Takze ked to niekto kupi za 7000 a vrazi do toho nejakych 50 za lak a 70 za klampiarinu ma to v takom stave ako nejaka trojka co sa da kupit za 40. Super, to sa oplati.keby sa to vyvarilo, a spravila sa GO tak by z toho za par rokov bol super veteran.
T613-3 OTS EX
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Omyl Etiene, pokud někdo auto skutečně vyvaří+ošetří+udělá profesionálně lak (a padne na to dejme tomu Tebou uvažovaných 120.000,-, coř bych viděl spíše jako tu minimální investici ) rozhodně získá vozidlo v nesrovnatelně lepším stavu než "nějaká trojka za 40.000". Nic proti nikomu, ale flikovat tmelem a lepící páskou umí každý, aby mohl oslňovat okolí paneláku zaplátovanou shnilotinou jedoucí občas i na 8 válců, ale pořádně máknout a investovat, to už každého nebaví .
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Já ale nemluvím o tzv. "dobrém stavu" (to jsou všechny T613 co jsou na prodej v inzerátech a tatrováckých bajkách ), ale o stavu odpovídajícímu vynaloženým nákladům a odborné práci. Mimochodem, když byla tak dokonale vyvařená a úžasná, proč ji prodával, ještě ke všemu s bídou za cenu laku? To asi o nečem hovoří, ne ?
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
D-A: jasne, bola to jemna provokacia s tym Specialom, ale mysli, ze taka neskodna
inak srotova cena T613 je min. 5000,-Sk, takze tu by som to videl trocha inac
Etienne:
"...lak ..ho stal trosku menej lebo bol cierny..."
prave na ciernom laku je casto vidiet aj to, co sa na svetlom laku strati. A prave preto sa v niektorych automobilkach pouzivaju cierne karoserie na demonstraciu dobre nalakovanych kritickych miest. Urobit dobry cierny lak je fuska a myslim, ze vobec nie je lacny!
inak srotova cena T613 je min. 5000,-Sk, takze tu by som to videl trocha inac
Etienne:
"...lak ..ho stal trosku menej lebo bol cierny..."
prave na ciernom laku je casto vidiet aj to, co sa na svetlom laku strati. A prave preto sa v niektorych automobilkach pouzivaju cierne karoserie na demonstraciu dobre nalakovanych kritickych miest. Urobit dobry cierny lak je fuska a myslim, ze vobec nie je lacny!
- Erik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 807
- Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
- Kontaktovať užívateľa:
etienne:
Tak to by som chcel teda vidiet tu 613 za 40 000sk v rovnakom stave ako ta, ktora bude po detailnej GO a bude v takom stave ako ked zide z vyrobneho pasu. Mozno niekomu nevadi to, ze ma pekny lak a je na nej napatlane par kilo tmelu, niekde doma po garazach. keby som sa uz do toho pustil, urcite by som to urobil poriadne, a dal by som si na tom zalezat.a nepredaval to potom pod cenu. auto moze z vonku vyzerat pekne, ale ked sa na to pzre odbornik, tak by cena mohla klesnut na polovicu. Ale hl. problem 613 je to, ze ta GO sa vobec neoplati robit, pretoze to teraz vobec nema vyznam, aktualne to bude tak za 10 rokov ked 613-3 bude ma aj historicku hodnotu.
Tak to by som chcel teda vidiet tu 613 za 40 000sk v rovnakom stave ako ta, ktora bude po detailnej GO a bude v takom stave ako ked zide z vyrobneho pasu. Mozno niekomu nevadi to, ze ma pekny lak a je na nej napatlane par kilo tmelu, niekde doma po garazach. keby som sa uz do toho pustil, urcite by som to urobil poriadne, a dal by som si na tom zalezat.a nepredaval to potom pod cenu. auto moze z vonku vyzerat pekne, ale ked sa na to pzre odbornik, tak by cena mohla klesnut na polovicu. Ale hl. problem 613 je to, ze ta GO sa vobec neoplati robit, pretoze to teraz vobec nema vyznam, aktualne to bude tak za 10 rokov ked 613-3 bude ma aj historicku hodnotu.
- tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
- Kontaktovať užívateľa:
S viacerimi ludmi som sa bavil ohladom restaurovania T613. Povedali mi, ze z hladiska biznisu je to uplna hlupost, nakolko sa vynalozene financie nevratia. Zevraj su zaujimave rocniky tak do 50 roku vyroby, pretoze financie ktore sa vrazia do rekonstrukcie (niekolko sto tisic), je mozne pripadnym predajom ziskat naspat, alebo aj nieco zarobit.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 40 neregistrovaných