TATRY NA DAKARE 2007
TATRY NA DAKARE 2007
PORADIE PO 10 ETAPE
4. A. AZEVEDO
5. A. LOPRAIS
12. T. TOMEČEK
TAK IM DRŽME PALCE VEĎ IDÚ TATRY!!!!
4. A. AZEVEDO
5. A. LOPRAIS
12. T. TOMEČEK
TAK IM DRŽME PALCE VEĎ IDÚ TATRY!!!!
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Slusne priebezne hodnotenie len dufam ze im na vozidlach nieco neodijde... A dufam, ze vydrzia to tretie miesto maju na dohlad...
1 501 STACEY (HOL)
GOTLIB (BEL)
DER KINDEREN (HOL) MAN 43:38:51 00:00:00
2 527 MARDEEV (RUS)
BELYAEV (RUS)
NIKOLAEV (RUS) KAMAZ 46:28:55 02:50:04
3 513 VAN GINKEL (HOL)
TIJSTERMAN (HOL)
DE ROOY (HOL) GINAF 47:57:39 04:18:48
4 503 DE AZEVEDO (BRE)
JUSTO (BRE)
MARTINEC (unk) TATRA 48:19:13 04:40:22
5 512 LOPRAIS (CZE)
GILAR (CZE) TATRA 48:25:30 04:46:39
1 501 STACEY (HOL)
GOTLIB (BEL)
DER KINDEREN (HOL) MAN 43:38:51 00:00:00
2 527 MARDEEV (RUS)
BELYAEV (RUS)
NIKOLAEV (RUS) KAMAZ 46:28:55 02:50:04
3 513 VAN GINKEL (HOL)
TIJSTERMAN (HOL)
DE ROOY (HOL) GINAF 47:57:39 04:18:48
4 503 DE AZEVEDO (BRE)
JUSTO (BRE)
MARTINEC (unk) TATRA 48:19:13 04:40:22
5 512 LOPRAIS (CZE)
GILAR (CZE) TATRA 48:25:30 04:46:39
Protože nejsem majitelem ochranné známky Tatra, fandím spíš lidem, které znám. V tomto případě je to Tomáš Tomeček a André Azevedo. A škoda, že skončila Macíkova posádka, to jsou lidi kteří mají také velkou vůli, odhodlání a schopnosti pro tuhle soutěž. Těm fandím taky. Jen bohužel pro některé sektáře nemají na masce nalepené to správné červené kolečko, které je pro zaslepence pokynem k uctívání.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 207
- Dátum registrácie: 22 Jan 2005, 18:37
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Šumperk
- Kontaktovať užívateľa:
Spíše než dobře jedoucí vozy Man, mě udivuje, jak tyto speciály získaly homologaci.Podmínkou je přece sériový základ.Kamaz to obešel několikadesítkovou sérií identických vozů se závodními,ale v barvách khaki. O zvláštním původu manů a ginafů napovídá úryvek z http://www.dakar.cz
Staceyho vozy MAN jsou jakýmsi zvláštním hybridem. Mnichovská značka se může pyšnit nejbohatší účastí ze všech značek na Dakaru, pro boj o zlato však nemá v portfoliu vlastní typ. Staceymu vyšel záměr homologovat upravený DAF svého strýce Jana de Rooye (totožný rám i nápravy Sisu se štítky MAN, stejně jako celková koncepce vozu s palivovou nádrží nad zadní nápravou) a kabinou a motorem MAN.
„Když nás vrátili ze startu posledního Dakaru domů, aniž bychom si zazávodili byť jen jediný metr, bylo mi jasné, že s Dafem, který nemá ve výrobním programu vozy 4x4, bude velmi těžké dostat homologaci, pomocí níž bychom byli konkurenceschopní. Lámali jsme si hlavu nad tím, jak dál, když v Dafu přišli na nápad, využít homologace Ginafu pro rok 2007,“ říká Jan de Rooy.
A.T. : nečekal bych tak nelogické vztahy mezi majetkem ochranné známky Tatra a přáním úspěchu jejich vozů na soutěži.
Martin Macík je bezpochyby skvělý jezdec a jeho talent by se dobře uplatnil za volantem Tatry po spojení týmu Tomečka a Lopraise.Současná rozdrobenost Tatrovek na Dakaru a vzájemná konkurence Tatře vůbec nesvědčí. Bylo velkou chybou podniku,že před několika lety zrušil oficiální závodní tým.
Staceyho vozy MAN jsou jakýmsi zvláštním hybridem. Mnichovská značka se může pyšnit nejbohatší účastí ze všech značek na Dakaru, pro boj o zlato však nemá v portfoliu vlastní typ. Staceymu vyšel záměr homologovat upravený DAF svého strýce Jana de Rooye (totožný rám i nápravy Sisu se štítky MAN, stejně jako celková koncepce vozu s palivovou nádrží nad zadní nápravou) a kabinou a motorem MAN.
„Když nás vrátili ze startu posledního Dakaru domů, aniž bychom si zazávodili byť jen jediný metr, bylo mi jasné, že s Dafem, který nemá ve výrobním programu vozy 4x4, bude velmi těžké dostat homologaci, pomocí níž bychom byli konkurenceschopní. Lámali jsme si hlavu nad tím, jak dál, když v Dafu přišli na nápad, využít homologace Ginafu pro rok 2007,“ říká Jan de Rooy.
A.T. : nečekal bych tak nelogické vztahy mezi majetkem ochranné známky Tatra a přáním úspěchu jejich vozů na soutěži.
Martin Macík je bezpochyby skvělý jezdec a jeho talent by se dobře uplatnil za volantem Tatry po spojení týmu Tomečka a Lopraise.Současná rozdrobenost Tatrovek na Dakaru a vzájemná konkurence Tatře vůbec nesvědčí. Bylo velkou chybou podniku,že před několika lety zrušil oficiální závodní tým.
Nelogické? Mně připadá nelogické fandit značce. Nevím jak Loprais, ale ty ostatní vozy v soutěži nejsou "jejich", jak píšeš. Sice ta fabrika zhruba takové vozy vyrábí, ale že by soutěžícím nějak extra pomáhala, to bych netvrdil. Ta fabrika neudělala jen tu jednu chybu, o které píšeš (a není ani jisté, zda při znalosti všech okolností by zrovna toto bylo možné nazývat chybou), udělala chyb mnoho a moje sympatie tím pádem nemá. Nevidím důvod, proč bych měl potom fandit nějaké značce, která vlastně na té soutěži ani být moc nechce.Matyjas napísal: A.T. : nečekal bych tak nelogické vztahy mezi majetkem ochranné známky Tatra a přáním úspěchu jejich vozů na soutěži.
Martin Macík je bezpochyby skvělý jezdec a jeho talent by se dobře uplatnil za volantem Tatry po spojení týmu Tomečka a Lopraise.Současná rozdrobenost Tatrovek na Dakaru a vzájemná konkurence Tatře vůbec nesvědčí. Bylo velkou chybou podniku,že před několika lety zrušil oficiální závodní tým.
Na rozdíl od lůzy, která si zprivatizovala kde co včetně ochranné známky Tatra (Tatra je naše!) já nepovažuju Tatru za nějaké svoje dědictví či rodinnné (národní) stříbro. Je to čísi společnost, která možná před válkou v německých rukách fungovala, ale teď moc dobře nefunguje. Můj respekt mají ti lidi, co tam bojují s přírodou, sami se sebou a občas taky s výrobky oné obdivované značky.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 207
- Dátum registrácie: 22 Jan 2005, 18:37
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Šumperk
- Kontaktovať užívateľa:
A.T. Domníval jsem se ,že vozy Tomečkova a Lopraisova týmu jsou jejich vlastnictvím a továrna podporuje oba týmy technickou pomocí a realizací v areálu tatry( v jakém rozsahu to však nevím). Faktem je ,že pro továrnu je každoroční účast na Dakaru (byť soukromých týmů) výhodná pro ověření nových konstrukčních řešení. Např.v nedávné době před naběhnutím sériové výroby převodovek 14TS nebo vzduchové odpružení přední nápravy: dnes na T815-7.
Kdybych se můj vztah a fandovství k Tatře měl odvíjet od toho jací lidé seděli nebo sedí ve vedení a kolik prasáren provedli nebo jakým jiným způsobem značku poškozují,tak bych Tatru dávno nenáviděl a jistě by se vytratila z pole mého zájmu.
Fandovství a zanícení nemá totiž nic společného pro vypočítavou loajalitu s fa. a přivlastňováním si cizích úspěchů.
Setkal jsem se s tatrováky (zaměstnanci) ,kteří už měli mnoho důvodů zanevřít nad Tatrou po té jak se k nim automobilka zachovala. A také z historie je známo,že H.Ledwinka po věznění a vyhnání všelijak pomáhal tatraklubům v zahraničí. Také pan Rosenkranz přes všechny peripetie z minulosti zůstává velkým znalcem ,fandou a propagátorem Tatry. Dokázal bych tady vyjmenovat více lidí,kteří při osobním setkání na mě zanechali podobný dobrý dojem a věnovali mi svůj čas a námahu bez vidiny koruny.
Kdybych se můj vztah a fandovství k Tatře měl odvíjet od toho jací lidé seděli nebo sedí ve vedení a kolik prasáren provedli nebo jakým jiným způsobem značku poškozují,tak bych Tatru dávno nenáviděl a jistě by se vytratila z pole mého zájmu.
Fandovství a zanícení nemá totiž nic společného pro vypočítavou loajalitu s fa. a přivlastňováním si cizích úspěchů.
Setkal jsem se s tatrováky (zaměstnanci) ,kteří už měli mnoho důvodů zanevřít nad Tatrou po té jak se k nim automobilka zachovala. A také z historie je známo,že H.Ledwinka po věznění a vyhnání všelijak pomáhal tatraklubům v zahraničí. Také pan Rosenkranz přes všechny peripetie z minulosti zůstává velkým znalcem ,fandou a propagátorem Tatry. Dokázal bych tady vyjmenovat více lidí,kteří při osobním setkání na mě zanechali podobný dobrý dojem a věnovali mi svůj čas a námahu bez vidiny koruny.
Článek v Tatrováku neříká nic o tom, že by snad Tatra nechtěla po týmech nic z toho, co pro ně její zaměstnanci udělají, zaplatit. Neříká taky nic o tom, jestli iniciativa zkoušení a přestavování vozů vychází od továrny (jak by se slušelo na fabriku hodnou obdivu) či zda náhodou spíš závodní týmy tohle z továrny těžce nedobývají. Dočetli jsme se zde pozitivní hodnocení konstruktéra, člověka, kterého ta práce baví. Pochopitelně on to hodnotí kladně, ale jak se na to dívá firma, ona milovaná obligátní Tatra, to je asi druhá věc.
Matyjasi, zase jsi jmenoval zapálené lidi, kteří něco dělají pro Tatru a kterým se Tatra zle odvděčila. Lidi, ne značku. Ledwinka, Rosenkranz a ti další bezejmenní. Jen jsi potvrdil to, co tady říkám od začátku. Fandím a obdivuju se lidem, kteří se snaží něco dokázat, ne té fabrice, značce, která jim háže klacky pod nohy. Sám jsi potvrdil to, co mi nechceš uvěřit, že značka sama o sobě není něco hodného obdivu, ale ti lidi. A takoví lidé jsou ledaskde, bez ohledu na značku.
Je mi líto, že to vidíš tak, že Tatře lze buď fandit (jak to děláš) nebo ji nenávidět (jak bys nechtěl, aby to dopoadlo). Značka je pro mne entita nehodná takových emocí. A když už někdo chce tuhle nálepku lepit i na ty lidi (což se mi nelíbí), pak tedy se vším všudy. Fandovství a zanícení pro samu "značku" paušálně mi pak v tomto pohledu připadá plytké. Působení pro její větší slávu (kohokoliv, kdo za tím nemá chladnou kalkulaci) se snadno stane směšné, když uvážíme, že je pro to třeba zveličovat úspěchy a přehlížet nedostatky. Tohle se dělá buď pro peníze (pak je potřeba ta vlastnická zainteresovanost) nebo z lásky (což chápu u živé bytosti, ale ne u ochranné známky).
Ale je mi jasné, že v dnešní době instantních emocí bude takto komplikovaně uvažovat málokdo. Každý chce mít nějakou pozitivní jistotu. Pro mne to obchodní značka tedy není.
Matyjasi, zase jsi jmenoval zapálené lidi, kteří něco dělají pro Tatru a kterým se Tatra zle odvděčila. Lidi, ne značku. Ledwinka, Rosenkranz a ti další bezejmenní. Jen jsi potvrdil to, co tady říkám od začátku. Fandím a obdivuju se lidem, kteří se snaží něco dokázat, ne té fabrice, značce, která jim háže klacky pod nohy. Sám jsi potvrdil to, co mi nechceš uvěřit, že značka sama o sobě není něco hodného obdivu, ale ti lidi. A takoví lidé jsou ledaskde, bez ohledu na značku.
Je mi líto, že to vidíš tak, že Tatře lze buď fandit (jak to děláš) nebo ji nenávidět (jak bys nechtěl, aby to dopoadlo). Značka je pro mne entita nehodná takových emocí. A když už někdo chce tuhle nálepku lepit i na ty lidi (což se mi nelíbí), pak tedy se vším všudy. Fandovství a zanícení pro samu "značku" paušálně mi pak v tomto pohledu připadá plytké. Působení pro její větší slávu (kohokoliv, kdo za tím nemá chladnou kalkulaci) se snadno stane směšné, když uvážíme, že je pro to třeba zveličovat úspěchy a přehlížet nedostatky. Tohle se dělá buď pro peníze (pak je potřeba ta vlastnická zainteresovanost) nebo z lásky (což chápu u živé bytosti, ale ne u ochranné známky).
Ale je mi jasné, že v dnešní době instantních emocí bude takto komplikovaně uvažovat málokdo. Každý chce mít nějakou pozitivní jistotu. Pro mne to obchodní značka tedy není.
- čadík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
- Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB - Bydlisko: matka měst
- Kontaktovať užívateľa:
Předpokládám, že vlákno nyní sklouzne do objasňování rozdílu mezi značkovým a neznačkovým výrobkem...kovoo napísal:...ale pre mnohých ludí je ZNAČKA otázkou istej záruky a nie len sympatií (neyslím len TATRA)
a značku robia ludia aj tí dobrý aj tí zlý
Souhlasím s A.T., že za vším je nutné hledat lidi. Už J.A.Baťa prohlašoval (zcela volná citace myšlenky): Naším největším bohatstvím jsou naši mladí lidé. Pokud přijdeme o naše továrny, stroje, ... nevadí. Víme že pak přijdou naši mladí a všechno vybudují znovu. A lepší!
Obávám se, že dnešní svět to má bohužel nalinkováno jináč a lidé bývají nákladnou a neosobní přítěží... Pro mne je zárukou ten konkretní člověk, Mistr svého oboru. Jeho jméno, tedy "ta značka". Jenomže mnohde ona doba konkretních Škodů, Laurinů a Klementů, Janečků, Sodomků atd., kteří mimo jiné většinu svých zaměstnanců osobně znali a dávali jim patřičně najevo, jak si jich váží (jako svých zaměstnanců) a že i jejich názory jsou pro ně důležité, mezitím poněkud vyvanula.
I inflační peníze přeci tvrdí, že bankovky jsou kryté zlatem...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 40 neregistrovaných