Tatra 603-1

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 06 Júl 2005, 22:20

Já ti nevím Etienne, já v té době ani nežil, natož abych viděl sjíždět z výrobních pásů první T613, ale na dobových fotkách jsou ty klasické mlhovky z trolejbusu 14tr vidět už od roku 1975, tyhle prototypové už nikdy.

Mimochodem ty mlhovky taky byly, pak zas na některých autech nebyly (i když měly čudlík a kontrolku), tak zas byly, pak nebyly... To ti nepřipadá jako blbost? Takových detailů bychom na těch autech našli víc. Třeba ten měch kolem řadící páky. Už na prvních jedničkách se objevil kožený, chvíli na to se tam ale začal dávat ten gumový vlnovec, pak tam zase dávali ten kožený měch, pak možná zase gumu, dvojky měly už zase kůži, trojky zase výhradně tu gumu, čtverky pro změnu zase jen tu samou jedničkovou kůži...

Thomas: S těmi vlajkami to už bude asi horší, jedině narazit na nějaké zapomenuté zásoby. Nevzpomínám si, že bych je v posledních letech někde viděl... To s těmi novějšími, to je jiná. Asi 180 Kč/kus a mají je všude...

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 06 Júl 2005, 22:23

Lubos: Ano, ale neni ISTE ze sa okrem prototypov nikam nedavali...

Za blbost to bytie a nebytie hmloviek nepokladam nakolko to zalezalo od vybavy... ked sme pri vybave vie niekto o chromke s ORIGINAL elektricky pohananymi oknami ?

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 06 Júl 2005, 22:39

na niektorých prvých T613 boli také hmlovky, ako na obrázku od Michaela, v kľudovej polohe boli niekedy prekryté akýmsi bielym - asi plastovým - krytom - viď napr. legendárny obrázok červeného prototypu na kubuse,
neviem žiaľ, o aké hmlovky sa jedná - predpokladám nejaké francúzske...
niektoré prvé T613 mali aj hmlovky okrúhle, hranaté začal PAL vyrábať až neskôr

Luboš:
kožený mech okolo radiacej páky mali iba prvé T613, po jeho náhrade za gumený vlnovec u toho ostalo až po štvorky, ktoré dostali iný tesniaci mech, o žiadnom tebou popisovanom striedaní prevedení neviem...

hmlovky sa pochopiteľne nemontovali na všetky autá (ani dnes sa to nerobí, tak prečo to očakávate už vtedy?)

Etienne:
dovozové elektrické ovládanie okien mali zo začiatku skoro všetky T613, keď už neboli na to devízové prostriedky, montovali sa kľučky..

s vonkajšími plastovými zrkadlami je to tak, ako napísal Luboš

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 06 Júl 2005, 23:17

Já bych to s tím měchem kolem řadící páky viděl jinak. Obě mé chromky jsou jím vybaveny, jak jednička 1977 (tam jsou bohužel jenom pozůstatky, kolem upevňovacího rámečku je odřízlý a přikrytý gumovou manžetou), tak i dvojka 1982. Znám i další auta, jak jedničky, tak i dvojky, které mají ten samý měch. Je to zdokumentováno i na mnoha dobových fotografiích, třeba to auto z roku 1978 co testovali ve Světě motorů má také měch a mnohé další.

Ty laminátové kryty středového tunelu (beru ty vyvýšené od r. 76) existují také ve dvou provedeních, lišících se právě tím otvorem pro řadící páku - ty co mají gumovou manžetu mají takový menší oválek, ty co byly vybaveny koženým měchem mají ten otvor větší a víc do šířky. Toho druhého provedení mám dva kusy jako náhradní (jeden přepokládám původně z mé jedničky - dostal jsem ho k ní, druhý jsem vymontoval z jedničky ´79) a obě díry jsou úplně stejné, takže vylučuju, že to někdo dodatečně upravoval. S tím, co mám ve dvojce jsem to sice ještě neporovnával, ale tam bude taky větší díra.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 07 Júl 2005, 08:01

Luboš - a vieš o nejakej T613-2 s koženým mechom ? :wink:
predpokladám zmenu na gumený vlnovec v 1979, asi od zavedenia dvojek, ale dosť pochybujem, že by sa potom striedali obidve prevedenia, snáď iba do vyčerpania nejakých skladových zásob,
iba ak by si niekto ten kožený mech namontoval dodatočne - potom môže byť trebárs aj v trojke...
Naposledy upravil/-a ondrej v 07 Júl 2005, 08:02, upravené celkom 1 krát.

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 07 Júl 2005, 08:01

Ondrej: Preco tam potom ja mam gumeny... ?

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 07 Júl 2005, 08:04

asi z rovnakého dôvodu, prečo tam nemáš napr. pôvodné pneu OR6 AS,
opotrebil sa, alebo sa niekomu nepáčil a preto ho vymenil

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 07 Júl 2005, 08:06

Hm, je to mozne... Ale mne sa tie OR38 velmi pacia :-)

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 07 Júl 2005, 08:27

a mne nie :twisted:

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 07 Júl 2005, 08:28

Tebe sa pacia najviac Mp7 a preto ich aj predavas ze :-)

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 07 Júl 2005, 08:39

Preto, lebo momentalne mi ich netreba a susit ich v garage dalsie 3 roky sa mi zrovna nexe :P
No mne sa zdaju MP7 predsalen o nieco lepsie ako OR38, ale kazdemu podla gusta :wink:

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 07 Júl 2005, 08:40

Moj nazor poznas - MP7 patri do kosa...

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 07 Júl 2005, 08:44

MP7 je super kúpim za dvatisíc sadu

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 07 Júl 2005, 08:44

Kazy ma svoj pohlad na vec :P

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 07 Júl 2005, 08:50

Mojzo, sak aj Ty si si kupil minule MP7, ci nie?

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 07 Júl 2005, 08:51

Tomas: Ved aj napisal.. za 2000 sadu...

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 07 Júl 2005, 09:06

Však mám MP7 na aute, ale už nabudúce bude Nankang

Janek
Diskutujúci
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 24 Jún 2005, 08:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Janek » 07 Júl 2005, 10:02

Skovi, Gratuluji k 603-1. Az jsem si ted procital celou diskusi, jestli 50000 nebo 20000 za to auto je malo nebo hodne, tak si rikam, jestli to v celkove cene renovace bude nejak poznat? :wink: A jestlize to bude poznat, tak jen diky tomu, ze cena renovace bude mala. Tak pak uz se to vyplati tuplem!
Kazdopadne je to vcelku pekne, kompletni, originalni a hlavne renovovatelne auto. Takze MNOHO USPECHU a TRPELIVOSTI!!!

Užívateľov profilový obrázok
skovi
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 280
Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 18:15
Tatry, ktoré vlastním: T603 1959,1961,1962, 1973
Bydlisko: Nové Mesto n/V
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa skovi » 07 Júl 2005, 10:06

Janek máš pravdu v cene renovácie sa to stratí , ale až tak komplet to nie je, sedačky, kontrolky, zadný nárazík. rok 57 ostatné 62 , motor F , radio bez meniča , bufík PAL, ... ale nesťažujem sa mohlo to byť aj horšie :wink:

Janek
Diskutujúci
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 24 Jún 2005, 08:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Janek » 07 Júl 2005, 10:32

Jak rikas, navic hodne veci se jeste objevi casem, ale je z ceho vychazet :)

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných