T613/3 na predaj
T613/3 na predaj
Cena 35 tis. Sk rv. v papieroch 87, ale v 91 výmena motora a karosérie, ale v skutočnosti je to rv. výroby 91. Zachovalý interiér, nové pneu, nový mechanizmu stieračov no, ďalšia komunikácia cez mail, alebo toto cez osobné správy, prosím len vážny záujem. môj mail hrabcak.k@atlas.sk
- Prílohy
-
- PA020019_2.jpg
- (413.83 KiB) 1884 stiahnutí
-
- PA020020_2.jpg
- (547.07 KiB) 1720 stiahnutí
-
- PA020021_2.jpg
- (478.49 KiB) 1653 stiahnutí
-
- PA020023_2.jpg
- (460.61 KiB) 1637 stiahnutí
-
- PA020024_2.jpg
- (532.39 KiB) 1711 stiahnutí
-
- PA020025_2.jpg
- (447.65 KiB) 1704 stiahnutí
-
- PA020028_2.jpg
- (455.87 KiB) 1789 stiahnutí
-
- PA020030_2.jpg
- (293.32 KiB) 1945 stiahnutí
-
- PA020033_2.jpg
- (399.78 KiB) 2416 stiahnutí
- Pedro
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 189
- Dátum registrácie: 25 Máj 2005, 06:43
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Juj, kryty prahu a predni blatniky(a nejen ty) se místy ztenčují až chvílemi dočista mizí - že by hocijaký tunning?
Zajímali by mě ale ty kontrolky vlevo pod palubkou jako měla třeba Avie - to je dobové nebo náhražka? Je to dobrý nápad - já tam mám obyčejné škodovácké "skoroLEDky", na kterých v tomhle místě pochopitelně není nic vidět, což u těhle by mohlo být lepší...
Zajímali by mě ale ty kontrolky vlevo pod palubkou jako měla třeba Avie - to je dobové nebo náhražka? Je to dobrý nápad - já tam mám obyčejné škodovácké "skoroLEDky", na kterých v tomhle místě pochopitelně není nic vidět, což u těhle by mohlo být lepší...
... ???ale v 91 výmena motora a karosérie
Pod zadnými okienkami je to totálne hrdzavé, pravé predné dvere sú premáčknuté, blatníky zhnité, v pravo v zadu pri kapote je to odraté až do kovu, podbehy, okolo spätných tam všade je to už s "bublinami".
Načo tam potom píšeš že výmena kasne v 91 keď je v takom stave v akom je? Veď to je pri takomto stave úplne bezpredmetné. A boh via ako je na tom podvozok keď z vonku je to už takto hrdzavé.
Ak je potom na tom aj motor podobne tak to nemá cenu!? Alebo určite nie 35 tisíc ale cca 15 000,-
- Slavomir
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 83
- Dátum registrácie: 06 Sep 2004, 11:10
- Tatry, ktoré vlastním: už žiadnu.
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať užívateľa:
Stav podla mna zodpoveda veku. Mnoztvo nahradnych dielov na kolesach a s EVC, ktovie ci to ma stk a emisku, kolesa mp7, pristrojovka vyzera ze nie je popraskana, a interier aj ked vcelku zachovaly ale asi zafajceny. A chromy vyzeraju byt vcelku v pohode.
Naposledy upravil/-a Slavomir v 04 Okt 2005, 11:52, upravené celkom 1 krát.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných