Príspevok
od užívateľa jaguar » 20 Nov 2014, 10:03
Kolegové, jen tak pro zajímavost bych s vámi rán zkonzultoval následující věc - při rozebírání mého aktuálního projektu jsem narazil na variantu motoru, kterou jsem dosud neznal. Plocha pro uložení horního pera je o cca 5 cm výše než ostatní horní plocha motorové skříně (resp. tato je oproti ploše horního pera o těch 5 cm níže) a nalévací otvor i komínek odvětrání je na víku kontrolního obdélníkového otvoru. Nejdříve jsem si myslel, že by to mohl být nějaký bastl, ale vypadá to dost seriózně, komínek je uvnitř zúžený na nějakých 5 mm a uvnitř je výstup překrytý plechem, takže odfuk musí ven jakýmsi labyrintem a navíc případný samostatný odfuk není kam dát, protože na horní ploše skříně není žádná jiná zarovnaná plocha. Také upevnění rozdělovače je jiné - není tam zalitá ocelová trubka tak jak to znám, ale na ploše horního pera je přišroubovaná hliníková objímka se šroubem pro sevření krku rozdělovače. Více ukazuje foto, znáte někdo tuto variantu? Mělo by se jednat o rok 1932.
-
Prílohy
-

-
