TATRA 27 " Podla mna je v popise chyba - v zadu je priečne poleliptiské pero - ti teda nieje. Súto štvrteliptické. Pre poleliptické by museli byť opačne uchytené ako v skutočnosti. alebo pozdľžne.
Tak si to skúsme rozobrat !
T27
- DRracer
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 1586
- Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14 - Bydlisko: CR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T27
Vypada to, ze existovaly T27a jak s odpruzenim zadni napravy pomoci ctvrteliptickych per, tak s pricnym pulelipt. perem (jako T27b). Existuje fotografie podvozku T27a (valnik pro CSA), ktera ma prave zadek odpruzeny pricnym pulelipt. perem.
Muze nekdo potvrdit hypotezu, ze nizke valniky a autobusy T27a mely dvojici ctvrtelipt. per jako T27, a vysoke valniky (napr. pro CSA) pricne pulelipt. pero?
Muze nekdo potvrdit hypotezu, ze nizke valniky a autobusy T27a mely dvojici ctvrtelipt. per jako T27, a vysoke valniky (napr. pro CSA) pricne pulelipt. pero?
Re: T27
Ctěl jsem se zeptat jestli někdo nemá podrobnější informace k hasičské T27?Popřípadě fotku z jíného úhlu než je tady na TP.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných