BOJNICE 2007 - 6 rocnik
- dzordzi
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 86
- Dátum registrácie: 30 Mar 2007, 18:27
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Kontaktovať užívateľa:
haha
Moja Tatrička si vymýšľa tristo dôvodov aby nemusela ísť do Bojníc!!! Ale ja jej dohovorím ešte a v sobotu sa tam možno uvidíme...
- Zdicho
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1174
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Čórtův hrad
- Kontaktovať užívateľa:
No vidím to asi tak na 20s jeden oběh nebo sprint nebo jak tomu chceš říkat. Jinak spíše čím pomaleji šel, tím více se zaznamenaly ty "kruhy";)Gustav napísal:zdicho: pochybujem keby siel pomalicky tak sotva sa tam udrzia tie "kruhy" nad tou tatrou...skôr by som povedal ze by musel sprintovat ..aj to by asi velmi nepomohlo....
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Tak to vyzerá, ako keby sa Bojnice 2007 ani nekonali.Žeby všetci mali nefunkčné fotoaparáty? Alebo nie je očom písať?Mne sa celkom páčilo, veď trochu adrenalínu nezaškodí, však Zdicho, aj ked musím priznať, že boli aj okamihy, ked mi nebolo do smiechu. Nech žije terénna jazda po lesných cestách , určených na zbližovanie dreva.
ps: T 613 S a T613 long, ma prekvapili svojou priechdnosťou v terene.
ps: T 613 S a T613 long, ma prekvapili svojou priechdnosťou v terene.
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- el bastardo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 116
- Dátum registrácie: 18 Apr 2005, 15:07
- Tatry, ktoré vlastním: tatra 613/3 r.v.77 - predaná
SAAB 9-3 2,0 LPT r.v. 2000 - aktualny povoz - Bydlisko: Hálova 2 ,BA
- Kontaktovať užívateľa:
- Erik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 807
- Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
- Kontaktovať užívateľa:
NO mne sa to tiez tak zda- uz od vcera vecera netrpezlivo cakam za PC, ci sa tu nahodou neobjavia nejake cerstve fotky a nic...Roman Maďar napísal:Tak to vyzerá, ako keby sa Bojnice 2007 ani nekonali.Žeby všetci mali nefunkčné fotoaparáty? Alebo nie je očom písať?Mne sa celkom páčilo, veď trochu adrenalínu nezaškodí, však Zdicho, aj ked musím priznať, že boli aj okamihy, ked mi nebolo do smiechu. Nech žije terénna jazda po lesných cestách , určených na zbližovanie dreva.
ps: T 613 S a T613 long, ma prekvapili svojou priechdnosťou v terene.
Mne to tak pripada, ako keby sa nekonali ani minulorocne Bojnice, a to som sa ich dokonca sam zucastnil- a navyse s dvoma Tatrami
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Na Bojniciach som tento rok fotil veľmi málo. Boli to vlastne aj prvé Bojnice, na ktorých som sa zúčastnil nie ako člen organizačného tímu, ale ako súťažiaci.
Oceňujem zorganizovanie zaujímavej návštevy Kremnickej mincovne, ako aj milé upomienkové predmety odtiaľ, naopak považujem za veľkú nezodpovednosť organizátorov výber trate, hlavne myslím na terénnu vložku Lúčky-Kopernice-Janova Lehota, kde sa jazdilo na rozbitej lesnej ceste plnej jám, blata, prevísajúcich konárov, šotoliny (síce občas tam bolo aj trocha zvyškov asfaltu) na 1., maximálne 2. prevodový stupeň. Keby sa tam vtedy zjavil ten, kto túto trať vymyslel, tak už dnes nežije, pravdepodobne si však túto trasu ani neprešiel...
Tento polygón som po ca 4km vzdal a auto otočil s rozhodnutím "Bojnice nikdy viac..."
Oceňujem zorganizovanie zaujímavej návštevy Kremnickej mincovne, ako aj milé upomienkové predmety odtiaľ, naopak považujem za veľkú nezodpovednosť organizátorov výber trate, hlavne myslím na terénnu vložku Lúčky-Kopernice-Janova Lehota, kde sa jazdilo na rozbitej lesnej ceste plnej jám, blata, prevísajúcich konárov, šotoliny (síce občas tam bolo aj trocha zvyškov asfaltu) na 1., maximálne 2. prevodový stupeň. Keby sa tam vtedy zjavil ten, kto túto trať vymyslel, tak už dnes nežije, pravdepodobne si však túto trasu ani neprešiel...
Tento polygón som po ca 4km vzdal a auto otočil s rozhodnutím "Bojnice nikdy viac..."
- fantomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 145
- Dátum registrácie: 09 Júl 2004, 10:22
- Tatry, ktoré vlastním: T52/30
T57b
T603
T613S
T613-3
T613-4L - Kontaktovať užívateľa:
Ciastocne ospravedlnenie
Za trat som samozrejme ako organizator zodpovedny, bohuzial nepochadza z mojej dielne. Po Kremnicu som ju stihol prejst. Zvysok som zakreslil podla "GPS", takze
SORRY
je to aj moja chyba, beriem to na vedomie, ak sa pustim do dalsieho rocnika urcite si celu trasu prejdem. Tato cesta bola totiz vsade zakreslena ako klasicka cesta II triedy (medzi dedinami)
SORRY
je to aj moja chyba, beriem to na vedomie, ak sa pustim do dalsieho rocnika urcite si celu trasu prejdem. Tato cesta bola totiz vsade zakreslena ako klasicka cesta II triedy (medzi dedinami)
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 35
- Dátum registrácie: 10 Okt 2005, 13:25
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Gelnica
- Kontaktovať užívateľa:
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
No "ty krávo", že to tak musím napsat, kreslit trasu soutěže podle GPS........ co bylo hlavní cenou? Repasní sada na přední nápravu T613?
Že já jsem včera raději pohodlně nesednul k PC a z 5 let staré Infomapy nevytáhnul podle žluté čáry jakous takous trasu krze sázavské hvozdy a místo toho jsem 5 hodin projížděl už počtvrté kontrolně obě etapy trasy na Šternberk, zda sedí itinerář a kilometrové/stometrové údaje v něm, umístění kontrol a zda nám nevznikají dopravní omezení či uzávěry na trase a jestli se ty auta všude vejdou....
Jo, díky Fantomasovi teď už vím jak se to má dělat.......
Že já jsem včera raději pohodlně nesednul k PC a z 5 let staré Infomapy nevytáhnul podle žluté čáry jakous takous trasu krze sázavské hvozdy a místo toho jsem 5 hodin projížděl už počtvrté kontrolně obě etapy trasy na Šternberk, zda sedí itinerář a kilometrové/stometrové údaje v něm, umístění kontrol a zda nám nevznikají dopravní omezení či uzávěry na trase a jestli se ty auta všude vejdou....
Jo, díky Fantomasovi teď už vím jak se to má dělat.......
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 73 neregistrovaných