Sem budu presuvane prispevky, ktore nemaju suvis s danou diskutovanou temou.
-
Zdicho
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1174
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Čórtův hrad
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Zdicho » 21 Aug 2007, 14:38
Nevíte někdo, z čeho je ten motor? Vypadá to na nějaký vzducháč?!
-
Prílohy
-
-
ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa ondrej » 21 Aug 2007, 14:49
vyzera to na nejaky dederonsky smejd - na hnacej remenici je nieco napisane, nepozrel si to?
inak s poziarnou bezpecnostou majitel nema problemy - vsak keby horelo, okolo je vody dost..
-
PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/
- Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa PETR 613 » 21 Aug 2007, 14:54
Není to nějakej rumun?
-
Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Michael » 21 Aug 2007, 15:17
GARANT nebo ROBUR
-
RADEK613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 68
- Dátum registrácie: 09 Máj 2007, 19:15
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: JIZERSKÉ HORY
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa RADEK613 » 21 Aug 2007, 16:15
Kamarád má něco podobnýho na německým trakturku RS..?
-
Karel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1265
- Dátum registrácie: 28 Feb 2006, 22:16
Príspevok
od užívateľa Karel » 21 Aug 2007, 16:33
Podobný (neřku-li stejný) motor měly Multikáry (made in DDR) a dávali to i do nějakých traktůrků. Mmch. u nás se také vyráběl malý traktůrek se vzduchem chlazeným dvouválcem (T-4-K?).
-
Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Eda » 21 Aug 2007, 17:29
Elektrocentrala "Meszárosz Oy" Kráma Fabrikát Miszkolc kft.
2V
1,78 m3
rozvody sv
dieselův oběh
jednou uložený hřídel
licence Rolls-Royce Jaguar 1946
-
Zdicho
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1174
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Čórtův hrad
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Zdicho » 21 Aug 2007, 22:49
ondrej napísal:vyzera to na nejaky dederonsky smejd - na hnacej remenici je nieco napisane, nepozrel si to?
inak s poziarnou bezpecnostou majitel nema problemy - vsak keby horelo, okolo je vody dost..
Nezkoumal jsem to. Loďka byla na vodě a zas tak dobrý zrak nemám:(.
-
martin h
Príspevok
od užívateľa martin h » 22 Aug 2007, 10:39
Multikára je nesmysl, tam je motor (4 válec?) vodou chlazený. Takovéhle malé 2-3 válcové vzduchem chlazené diesely se vyráběly i u nás (ČKD?) k pohonu různých malých pracovních strojů. Osobně jsem podobný motor několikrát viděl ve vysokozdvižném vozíku ČS výroby. Zkuste si pořádně prohlídnout nějakou T815 s domíchávačem betonu (pohon-otáčení vlastní piksly s betonem) nebo cisternu na cement (pohon vyprazdňovacího kompresoru) a podobný motor uvidíte pěkně posazený za kabinou řidiče. Mluvím samozřejě o čtyřtaktu, ale u cizokrajné výroby bych nevylučoval naftový dvoutakt. Na fotce je sice vidět miska na krytí ventilových vahadel, ale mnohé naftové dvoutakty ventily měly - takže těžko v tomhle konkrétním případě říct.
-
Karel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1265
- Dátum registrácie: 28 Feb 2006, 22:16
Príspevok
od užívateľa Karel » 22 Aug 2007, 15:02
Není Multikára jako Multikára.
Chyba je ale na mé straně, špatně jsem se vyjádřil
. Měl jsem samozřejmě na mysli starou jednomístnou Multikáru. Tu ale asi už nikdo z vás nepamatuje (holt generační rozdíl
).
-
Prílohy
-
- Multicar.jpg (2.77 KiB) 9670 zobrazení
-
ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa ondrej » 22 Aug 2007, 15:58
Mne sa zdá, ža aj táto mala štvorvalcový motor, ale vzduchom chladený.
Pred ňou sa ale vyrábala ešte taká malá oblá multikára bez kabínky, v ktorej vodič stál a riadil vozidlo ručnými pákami - ja som tipoval, že ten motor môže pochádzať z takej, neviem ale či tam náhodou nebol iba jednovalec...
-
Stevo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1180
- Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
- Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
- Bydlisko: Garáž
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Stevo » 22 Aug 2007, 17:37
Je to multikarovy IFA motor, dvojvalec. A je z dvojmiestnej multikary...
-
Stevo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1180
- Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
- Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
- Bydlisko: Garáž
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Stevo » 22 Aug 2007, 17:38
dokazovy material som zabudol ..
-
Prílohy
-
- multikulti
- X.jpg (7.39 KiB) 9638 zobrazení
-
Matyjas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 207
- Dátum registrácie: 22 Jan 2005, 18:37
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Šumperk
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Matyjas » 22 Aug 2007, 19:17
Jednomístné multikáry měli vznětový vzduchem chlazený dvouválec do V!!! . Na fotce je vidět řadový dvouválec.
-
Zdicho
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1174
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Čórtův hrad
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Zdicho » 22 Aug 2007, 22:51
Nevím Števo, ale ten motor vypadá už na první pohled jinak.
-
martin h
Príspevok
od užívateľa martin h » 23 Aug 2007, 09:56
Lidi neblázněte, vždyť to mohl "konstruktér" vybrakovat na šrotišti z čehokoliv. I kdyby byl na motoru nápis IFA tak to neznamená, že je z Multikáry. Pod značkou IFA se v bývalé NDR vyrábělo lecos. Jak jsem již naznačil, mohl to být univerzální motor, který si kupovaly podniky vyrábějící různé stroje (klidně i ty elektrocentrály) k jejich pohonu. Zjistit původ tohoto konkrétního motoru je úkol hodný Hercula Poirota. Obzvlášť, když není čeho se chytit - nápis apod. Jak vůbec víte, že pochází z bývalé NDR? Pokud čtu dobře, tak Zdicho nikde nepsal že plavidlo pochází odtud. Za minulého režimu se k nám (a do NDR taky) mohl dostat lecjaký stroj z Maďarska i Rumunska a vy se dohadujete, z jakého typu Multikáry je. To je k smíchu.
-
ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa ondrej » 23 Aug 2007, 10:05
na ten pôvod z DDR som si tipol ja - práve preto, že mi to pripomíalo tie rôzne multikárové motory, bol to ale iba môj odhad, nechcel som tým nikoho ovplyvňovať...
-
Stevo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1180
- Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
- Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
- Bydlisko: Garáž
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Stevo » 23 Aug 2007, 11:11
Pravda, sekol som sa, po 3h spanku uz vidim lepsie ... no co uz
martin .. ano iste mas pravdu, kazde jzd si odlievalo vlastny motor a malo vlastnu licenciu
-
ziza
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 426
- Dátum registrácie: 12 Máj 2007, 10:56
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa ziza » 23 Aug 2007, 11:35
Ten nápis na řemenici se mi nezdá latinkou psaný býti... ten nápis se mi zdá nejméně dvě obrácená N míti... tedy azbuka? A zda jsem badatelům aplikací mého fotošopu na objekt k bádání přispěl? Nevím. Každopádně se mi ten motůrek moc líbí a kdyby byl i s tím bootkem lacno na prodej, kdo ví....asi by bylo doma o krám víc.
-
ladis
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa ladis » 23 Aug 2007, 13:04
Ty by jsi chtěl na lodi
vzduchem chlazený motor?
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných