Strana 84 z 111

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 27 Mar 2011, 13:30
od užívateľa Richard
Čepy do kluzných opěrek zadního pera dodává nové pan Buček. Čepy jsou duté a z jedné strany je maznice. Mazadlo prochází čepem a kluznou opěrkou až k peru a pero maže. Brzdová páka viz foto :wink:

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 27 Mar 2011, 19:23
od užívateľa JáPavel
Původní svazek napájení světel z krátkého áčka . Jestli je to originál nevím. O průřezu žíly 2,5 mm nemůže být řeč.

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 28 Mar 2011, 09:02
od užívateľa Djss
Vdaka za odpoved a za fotky :D

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 21 Máj 2011, 20:25
od užívateľa Ivo
Tak jsem byl dneska poprvé donucen natankovat do Tatry natural 95 neboť v okolí Prahy narozdíl od minulého týdne už žádný speciál neměli :( Protože to bylo na cestě, s předstihem jsem nic nedělal, mám základní nastavený na 9° ... Můj subjektivní pocit byl, že výkon motoru šel trochu dolů. Myslíte, že mám zkusit předstih trochu zvednout?

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 22 Máj 2011, 09:33
od užívateľa Richard
Tady ještě speciál je a nastaveno naň mám 10 stupňů, na Natural 95 oktanů to může být tak 11 stupňů + přísada Benadit k tomu.

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 22 Máj 2011, 18:12
od užívateľa Ivo
Přísadu jsem samozřejmě dal, dneska jsem nastavil základní předstih na 12° , v průměru, a zdá se to být dobré, jen mám pocit, že motor nějak víc řve :)

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 18 Júl 2011, 01:04
od užívateľa Ivo
Během víkendu Tatra zvládla 628 km po republice, včetně výjezdu na Ještěd ve 4 lidech...

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 25 Júl 2011, 12:48
od užívateľa Djss
Ivo Pekne to zvladla tvoja Tatricka.Obdivuhodny vykon na jej vek. :D

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 13 Aug 2011, 09:23
od užívateľa Djss
Prosim vas ako sa ma prachovka na diferak spravne zatiahnut.Eska paskou,ci dakym drotom?Na T 57a.Foto mojej renovaci..

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 13 Aug 2011, 17:56
od užívateľa JáPavel
Jak se má správně zatáhnout jak požaduješ, to opravdu nevím. Ale snad dá někdo dobrý návod, lidí co ty auta dělají je zde dost....
Zatím jsem viděl původní manžety stažené jen vázacím drátek, na obou koncích zakrouceným.
Pokud máš měkčí a tvárnější kůži , tak snad motex páska to pobere a zatáhne. Pokud máš tvrdou kůži, tak snad nějakou sponu ze silnějšího drátu , kterou musíš nejdřív naformovat podle místa kam přijde.

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 15 Aug 2011, 20:55
od užívateľa Djss
JaPavel dik za detailne fotky.Ta drotova eska paska je dobova?dik

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 16 Aug 2011, 08:56
od užívateľa JáPavel
To opravdu nevím, ale spíš né . Podobné spony jsem viděl již na víc autech, je to celkem jednoduché a funkční řešení. Stejně bych tu koženou manžetu podmáznul nějakým silikonem. Já mám již gumové a mám podobné spony ze slabšího mosazného drátu s naletovanýma okama pro šroub ke stáhnutí. Jinak je důležité tu manžetu trochu nařasit.

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 17 Aug 2011, 00:14
od užívateľa JiF
Předem se omlouvám za odbočení z vašeho tématu ...
Poradíte mi někdo, jak se daji vyměnit ložiska v původním Bosch dynamu? Jde mi především o to, jakým způsobem ložiska vyjmout ze štítů.

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 17 Aug 2011, 21:50
od užívateľa Djss
Ma T 57a spodne listove pero podlozene nejakou pasovinou?Na katalogu T 57K strana 32 a tam sa spomina Podlozky pod pero je vidno a ja som tam nemal na aute.Ma to byt aj na T 57a?dik

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 18 Aug 2011, 13:59
od užívateľa JáPavel
Jednou jsem pomáhal svým známým z Plzně při opravě dynama Bosch, ložiska krásně chrastila. Myslím, že tam byly jen velké kuličky v kleci. Jestli je ve víku nějaký výměnný kroužek, kde to běží už nevím. Foto by pomohlo, už se na to nepamatuji. Také tam za tu dobu již někdo mohl dát něco jiného.

Spodní listové péro drží jen ta spodní plotna co máš na obrázku.

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 18 Aug 2011, 19:43
od užívateľa JáPavel
Rád bych se zeptal, jestli máte někdo zkušenost s použitím stíracích kroužků s pružinou novější konstrukce, s ostřejší spodní hrankou pro motor na áčko nebo podobný předválečný motor Tatra.

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 20 Aug 2011, 11:57
od užívateľa Djss
JaPavel dik za odpoved. Mam otazku ohladom volantu. Mam v super stave, len uchytenie ine. Prosim vas, to je na aky typ?Mala Tatra aj take uchytenie. Co myslite mam prisposobit to uchytenie? dik

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 22 Aug 2011, 21:24
od užívateľa Djss
Tak ze nikto nevie poradit s tym volantom?

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 23 Aug 2011, 14:47
od užívateľa jindra
Dobrý den,
Potřeboval bych poradit,jak zkontrolovat nastavení diferenciálu,popřípadě na jaké hodnoty a jak se seřizuje.
Díky

Re: Tatra 57 "Áčko"

Napísané: 23 Aug 2011, 15:08
od užívateľa Páca
Volant na prvním snímku s upevněním na čep kolmo prostrčený skrz volant a volantovou tyč se používal na Tatrách 57a a také na T75. Volant na druhém a třetím snímku, který se nasadí na volantovou tyč a upevňuje se kolíčkem zasahujícím částečně do volantu a částečně do tyče se používal na Tatrách 57b. Tento "béčkový" volant je také hůře k sehnání a tudíž o něco vzácnější. Osobně bych radil sehnat originální volant na áčko (a ten béčkový prodat).