 Feb 2015, 15:54
od užívateľa tatrawerke
Kdyby měl někdo zájem o precizní renovaci karburátorů na 613tku tak 1500,- Kč kus.

Re: Replikové díly na Tatru

Napísané: 26 Feb 2015, 01:06
od užívateľa Jerry
Pan Kratochvíl?

Re: Replikové díly na Tatru

Napísané: 27 Feb 2015, 16:44
od užívateľa tatrawerke
Neznám,
takchle to dělá pan -
Václav Vašák
Gustavka 529
Mirošov 33843

Re: Replikové díly na Tatru

Napísané: 02 Mar 2015, 00:30
od užívateľa Jerry
Díky za tip.

Re: Replikové díly na Tatru

Napísané: 09 Mar 2015, 21:17
od užívateľa Ruda
Ve vlakne Delky tesneni na T2-603 jsem popsal take jednu zkusenost s replikovym dilem. Bohuzel....... Ale inzenyr a profesor, ktery blbe zmeril original tesneni ramu dveri, je u mne fakt kus vola.

Re: Replikové díly na Tatru

Napísané: 09 Mar 2015, 21:18
od užívateľa Ruda
Udelam obrazky a soupnu to sem. Jeste jsem nevystydl...

Re: Replikové díly na Tatru

Napísané: 12 Mar 2015, 13:42
od užívateľa Ruda
Ahoj všem, tak se dávám obrázek kousku originálního původního těsnění a replikového - tedy kopie. Jednak původní je výrazně silnější a větší, ale také se koukněte na tvar delší chlopně nebo jak to nazvat. U původního těsnění je chlopeň silná a směrem ke špičce se ztenčuje jen pozvolna. U repliky těsnění je jasně vidět, že u hrany je síla dostatečná, ale pak směrem ke špičce je síla absolutně nedostatečná, takže při montáži se replika kroutí. Nevím, proč, když už si někdo dá práci s tím, aby udělal takovýto díl a pak nedodrží postup. Bohužel mnou koupený profil (zakoupený v Praze) je zcela shodný s profilem od jiného dodavatele, jelikož to leze z jednoho stroje.

Dodatečně se omlouvám za urážlivý výraz v předchozím příspěvku, ale bych do toho býval kopnul.

Takže abych dohnal nedostatečný rozměr, budu muset, stejně jako to bylo u původního těsnění, podkládat těsnění (předtím tam byl lisovaný papír, nyní budu dávat na zkoušku korek).

Re: Replikové díly na Tatru

Napísané: 13 Mar 2015, 16:35
od užívateľa tatrawerke
Netušim, kde je todle zakoupeno, ale Tatravintage a dokonce ani Šilhán takový shit neprodává.
Každopádně s výrobou se nikdo nezabývá. Najdou originálu trochu podobný nesmysl a už je zde výrobek na Tatru za x krát tolik :-)
Vyhoď to a kup lepší.
Todle nepodkládej, stejně to nebude těsnit a až se rozjedeš na sto, budeš mít v autě jako ve Větrném Jeníkově.

Reduktorový starter - zní to lákavě !!!
konzultoval jsem s odborníkem je to ve své podstatě stavebnice, kterou Vám výrobce dodá a dá se sestavit dle libosti. Cenu nebudu řešit, jestli pán vydělá, či nevydělá víc než je zdrávo je mi fuk,
ale ......
starter nemá futra, nýbrž slabá ložiska a celkově je slabučký jako vše nové a proto obzvlášť u T603 bych ho nedal. Když je teplá, musí se déle točit a to tento mrňous dlouho nedá. Utaví se díl, co drží uhlíky - je z plastu a pak začnou hučet ty malá ložiska, opře se rotor o stator a je po něm. Dlouho v nabídce není a už tu je na stole KO.
Proto radím opravovat originál, ten je mohutný a dimenzovaný na to co má dělat :-) u mne je to do max 1500,- a to už musí být hodně blbej

Re: Replikové díly na Tatru

Napísané: 15 Mar 2015, 19:15
od užívateľa sqad
Jednoho času som tiež zvažoval výhody reduktorového štartéra do T603, ale toto video ma presvedčilo, že žiadna moderná zubná vŕtačka do T603 nepatrí :)
https://www.youtube.com/watch?v=EPvNFLdXqYQ

Nielen zvuk motora, ale aj zvuk štartéra v T603 je perfektný....

Re: Replikové díly na Tatru

Napísané: 20 Mar 2015, 19:17
od užívateľa tatrawerke
Hnus. Máš recht! To se nedá poslouchat.Radši byct to roztlačil :lol:

Re: Replikové díly na Tatru

Napísané: 03 Apr 2015, 14:46
od užívateľa radek
No tak je vhodné si při náhradách startéru uvědomit, že reduktorová verze z Magnetu vznikla v době a hlavně pro! motory T613 se vstřikováním, které při normálním používání netrpí 50let starými nerctnostmi typu přechlastávání, potřebě dvě minuty je startovat, a podobně. A svůj účel plní dokonale. Navíc co si pamatuju když jsme měli T603 doma (jen 27 let :-D) , zřejmě jsme měli nějaký vesmírný a zaručeně nerenovovaný kus, neb i když stála venku v zimě v létě, tahala karavan či se s ní poskakovalo po městě, stzart motoru trval u studené asi půl vteřiny - člověk nestačil dát prsty z klíčku a už ječela, u teplé tipuju tak 2-3 vteřiny max. Čili i zde si dokážu přínos reduktorového startéru představit. Ale pokud někdo točí půl minuty, chápu že se startér taví a okolí zírá, co to v té "limuzíně" půl minuty chrčí a ječí :-D :-D :-D

Re: Replikové díly na Tatru

Napísané: 05 Apr 2015, 19:20
od užívateľa tatrawerke
U studený je to normální, ale u teplý to není technicky proveditelný.Po zastavení se veškeré teplo vrhne nahřívat sání a vyvaří vše, včetně skleničky.Videl jsem mnoho rúznejch zlepšováků s malím účinkem.Takže to chce dobré baterky,plyn na podlahu a točit a točit no a to reduktor dlouho nedá.
Leda že by sem někdo napsal nějaký zlepšovák, co by opravdu fungoval.Krom toho to po jízdě postříkat sněhovim hasičákem

Re: Replikové díly na Tatru

Napísané: 06 Apr 2015, 12:33
od užívateľa Ruda
Ahoj, omlouvam se ze pisu pozdeji. To tesneni ramu dveri, o nemz jsem psal vyse, bylo zakoupeno v Praze v prodejne Pragos. Tesneni jsem na zkusmo podlozil korkem a na ramu to tesni nako dive, pri jizde nesvisti ale delsi chlopen nedolehne k plose ramu a vypada to hnusne. Takze tesneni ramu dveri na Tatru 603 nekupovat v Pragosu, neodpovida kvalitativne ani rozmerove potrebam ani vlastnimu popisu prodejce Pragos. Bohuzel jsem tesneni nastrihal, je tedy nevratitelne a nereklamovatelne. Docela blba zkusenost. Pekna tesneni na kde co, maji jak pan Silhan z Kobylnice, tak pan Svoboda z Pardubic a na Slovensku mam kontakt tesnenia@gmail.com (tel. 0917240680) a samozrejme Tatravintage.
Takze Pragos uz ne e.
At se na mne nezlobi, ale beru to od nich jako podraz.