Strana 1 z 3

Tatra 87

Napísané: 06 Nov 2008, 20:10
od užívateľa Tatra 600
Niečo pre potešenie :roll:
T 87-1.jpg
[attachment=3]

Re: Tatra 87

Napísané: 06 Nov 2008, 20:24
od užívateľa ondrej
bral by som ju - aj v tom modrom matolaku :)

Re: Tatra 87

Napísané: 06 Nov 2008, 21:39
od užívateľa michal heky
Někde jsem nedávno viděl její inzerát, možná v annonci? Líbí se mi velice... a matný lak obzvlášť.

Jen mě trochu zarazilo zapalování.

Re: Tatra 87

Napísané: 06 Nov 2008, 22:37
od užívateľa francomk
Krásavica, čo dodať...

Re: Tatra 87

Napísané: 06 Nov 2008, 23:19
od užívateľa Krieg
To mě zase trochu zarazil ten reproduktor.

Osmičku nemám,a le nějak mi tam nesedí to logo vpravo na palubce.

Re: Tatra 87

Napísané: 07 Nov 2008, 12:50
od užívateľa ondrej
je tam dosť vecí, ktoré "nesedia", ale tatropuritánska kritika zrejme nie je náplňou tohoto vlákna..

Re: Tatra 87

Napísané: 07 Nov 2008, 13:28
od užívateľa Kontráš
jednoduše řečeno je to hezké auto - radost pohledět, majitel z něj má určitě potěšení. Jen to ukazuje na to že bazírování na "detailech" a lesklém (rozuměj novém) laku je taky omezený úhel pohledu....

Re: Tatra 87

Napísané: 07 Nov 2008, 14:07
od užívateľa Mojžo
Táto Tatra na mňa pôsobí veľmi zrelým a zdravým dojmom.
Príjemný kúsok, ľúbi sa mi riešenie bezkontaktového zapaľovania, pozerám že je tam aj karburátor Jikov 30SSOP...?

No fajnota, takú Tatrovku by sme chceli mať všetci že?

Ja sa dnes na Tatrovke vozím od skorého rána, behám po východnom Slovensku, je to paráda

Re: Tatra 87

Napísané: 07 Nov 2008, 18:15
od užívateľa Tatra 600
Majiteľ bol veľmi fajn. Toto auto má ,ako on hovorí na vozenie .Sú tam rôzne úpravy ,ale nie také veľké ,aby nebolo návratu späť.Čo sa týka toho laku ,povedal že to tak bolo orig. je to rok 1940 . Ps : splnil sa mi malí sen sedel so v 87 :P :P :P

Re: Tatra 87

Napísané: 07 Nov 2008, 18:31
od užívateľa jack
Zajímavý vůz, jeho majitel je ještě zajímavější. Nakupuje a prodává šestsettrojky, případně ND, jak na běžícím páse. Konkrétně jsem zaregistroval letos minimálně 5 vozů :?:

Re: Tatra 87

Napísané: 07 Nov 2008, 18:33
od užívateľa Michal B.
Hodnocení kousku, do kterého někdo vloží hodně osobního úsilí a financí je vždy choulostivé. Já osobně bych se vyhnul již zmíněným detailům. Se zvyšující se historicko-sběratelskou hodnotou by měla i klesat tolerance k odchylkám od původnosti. U takto hodnotného typu je to zvlášť škoda. Obecně lze chápat úpravy, které si vyžádá legislativa (např. blinkry, …) nebo nedostupnost původních dílů, ale i zde lze postupovat citlivě. Nepůsobí dobře, když se na voze vyskytují prvky dvou příliš vzdálených generací, zvlášť když to není ani nutné (tyristorové zapalování). Rovněž nedokáži ocenit polomatný lak nejen z důvodů nepůvodnosti, ale i čistě z estetického hlediska, i když jsem si vědom subjektivnosti názoru a věřím, že majiteli se líbí.. Slepý dojem je navíc podpořen absencí chromů – poklic, ráměčků kolem čelního okna, lišt pod bočními okny, navíc tmavé stěrače. Tvary karoserie nejvíce vynikají v lesku laku - v tmavém více než ve světlém. A nutno uznat, že T87 umí co do krásných a nebývalých tvarů hodně nabídnout. Snad nejkrásnější vychutnání linií se dostává očím při jízdě za lesklou tmavou T87 nejlépe ve stromové aleji, kdy obrazy zrcadlující se v lesku zadní kapoty se krásně od uší (lapačů vzduchu) sbíhají k ploutvi a končí ve špičce kapoty.
Jinak se mi Tatra líbí, dělá na mne dojem pečlivě zrenovovaného vozidla. Kritizované detaily by se bez problémů daly změnit, u laku je to bohužel otázka nemalých investic.

Re: Tatra 87

Napísané: 07 Nov 2008, 19:48
od užívateľa ondrej
Michal B. to napísal tak, ako to vidím aj ja :)

Re: Tatra 87

Napísané: 08 Nov 2008, 00:02
od užívateľa Luboš
Mně se ten matnější lak docela zamlouvá, je to rozhodně lepší než to nastříkat nějakou zářivou metalízou, k čemuž se v posledních letech mnoho renovátorů u tohoto typu úchylovalo.

Re: Tatra 87

Napísané: 08 Nov 2008, 01:06
od užívateľa francomk
Luboš napísal:Mně se ten matnější lak docela zamlouvá, je to rozhodně lepší než to nastříkat nějakou zářivou metalízou, k čemuž se v posledních letech mnoho renovátorů u tohoto typu úchylovalo.
To je pravda. Podľa mňa by nebolo zlé, keby ju majiteľ pri dokončovaní ešte striekol čírym lakom :idea: Už teraz je na zjedenie a potom by bola fakt extra :wink:

Re: Tatra 87

Napísané: 08 Nov 2008, 08:40
od užívateľa 603-1 pepa
Taky musím konstatovat že se mi ten matný lak velice zamlouvá.
Má to něco do sebe. Ani mi tam nějak neschází chrom.

Re: Tatra 87

Napísané: 08 Nov 2008, 10:17
od užívateľa Mojžo
Ano ano. Auto vyzerá tak nejak... modernejšie.
Ale to je možno tým že je to najlepšie auto tých rokov. A napokrokovejšie.

Go my son, go

Re: Tatra 87

Napísané: 08 Nov 2008, 19:05
od užívateľa Tomek
no, mozna s timhle:
http://aukro.cz/item477806756_smerovky.html
by to bylo dobove

Re: Tatra 87

Napísané: 08 Nov 2008, 22:23
od užívateľa Julo600
Tomek napísal:no, mozna s timhle:
http://aukro.cz/item477806756_smerovky.html
by to bylo dobove
zartujes, vsak? :o) sice tam patria "mavatka" ale rozhodne zabudovatelne, nie montovane zvonku ;)

Re: Tatra 87

Napísané: 15 Nov 2008, 20:56
od užívateľa Jirka Pollak
Toto krásné auto bylo dodáno z Kopřivnice přímo do Pečkárny v Praze (proto ten matný vojenský lak)
a vozili jím politické vězně na výslechy - to mě sdělil jeho původní majitel v Insbrucku, pocházející ze Sudet.

Navíc zavařil ten krásný veliký šíbr, protože se jej při renovaci nepodařilo utěsnit.
Zrovna z podobného důvodu nahradil veškerou originální výdřevu kovovými profily.
Sémišová kůže na sedadlech už jen dovršuje lidovou tvořivost - navic na ni pousteji texasky barvu....
Tehdy to auto mělo též kola z jiného typu a dnes?

Pravděpodobně (sumárně) důvody, proč nebylo mezi odborníky dlouho ani za rel. nízkou cenu prodatelné...
upravy k originálu by byly značně náročné...a ted je prý už zase (v Cesku) na prodej
Snímek4.JPG
posudte sami

Re: Tatra 87

Napísané: 17 Nov 2008, 15:41
od užívateľa tatrawerke
Ne každá 87 měla šíbr, což je prokazatelné autentickým fotem z roku 1948 tohoto vozu a semiš od jelenice snad rozezná i malé dítě.Pokud si někdo myslí, že úpravy autu uškodily, ať se přijde povozit.Motor přede s teristorem a karbecem z 603ky jako kotě.Přendat to spět je dle mého názoru otázka 1hodiny práce a pak huráá přískokem vpřed bez akcelerační 603kové pumpy pokud se teda neudělá pecka na jednom ze dvou kladívek originál rozdělovače.
No na všem se něco najde.Já mám pěknou osmu a Vy????

:evil: