Návštěvníci
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
Návštěvníci
Určitě každý ten seriál zná a tady je pokec o tom jak se jedné tatře nechtělo na pravdu boží.
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
Návštěvnící
Při nedávném opakování tohoto seriálu jsem těšil právě na ten poslední díl o natáčení . Samozřejmě jsem si ho také nahrál (na VHS). Tatra právě díky svému nízko uloženému páteřovému rámu vyniká stabilitou a například naši místní hasiči nedají na cisternovou T-148 dopustit. To co si mohli dovolit s ní (nejen v terénu ale i na silnici) si z jiným vozem netroufnou (nedávno při výjezdu otočili jednu Karosu přes boudu ).
dřevo
Zdánlivě to se nepatří, ale....
Dnes v pravé poledne nám za barákem složili pár kubíků dřeva. Složil to po projetí mírné pravé zatáčky, rovnou před autobusovou zastávku plnou lidí. Vlivem setrvačné síly se dřevo nezkoulelo rovnou na lidi v zastávce ale ještě chvíli pokračovalo společně s autem a rozsypalo se až pár metrů za ní Řidič a spolujezdec měli pár odřenin a tržných ran od předního skla, jinak se nikomu nic nestalo. Pravděpodobná příčina je prasklá tyč vedoucí prostřední nápravu (tzv. kost). Všichni skušení řidiči kteří se tam seběhli se strašně divily že tato ,,kost,, je z dutého materiálu , který toho nemůže moc vydržet. Když jeden z nich poznamenal:,, Holt to neni Tatra,, dali mu všichni za pravdu.
Dnes v pravé poledne nám za barákem složili pár kubíků dřeva. Složil to po projetí mírné pravé zatáčky, rovnou před autobusovou zastávku plnou lidí. Vlivem setrvačné síly se dřevo nezkoulelo rovnou na lidi v zastávce ale ještě chvíli pokračovalo společně s autem a rozsypalo se až pár metrů za ní Řidič a spolujezdec měli pár odřenin a tržných ran od předního skla, jinak se nikomu nic nestalo. Pravděpodobná příčina je prasklá tyč vedoucí prostřední nápravu (tzv. kost). Všichni skušení řidiči kteří se tam seběhli se strašně divily že tato ,,kost,, je z dutého materiálu , který toho nemůže moc vydržet. Když jeden z nich poznamenal:,, Holt to neni Tatra,, dali mu všichni za pravdu.
- Marco 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 330
- Dátum registrácie: 16 Nov 2006, 21:41
- Tatry, ktoré vlastním: Zatím žádnou, do které by se dalo sednout.
- Bydlisko: Štatl
- Kontaktovať užívateľa:
Jojo,já řikám furt že ty tatrovky mají duši. A to pánové pozor,kupte si za týden Svět motorů. Je pravda že u jejich článků se občas válim smíchem ale tentokrát to vážně přehnali. V rámci "vánočního odlehčení" budou srovnávat Škodu Superb a Tatru 613. Nevim jestli to myslej vážně ale tohle je i na mně moc.
- Maxono
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 688
- Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
- Kontaktovať užívateľa:
Tatra nezná bratra! Nechápem majiteľov/konateľov firiem ktoré do ťažkého terénu posielajú takéto suchoty, ako je Volvo. Je pravda že je tam viac pohodlia, nižšia spotreba a menej to stáva pre poruchy, ale to je zaručené len ne poriadných cestách. V teréne, ktorý tvorí minimálne 40% jázd týchto áut, sa totiž všetko to pohodlie rýchlo vytráca.
Hlavní problém je v tom že většina majitelů/jednatelů těchto společností jsou především ekonomové a technika jim moc neříká. Když jim prodejce předloží výhody nižší spotřeby, nižší ceny, případně možnost výhodných splátek, nad tím jestli je vůz do našich podmínek vhodný již moc nepřemýšlí. Vždyť o peníze jde přece až na prvním místě.
Samozřejmě že vliv na tuto nehodu má neustálé přetěžování vozidel (i když tato fůra nebyla zas tak velká). Chtěl jsem jen poukázat na to že zatímco u Tatry drží poloosu pořádný kus železa u tohoto Volva to byla jen dutá trubka, což bylo ihned okomentováno přítomnými řidiči. Kdyby přeci jen u Tatry praskla jedna poloosa, tak druhá protilehlá poloosa dále drží stopu a z 6 kol by jen 1 vybočilo ze směru, zatímco u Volva došlo k vybočení celé nápravy, tzn. 2 kola ze 6, což je u plně naloženého vozu dost velký problém.
- Marco 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 330
- Dátum registrácie: 16 Nov 2006, 21:41
- Tatry, ktoré vlastním: Zatím žádnou, do které by se dalo sednout.
- Bydlisko: Štatl
- Kontaktovať užívateľa:
Šak jo,těm hochúm v kanclu se nakecá jak to ušetří,bude to pohodlný a OHLEDUPLNÝ K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ a oni to podepíšou. Jasně,Tatrovka si při cestě "decentně" zakouří ale projede ti všechno. Tenhle plasťák vjede do trochu hlubší louže někde na stavbě a chudák si utopí ten elektronickej mozeček,co mu dává povely. No a kdo ho nakonec bude z tý louže tahat?
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 207
- Dátum registrácie: 22 Jan 2005, 18:37
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Šumperk
- Kontaktovať užívateľa:
Marco 613: Tatra skutečně projede téměř všude a ani si k tomu nepotřebuje "decentně zakouřit" (jak píšeš).
MarekK: Loprais stejně jako Tomeček měl problémy s poruchou hnacího hřídele(homokinetického kloubu) způsobenou chvilkovým přenesením neúnosného toč.momentu pouze jedním hřídelem. Ohnutá polonáprava vlivem prudkého nárazu postihla při letošním Dakaru posádku Azeveda (4.místo).
MarekK: Loprais stejně jako Tomeček měl problémy s poruchou hnacího hřídele(homokinetického kloubu) způsobenou chvilkovým přenesením neúnosného toč.momentu pouze jedním hřídelem. Ohnutá polonáprava vlivem prudkého nárazu postihla při letošním Dakaru posádku Azeveda (4.místo).
A nevěřili by jste jakou s toho má radost stavbyvedoucí, když je takový plaťáček domichavač a ještě ke všemu plný betonu Alespoň když já byl na praxi tak byla po dobu asi jedné hodiny hlavní priorita vytáhnout ten spropadený kerax z bahna.. a kdo ho vytáhl? T815, čerpadlo betonuMarco 613 napísal: Tenhle plasťák vjede do trochu hlubší louže někde na stavbě a chudák si utopí ten elektronickej mozeček,co mu dává povely. No a kdo ho nakonec bude z tý louže tahat?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní