T613-3 OTS EX

Tu môžete diskutovať o automobiloch Tatra, ktoré sú na predaj
etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 29 Nov 2004, 09:54

Erik:
keby sa to vyvarilo, a spravila sa GO tak by z toho za par rokov bol super veteran.
Takze ked to niekto kupi za 7000 a vrazi do toho nejakych 50 za lak a 70 za klampiarinu ma to v takom stave ako nejaka trojka co sa da kupit za 40. Super, to sa oplati.

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 29 Nov 2004, 10:24

To je těžko, Ondreji, takovému Speciálu za 5 bych okamžitě vlastnoručně stavěl srub.
To, že by se za červenou trojku od Erika něco platilo, myslíš vážně, nebo provokuješ? Vždyť se oba pohybujeme mezi "vraky" a je nám jasné, že má mínusovou tržní cenu, ne?

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 29 Nov 2004, 10:27

Omyl Etiene, pokud někdo auto skutečně vyvaří+ošetří+udělá profesionálně lak (a padne na to dejme tomu Tebou uvažovaných 120.000,-, coř bych viděl spíše jako tu minimální investici :D ) rozhodně získá vozidlo v nesrovnatelně lepším stavu než "nějaká trojka za 40.000". Nic proti nikomu, ale flikovat tmelem a lepící páskou umí každý, aby mohl oslňovat okolí paneláku zaplátovanou shnilotinou jedoucí občas i na 8 válců, ale pořádně máknout a investovat, to už každého nebaví :D.

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 29 Nov 2004, 10:34

Radek: To si dovolujem protirecit. Viem o jednej trojke ktora bola po vyvareni a novom laku a majitel ju predal za 50000.... A bola fakt v dobrom stave. Nie uzasnom, ale velmi dobrom.

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 29 Nov 2004, 11:24

Já ale nemluvím o tzv. "dobrém stavu" (to jsou všechny T613 co jsou na prodej v inzerátech a tatrováckých bajkách :D), ale o stavu odpovídajícímu vynaloženým nákladům a odborné práci. Mimochodem, když byla tak dokonale vyvařená a úžasná, proč ji prodával, ještě ke všemu s bídou za cenu laku? To asi o nečem hovoří, ne ? :D

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 29 Nov 2004, 11:30

Predaval ju lebo to bol dochodca a nezvladal platit poistku. Ale viem, ze lak ho stal trosku menej lebo bol cierny ale klampiarovi dal urcite dost nakolko viem ake su jeho cenove relacie...

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 29 Nov 2004, 11:47

D-A: jasne, bola to jemna provokacia s tym Specialom, ale mysli, ze taka neskodna :)
inak srotova cena T613 je min. 5000,-Sk, takze tu by som to videl trocha inac
Etienne:
"...lak ..ho stal trosku menej lebo bol cierny..."
prave na ciernom laku je casto vidiet aj to, co sa na svetlom laku strati. A prave preto sa v niektorych automobilkach pouzivaju cierne karoserie na demonstraciu dobre nalakovanych kritickych miest. Urobit dobry cierny lak je fuska a myslim, ze vobec nie je lacny!

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 29 Nov 2004, 12:03

Ondrej: Ja osobne mam tu skusenost ze cena laku ciernej farby je nizsia ako akakolvek ina farba. O cene za pracu som samozrejme nehovoril.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 29 Nov 2004, 13:37

Od černé barvy se všechno odráží mnohem více než od jakékoliv jiné barvy, je na ní hned vidět i ten sebemenší kaz. Lak typu "pomerančová kůra" neberu vážně, to už je lepší to natřít štetkou, aspoň není vidět snaha...

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 29 Nov 2004, 19:13

etienne:

Tak to by som chcel teda vidiet tu 613 za 40 000sk v rovnakom stave ako ta, ktora bude po detailnej GO a bude v takom stave ako ked zide z vyrobneho pasu. Mozno niekomu nevadi to, ze ma pekny lak a je na nej napatlane par kilo tmelu, niekde doma po garazach. keby som sa uz do toho pustil, urcite by som to urobil poriadne, a dal by som si na tom zalezat.a nepredaval to potom pod cenu. auto moze z vonku vyzerat pekne, ale ked sa na to pzre odbornik, tak by cena mohla klesnut na polovicu. Ale hl. problem 613 je to, ze ta GO sa vobec neoplati robit, pretoze to teraz vobec nema vyznam, aktualne to bude tak za 10 rokov ked 613-3 bude ma aj historicku hodnotu.

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 29 Nov 2004, 19:58

S viacerimi ludmi som sa bavil ohladom restaurovania T613. Povedali mi, ze z hladiska biznisu je to uplna hlupost, nakolko sa vynalozene financie nevratia. Zevraj su zaujimave rocniky tak do 50 roku vyroby, pretoze financie ktore sa vrazia do rekonstrukcie (niekolko sto tisic), je mozne pripadnym predajom ziskat naspat, alebo aj nieco zarobit.

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 30 Nov 2004, 09:48

Jasné jak facka: neprodávat pod cenu = neprodávat.

Zamknuté

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 40 neregistrovaných