vzduchový podvozok na 613
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
...nedalo mi to a prehrabal som PC... na tom grafe je doležitá na tlmenie (len určitých frekvencii) tá modrá oblast... takéto vaky sa používajú na návesoch...ako tlmí vinutá pružina a ako tlmia listové péééráá hmmm?
- Prílohy
-
- vak.JPG
- (106.82 KiB) 360 stiahnutí
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 151
- Dátum registrácie: 01 Mar 2005, 15:49
- Tatry, ktoré vlastním: Zatial nemám Tatru
- Bydlisko: Veľké Dvorníky
- Kontaktovať užívateľa:
spítaj sa na to na tuningklube, a stavím sa že na budúci rok bude také auto na Slovensku ktoré píska pri otv. dveríAmbiciózní tajemníček napísal:No a při každém otevření či zavření dveří to zasyčí jak u autobusu. To je sen každého tunera. Copak už jste zapomněli na mladá léta?
Asi to porovnenie je kvôli nákladiakom.
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Ten zvuk, vlastne celý komplex súvisiacich zvukov od voľnobežného brblania motora, dupot cestujúcich na schodíkoch, cez zasyčanie dverí a ich zaplesnutie s charakteristickým ľahkým dokmitávaním (beda, ak sa nieto nestihol uhnúť, nevhodne stál na schodíkoch a dvere ho zasiahli), až po zaškŕkanie prevodovky pri zaradení rýchlosti a zvuk motora pri rozjazde autobusu - mám to v živej pamäti - fascinovalo ma to u autobusov 706 RTO a bolo to úžasné!
Škoda, že to patrí už minulosti. Kedysi bola tá technika akási romantickejšia, aj keď výrazne menej dokonalá, ako dnes, ale sme jej to radi prepačovali...
Škoda, že to patrí už minulosti. Kedysi bola tá technika akási romantickejšia, aj keď výrazne menej dokonalá, ako dnes, ale sme jej to radi prepačovali...
- 603-1 pepa
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 16 Júl 2005, 14:08
- Kontaktovať užívateľa:
Shodou okolností můj kamarád v Praze na jednu 613tku vzduchovej podvozek montoval zákazníkovi. Mcpersony se musely poslat do USA
kde je upravily na montáž vzduchovejch vaků. Potom se namontoval
kompresor se zásobníkem natahaly rozvody vzduchu pozapojovalo a
začalo i kupodivu fungovat. Je k tomu ovladač s kterym se může ovládat
každej měch zvlášť nezávysle na ostatních.Jo a ještě se tam montoval
rajskej plin (nitro). Akrát nevim co na to motor.
kde je upravily na montáž vzduchovejch vaků. Potom se namontoval
kompresor se zásobníkem natahaly rozvody vzduchu pozapojovalo a
začalo i kupodivu fungovat. Je k tomu ovladač s kterym se může ovládat
každej měch zvlášť nezávysle na ostatních.Jo a ještě se tam montoval
rajskej plin (nitro). Akrát nevim co na to motor.
- 603-1 pepa
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 16 Júl 2005, 14:08
- Kontaktovať užívateľa:
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
Ondrej: všetko naj k meninám... ..."ocelové" pružiny tlmia na takom istom princípe ako tie vaky, len s inou účinostou...auto nemusí mat kompresor ak má vzduchový vak, stačí ak má "ocelovú" pružinu + tlmič...z tých fotiek o tej sade pneu. pruženia je jasné, že sa musí niečo prisposobit, alebo tá fotka je len na ilustráciu...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 46 neregistrovaných