T 603
- Erik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 807
- Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
- Kontaktovať užívateľa:
T 603
Poradte, aka je cena tejto 603? Mam moznost ju kupit a potreboval by som vediet priblizny odhad. Kolko by ste za nu dali vy? Vdaka
- Prílohy
-
- DSCN1771.jpg
- (62 KiB) 2564 stiahnutí
-
- DSCN1774.jpg
- (57.56 KiB) 2573 stiahnutí
-
- DSCN17731.jpg
- (55.86 KiB) 2643 stiahnutí
- carlos
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 577
- Dátum registrácie: 14 Okt 2004, 17:35
- Tatry, ktoré vlastním: nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Kontaktovať užívateľa:
cena
za to čo je na fotkách -cena šrotu a dotyčný može byť rád že to odvezieš.robil si už niekedy 603?ked chceš hento spojazdniť a urobiť s toho veterán ,počítaj min 2 roky a cca 200-300tis. náklady,a to si kúp ešte jednu alebo dve dalšie v lepšom stave aby si za diely neplatil nekresťanské ceny
- Lucas603
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 17:38
- Bydlisko: Zurich, CH
- Kontaktovať užívateľa:
Súhlasím s tým, čo napísal Carlos. Síce ešte nemám T 603, ale akú-takú predstavu už mám. Za túto by som nedal viac ako 2-3 tisícky. Motor môže byť dobrý, lak vyzerá tiež nejako novo, ale chýba strašne veľké množstvo dielov napríklad- vrchný kryt palubovky, interiér, predné sklo, okenné lišty, lapače, zadné čelo, svetlá....ostatné sklá neviem či sú tiež vymlátené ale jednoducho je to vrak. Čiže ak by som sa ja mal pustiť do niečoho takého ( čo by som asi nespravil), tak by som potreboval vagón ND alebo ešte aspoň jednu "darkiňu orgánov".
- Erik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 807
- Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
- Kontaktovať užívateľa:
Tak chcel by som z toho spraviť veterana, a som si vedomy, kolko to bude stat. Ked budem setrit a po kuse to davat do kopy, za 3-4 roky by som z toho dostal nadherne auto. Ked som ju zbadal, bol som prekvapeny, pretoze karoseria je bez korozie, pred lakom, stacito by stary lak obrusit a nanovo nastriekat- ale som prekvapeny, ze je ten lak taky zachovalý. Vsetky ostatne veci su nahadzane dnu v interieri vratane skiel a vsetkeho, bohuzial interier je zniceny, a zisiel by sa komplet novy. V motore chybaju sviecky a par dalsich veci, ale vyzera byt dobry- pred nenarocnou GO. A pozeram, ze tu tie fotky niesu, tak ich posielam este raz.
- Prílohy
-
- DSCN1771.jpg (62 KiB) 10984 zobrazení
-
- DSCN17731.jpg (55.86 KiB) 10981 zobrazení
-
- DSCN1774.jpg (57.56 KiB) 10979 zobrazení
- carlos
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 577
- Dátum registrácie: 14 Okt 2004, 17:35
- Tatry, ktoré vlastním: nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Kontaktovať užívateľa:
-
erik,karosériu nemožeš len obrúsiť,musíš všetro opieskovať,lebo na 603 sa používali olejové farby,musíš dať dole aj všetok povodný tmel a potom začať odznova ,ked v motorechýbali sviečky a nebol vo valcoch petrolejpriprav sa na večšiu GO,ja ta neodhováram len píšem moje skúsenosti
Jasne, Dakujem carlosovi za postrehy, Ja som len pisal moj prvy dojem. S tym motorom mas pravdu, dufam ze sa bude este dat do poriadku, ak by som kupil, urcite vas potom budem informovat o priebehu renovacie. z coho mam vsak najvacsie obavy je interier, pretoze je zniceny a neviem, ci by sa este z neho dalo nieco pouzit. Este vam mozem poslat detail pristrojovky. viac fotiek bohuzial nemam, lebo ked som ju bol obhliadnut, fotil som hlavne tie plusy(karoseria) a nedostatky (motor a interier).
- Prílohy
-
- DSCN17761.jpg (33.24 KiB) 10959 zobrazení
- Lucas603
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 17:38
- Bydlisko: Zurich, CH
- Kontaktovať užívateľa:
Erik: ak teda do toho pôjdeš, tak by som ti potom mohol dať tip na niekoho, čo by mal aj diely do interiéru ( nové aj použité) myslím niečo ako kľučky, opierky rúk, slnečné clony, prístrojovka , volant , ale sedačky a strop si budeš musieť dať spraviť nanovo a to nie je lacná záležitosť.
Ja sa tiež rozhodujem, či mám kúpiť T 603, už by aj nejaká bola- ešte som ju nevidel , ale mala by byť v lepšom stave. Inak v poslednom čase rozmýšľam, či radšej pre začiatok nekúpiť niečo "jednoduchšie" alá Š 1000MB, kde sú prevádzkové náklady aj diely lacnejšie, aj keď je to skôr stratová investícia, lebo keby som vrazil do embéčka 50 t. Sk, tak za tú cenu ho určite nepredám. Tatra je ale Tatra....
Mám ešte jednu otázočku: Niekde som už dávnejšie čítal, že keď by som chcel dať napr. T 603 na veterána, tak nepotrebujem TP?
Ja sa tiež rozhodujem, či mám kúpiť T 603, už by aj nejaká bola- ešte som ju nevidel , ale mala by byť v lepšom stave. Inak v poslednom čase rozmýšľam, či radšej pre začiatok nekúpiť niečo "jednoduchšie" alá Š 1000MB, kde sú prevádzkové náklady aj diely lacnejšie, aj keď je to skôr stratová investícia, lebo keby som vrazil do embéčka 50 t. Sk, tak za tú cenu ho určite nepredám. Tatra je ale Tatra....
Mám ešte jednu otázočku: Niekde som už dávnejšie čítal, že keď by som chcel dať napr. T 603 na veterána, tak nepotrebujem TP?
- Erik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 807
- Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
- Kontaktovať užívateľa:
-
lucas603:Tak to by bolo dobre. ak by som sa rozhodol, tak si potom od teba vypytam kontakt. Este niesom 100% rozhodnuty, ale asi do toho pojdem. Ale majitel mi este nestanovil cenu, ma sa mi ozvat, tak som zvedavy co za to bude chciet.
A ta Š-1000MB je celkom dobry napad. ja som tiez uvazoval o skodovke, ale tatra je tatra . A ak by si sa predsa len rozhodol pre Š-1000, zozen si 2 dverovu verziu- bolo ich vyrobených par tisic kusov, bez stredoveho okenneho stlpika, to by uz bol taky raritnejsi veteran podobny 603- aj ked sa to neda porovnavat. ale problem je, ze sa tazsie zhana a obstaravacia cena bude vyssia.
A ta Š-1000MB je celkom dobry napad. ja som tiez uvazoval o skodovke, ale tatra je tatra . A ak by si sa predsa len rozhodol pre Š-1000, zozen si 2 dverovu verziu- bolo ich vyrobených par tisic kusov, bez stredoveho okenneho stlpika, to by uz bol taky raritnejsi veteran podobny 603- aj ked sa to neda porovnavat. ale problem je, ze sa tazsie zhana a obstaravacia cena bude vyssia.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 16 neregistrovaných