Tatra slaví 160. narozeniny
Re: Tatra slaví 160. narozeniny
Zleva: Tatra tatraplan, Tatra 603 aTatra 613-2 a Tatra 700-3Stokr556 napísal:http://www.novinky.cz/auto/208930-tatra ... eniny.html
FOTO: ČTK
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra slaví 160. narozeniny
Na konci tam vykukuje asi T613-3, ale Kontrášův Tatraplán nazývat Hadimrškou, to už je trochu silný kafe...
Re: Tatra slaví 160. narozeniny
má divnej znak to bude t 700-3
- Kontráš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 505
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 08:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra slaví 160. narozeniny
odhaduju, že to co tam na konci vykukuje, je D.A. a jeho T613
- Lucián
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 219
- Dátum registrácie: 17 Sep 2004, 19:55
- Tatry, ktoré vlastním: T2-603 1972
T613-4MiLong M'95 1995 - Bydlisko: Brno
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra slaví 160. narozeniny
Ten článek je příšerně napsaný, tolik faktických chyb na tak malém prostoru. Nedočetl jsem to, nedalo se, ...
- Marco 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 330
- Dátum registrácie: 16 Nov 2006, 21:41
- Tatry, ktoré vlastním: Zatím žádnou, do které by se dalo sednout.
- Bydlisko: Štatl
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra slaví 160. narozeniny
"Vzhledem k tomu, že novináři dost často píší o tom, o čem nic moc nevědí, vzniká riziko značného diletanství."
Asi něco v tomto smyslu nám říkali na kurzu Úvod do žurnalistiky. Praxe to jak vidím potvrdila, a to beze zbytku.
Jo mimochodem, taky se pořád ještě bavíte (rozčilujete, rozplýváte... dosaďte si, co chcete) nad tím, že v každé encyklopedii zabývající se dopravou v českých zemích je uvedeno, že první auto sice bylo postaveno v Kopřivnici, první skutečné auto (aby to vypadalo jako auťák a né kočár bez koní) ale vyrobili v Mladé Boleslavi?
Asi něco v tomto smyslu nám říkali na kurzu Úvod do žurnalistiky. Praxe to jak vidím potvrdila, a to beze zbytku.
Jo mimochodem, taky se pořád ještě bavíte (rozčilujete, rozplýváte... dosaďte si, co chcete) nad tím, že v každé encyklopedii zabývající se dopravou v českých zemích je uvedeno, že první auto sice bylo postaveno v Kopřivnici, první skutečné auto (aby to vypadalo jako auťák a né kočár bez koní) ale vyrobili v Mladé Boleslavi?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní