Návštěvníci

Sem budu presuvane prispevky, ktore nemaju suvis s danou diskutovanou temou.
Užívateľov profilový obrázok
PETR 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 632
Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/
Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
Kontaktovať užívateľa:

Návštěvníci

Príspevok od užívateľa PETR 613 » 13 Dec 2006, 10:53

Určitě každý ten seriál zná a tady je pokec o tom jak se jedné tatře nechtělo na pravdu boží.
Prílohy
pred_kamerou_11[1].jpg

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 13 Dec 2006, 11:02

A viděli jste i ten dokument o tom, jak se ten seriál natáčel? O tomhle tam byla také zmínka a pár nepovedených záběrů. :D

Někde bych to tu měl mít, ale je to objemné...

Užívateľov profilový obrázok
PETR 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 632
Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/
Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa PETR 613 » 13 Dec 2006, 11:19

Já jó :D a je super,navíc je to v barvě.

Užívateľov profilový obrázok
Karel
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1265
Dátum registrácie: 28 Feb 2006, 22:16

Návštěvnící

Príspevok od užívateľa Karel » 13 Dec 2006, 11:32

Při nedávném opakování tohoto seriálu jsem těšil právě na ten poslední díl o natáčení :P . Samozřejmě jsem si ho také nahrál (na VHS). Tatra právě díky svému nízko uloženému páteřovému rámu vyniká stabilitou a například naši místní hasiči nedají na cisternovou T-148 dopustit. To co si mohli dovolit s ní (nejen v terénu ale i na silnici) si z jiným vozem netroufnou (nedávno při výjezdu otočili jednu Karosu přes boudu :lol: ).

Užívateľov profilový obrázok
Karel
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1265
Dátum registrácie: 28 Feb 2006, 22:16

dřevo

Príspevok od užívateľa Karel » 13 Dec 2006, 19:19

Zdánlivě to se nepatří, ale....
Dnes v pravé poledne nám za barákem složili pár kubíků dřeva. Složil to po projetí mírné pravé zatáčky, rovnou před autobusovou zastávku plnou lidí. Vlivem setrvačné síly se dřevo nezkoulelo rovnou na lidi v zastávce ale ještě chvíli pokračovalo společně s autem a rozsypalo se až pár metrů za ní :shock: Řidič a spolujezdec měli pár odřenin a tržných ran od předního skla, jinak se nikomu nic nestalo. Pravděpodobná příčina je prasklá tyč vedoucí prostřední nápravu (tzv. kost). Všichni skušení řidiči kteří se tam seběhli se strašně divily že tato ,,kost,, je z dutého materiálu :shock: , který toho nemůže moc vydržet. Když jeden z nich poznamenal:,, Holt to neni Tatra,, dali mu všichni za pravdu.
Prílohy
Dřevo 1.jpg
Dřevo 3.jpg
Dřevo 4.jpg
Dřevo 5.jpg
zkřížené nápravy
Dřevo 6.jpg
prasklá ,,kost,,
Dřevo.jpg
Pár vteřin po nehodě

Užívateľov profilový obrázok
Marco 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 330
Dátum registrácie: 16 Nov 2006, 21:41
Tatry, ktoré vlastním: Zatím žádnou, do které by se dalo sednout.
Bydlisko: Štatl
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Marco 613 » 13 Dec 2006, 20:28

Jojo,já řikám furt že ty tatrovky mají duši. A to pánové pozor,kupte si za týden Svět motorů. Je pravda že u jejich článků se občas válim smíchem ale tentokrát to vážně přehnali. V rámci "vánočního odlehčení" budou srovnávat Škodu Superb a Tatru 613. Nevim jestli to myslej vážně ale tohle je i na mně moc. :D

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 13 Dec 2006, 20:39

Karel: Krasne fotky, diky. Holt ako uz povedal Marco. Tatra je Tatra a toto je dalsim dokazom toho, ze ta najmodernejsia elektronika na staru mechaniku casto jednoducho nema.

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 13 Dec 2006, 20:55

no ono v tomto prípade to neni elekronikou, ale nedisciplinovanostou obsluhy...preto aj niektoré firmy, prestali vyrábat a niektoré prestali predávat týchto "lesníkov"(náves na svoz dreva) v čr... videl som už minimálne 3 také nápravy(BPW aj SAF), všetky boli z "lesníkov"...

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 13 Dec 2006, 20:57

je fakt , že to neboli pohánené nápravy... :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Maxono
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 688
Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Maxono » 13 Dec 2006, 21:21

Tatra nezná bratra! Nechápem majiteľov/konateľov firiem ktoré do ťažkého terénu posielajú takéto suchoty, ako je Volvo. Je pravda že je tam viac pohodlia, nižšia spotreba a menej to stáva pre poruchy, ale to je zaručené len ne poriadných cestách. V teréne, ktorý tvorí minimálne 40% jázd týchto áut, sa totiž všetko to pohodlie rýchlo vytráca. :roll:

Užívateľov profilový obrázok
Karel
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1265
Dátum registrácie: 28 Feb 2006, 22:16

Príspevok od užívateľa Karel » 13 Dec 2006, 22:31

Hlavní problém je v tom že většina majitelů/jednatelů těchto společností jsou především ekonomové a technika jim moc neříká. Když jim prodejce předloží výhody nižší spotřeby, nižší ceny, případně možnost výhodných splátek, nad tím jestli je vůz do našich podmínek vhodný již moc nepřemýšlí. Vždyť o peníze jde přece až na prvním místě.

Zdenek

Príspevok od užívateľa Zdenek » 14 Dec 2006, 14:22

Podle mě by se takové nehody nestávaly, kdy se auta tolik nepřetěžovala. A hlavně právě lesáci jsou v tomto experti, protože co vidím auto se dřevem ( Jedno jaké značky), tak je přeložené jako prase...
I když tady tento a minulý měsíc jim mohla v tomto směru konkurovat řepná kampaň.

Užívateľov profilový obrázok
Karel
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1265
Dátum registrácie: 28 Feb 2006, 22:16

Príspevok od užívateľa Karel » 14 Dec 2006, 14:43

Samozřejmě že vliv na tuto nehodu má neustálé přetěžování vozidel (i když tato fůra nebyla zas tak velká). Chtěl jsem jen poukázat na to že zatímco u Tatry drží poloosu pořádný kus železa u tohoto Volva to byla jen dutá trubka, což bylo ihned okomentováno přítomnými řidiči. Kdyby přeci jen u Tatry praskla jedna poloosa, tak druhá protilehlá poloosa dále drží stopu a z 6 kol by jen 1 vybočilo ze směru, zatímco u Volva došlo k vybočení celé nápravy, tzn. 2 kola ze 6, což je u plně naloženého vozu dost velký problém.

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 14 Dec 2006, 15:33

dutá/plná to je vurst, pretažovanie je tiež známe, ale najhoršie je to, že nápravy trpia hlavne od nározov dreva čo sa dostane pod auto, vznikajú tak zataženia v nesprávných smeroch, rázy, ohyby.... ....lopraisovi tiež prasklo, a má (nadpozemskú) tatru.

Zdenek

Príspevok od užívateľa Zdenek » 14 Dec 2006, 15:46

Karel ->Ano, Ano, jen mě zarazilo že to neudržela ta protilehlá kosť. I když, ta nepraskla, jen se ohla... :wink:
MarekK-> Myslíš že jako když na něco najede??? Dřevo zas není ocel, to by ta kostica měla vydržet. Otázka je také jak rychlo se s tím jezdilo v terénu, že...

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 14 Dec 2006, 16:32

ano náraz dřeva(takej "kulatiny", kus stromu) třeba v 20km/hod, to je už dostatečná sila nato aby to ublížilo... . predstav si to tak že oni často prechádzajú s tým autom ponad tú "kulatinu" tak že jú majú pomedzi kolesá...to musia byt rany jak z dela, ked sa to drevo zachytí o čast nápravy...

Užívateľov profilový obrázok
Marco 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 330
Dátum registrácie: 16 Nov 2006, 21:41
Tatry, ktoré vlastním: Zatím žádnou, do které by se dalo sednout.
Bydlisko: Štatl
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Marco 613 » 14 Dec 2006, 17:21

Šak jo,těm hochúm v kanclu se nakecá jak to ušetří,bude to pohodlný a OHLEDUPLNÝ K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ a oni to podepíšou. Jasně,Tatrovka si při cestě "decentně" zakouří ale projede ti všechno. Tenhle plasťák vjede do trochu hlubší louže někde na stavbě a chudák si utopí ten elektronickej mozeček,co mu dává povely. No a kdo ho nakonec bude z tý louže tahat? :lol:

Matyjas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 207
Dátum registrácie: 22 Jan 2005, 18:37
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Šumperk
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Matyjas » 14 Dec 2006, 18:02

Marco 613: Tatra skutečně projede téměř všude a ani si k tomu nepotřebuje "decentně zakouřit" (jak píšeš).
MarekK: Loprais stejně jako Tomeček měl problémy s poruchou hnacího hřídele(homokinetického kloubu) způsobenou chvilkovým přenesením neúnosného toč.momentu pouze jedním hřídelem. Ohnutá polonáprava vlivem prudkého nárazu postihla při letošním Dakaru posádku Azeveda (4.místo).

Užívateľov profilový obrázok
Maxono
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 688
Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Maxono » 14 Dec 2006, 20:21

A ten Azeved mal čo za stroj?

Vláček

Príspevok od užívateľa Vláček » 14 Dec 2006, 20:28

Marco 613 napísal: Tenhle plasťák vjede do trochu hlubší louže někde na stavbě a chudák si utopí ten elektronickej mozeček,co mu dává povely. No a kdo ho nakonec bude z tý louže tahat? :lol:
A nevěřili by jste jakou s toho má radost stavbyvedoucí, když je takový plaťáček domichavač a ještě ke všemu plný betonu :lol: Alespoň když já byl na praxi tak byla po dobu asi jedné hodiny hlavní priorita vytáhnout ten spropadený kerax z bahna.. a kdo ho vytáhl? T815, čerpadlo betonu :D

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 31 neregistrovaných