Restauration Tatra 603-3
-
- Diskusný nováčik
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 16 Sep 2012, 11:53
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru T603-2
- Bydlisko: Germany
- Kontaktovať užívateľa:
Restauration Tatra 603-3
Just a bunch of photos about my work
http://www.tatra603garage.de
Located in Germany
Regards,
Jürgen
http://www.tatra603garage.de
Located in Germany
Regards,
Jürgen
- sqad
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 166
- Dátum registrácie: 18 Feb 2006, 16:42
- Tatry, ktoré vlastním: T603 r.v. 75
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Restauration Tatra 603-3
Seems like a lot of hard, but nice work. Only thing, what I don´t understand is, why have you used so much of red and yellow colour near to suspension parts...
- Honzík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 108
- Dátum registrácie: 06 Jan 2008, 12:52
- Tatry, ktoré vlastním: T2-603 rv.1968,1974
T613-3 rv.1989 - Bydlisko: Pardubicko
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Restauration Tatra 603-3
Foto motoru moc pěkné. Rád bych Vám poradil ohledně rozdělovače a zapalovací cívky pokud nechcete mít v budoucnu problémy se zapalováním motoru(vynechávaní v nízkych popřípadě ve vysokých otáčkách sem tam mokré svíčky atd).Za prvé zapalovací cívka je potřeba originální s větším elektromagnetickým sycením holt je to omiválec pro mechanický rozdělovač.Za druhé nebo vyměnit celou soupravu zapalování a nahradit ji bezkontaktním viz foto.s elektronickou zapalovací skříňkou a 6V zapalovací cívkou.Na fotce jsou dva bezkontaktní rozdělovače které se používaly na motoru T603 a jeden je vhodný pro ty kteří chtějí zachovat vzhled mechanického rozdělovače.
A něco málo ještě k tomu mechanickému rozdělovači.Jeho nevýhodou je složité nastavování ač to nevypadá složitě ale osmiválcové mechanické rozdělovače u T603 trpěly některými nectnostmi ohledně nastavování.(v dílenské příručce to je napsáno pěkně )Aby motor správně šel do otáček a nevynechával je potřeba správně nastavit přítlak pružiny raménka přerušovače, správný odtrh nejlépe nastavovat pomocí přístroje na kontrolu úhlu sepnutí ,a přípravek na správnou kontrolu rozdělování jiskry(palec)bez tohoto nastavení to nebude nikdy ono.A když se to nastaví tak jak má tak to vydrží max 1000km.
Na závěr se omlouvám že to nepíši ve Vašem jazyce.
A něco málo ještě k tomu mechanickému rozdělovači.Jeho nevýhodou je složité nastavování ač to nevypadá složitě ale osmiválcové mechanické rozdělovače u T603 trpěly některými nectnostmi ohledně nastavování.(v dílenské příručce to je napsáno pěkně )Aby motor správně šel do otáček a nevynechával je potřeba správně nastavit přítlak pružiny raménka přerušovače, správný odtrh nejlépe nastavovat pomocí přístroje na kontrolu úhlu sepnutí ,a přípravek na správnou kontrolu rozdělování jiskry(palec)bez tohoto nastavení to nebude nikdy ono.A když se to nastaví tak jak má tak to vydrží max 1000km.
Na závěr se omlouvám že to nepíši ve Vašem jazyce.
-
- Diskusný nováčik
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 16 Sep 2012, 11:53
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru T603-2
- Bydlisko: Germany
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Restauration Tatra 603-3
Sorry, had to delete the old Picture. Too bad quality
-
- Diskusný nováčik
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 16 Sep 2012, 11:53
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru T603-2
- Bydlisko: Germany
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Restauration Tatra 603-3
@ Johnny
Vďaka za vaše tipy pre zapaľovanie a distribútora. Vždy môžem použiť nápovedu, je moja prvá Tatry
Bohužiaľ, hovorím vaším jazykom, a nemajú, vaša odpoveď a môj text prekladať z google, dúfam, že je to pochopiteľné
Nemecký text bol preložený v miestach ťažké pochopiť, ale nedám
Vielen Dank für Ihre Tipps zur Zündung und Verteiler. Ich kann immer Hilfe gebrauchen, ist mein erster Tatra
Ich spreche leider Ihre Sprache auch nicht, habe Ihre Antwort und meinen Text von google übersetzen lassen, hoffe es ist verständlich
Der deutsch übersetzte Text war stellenweise schwer zu verstehen, aber ich gebe nicht auf.
Vďaka za vaše tipy pre zapaľovanie a distribútora. Vždy môžem použiť nápovedu, je moja prvá Tatry
Bohužiaľ, hovorím vaším jazykom, a nemajú, vaša odpoveď a môj text prekladať z google, dúfam, že je to pochopiteľné
Nemecký text bol preložený v miestach ťažké pochopiť, ale nedám
Vielen Dank für Ihre Tipps zur Zündung und Verteiler. Ich kann immer Hilfe gebrauchen, ist mein erster Tatra
Ich spreche leider Ihre Sprache auch nicht, habe Ihre Antwort und meinen Text von google übersetzen lassen, hoffe es ist verständlich
Der deutsch übersetzte Text war stellenweise schwer zu verstehen, aber ich gebe nicht auf.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní