Tatra 603-1
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Já ti nevím Etienne, já v té době ani nežil, natož abych viděl sjíždět z výrobních pásů první T613, ale na dobových fotkách jsou ty klasické mlhovky z trolejbusu 14tr vidět už od roku 1975, tyhle prototypové už nikdy.
Mimochodem ty mlhovky taky byly, pak zas na některých autech nebyly (i když měly čudlík a kontrolku), tak zas byly, pak nebyly... To ti nepřipadá jako blbost? Takových detailů bychom na těch autech našli víc. Třeba ten měch kolem řadící páky. Už na prvních jedničkách se objevil kožený, chvíli na to se tam ale začal dávat ten gumový vlnovec, pak tam zase dávali ten kožený měch, pak možná zase gumu, dvojky měly už zase kůži, trojky zase výhradně tu gumu, čtverky pro změnu zase jen tu samou jedničkovou kůži...
Thomas: S těmi vlajkami to už bude asi horší, jedině narazit na nějaké zapomenuté zásoby. Nevzpomínám si, že bych je v posledních letech někde viděl... To s těmi novějšími, to je jiná. Asi 180 Kč/kus a mají je všude...
Mimochodem ty mlhovky taky byly, pak zas na některých autech nebyly (i když měly čudlík a kontrolku), tak zas byly, pak nebyly... To ti nepřipadá jako blbost? Takových detailů bychom na těch autech našli víc. Třeba ten měch kolem řadící páky. Už na prvních jedničkách se objevil kožený, chvíli na to se tam ale začal dávat ten gumový vlnovec, pak tam zase dávali ten kožený měch, pak možná zase gumu, dvojky měly už zase kůži, trojky zase výhradně tu gumu, čtverky pro změnu zase jen tu samou jedničkovou kůži...
Thomas: S těmi vlajkami to už bude asi horší, jedině narazit na nějaké zapomenuté zásoby. Nevzpomínám si, že bych je v posledních letech někde viděl... To s těmi novějšími, to je jiná. Asi 180 Kč/kus a mají je všude...
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
na niektorých prvých T613 boli také hmlovky, ako na obrázku od Michaela, v kľudovej polohe boli niekedy prekryté akýmsi bielym - asi plastovým - krytom - viď napr. legendárny obrázok červeného prototypu na kubuse,
neviem žiaľ, o aké hmlovky sa jedná - predpokladám nejaké francúzske...
niektoré prvé T613 mali aj hmlovky okrúhle, hranaté začal PAL vyrábať až neskôr
Luboš:
kožený mech okolo radiacej páky mali iba prvé T613, po jeho náhrade za gumený vlnovec u toho ostalo až po štvorky, ktoré dostali iný tesniaci mech, o žiadnom tebou popisovanom striedaní prevedení neviem...
hmlovky sa pochopiteľne nemontovali na všetky autá (ani dnes sa to nerobí, tak prečo to očakávate už vtedy?)
Etienne:
dovozové elektrické ovládanie okien mali zo začiatku skoro všetky T613, keď už neboli na to devízové prostriedky, montovali sa kľučky..
s vonkajšími plastovými zrkadlami je to tak, ako napísal Luboš
neviem žiaľ, o aké hmlovky sa jedná - predpokladám nejaké francúzske...
niektoré prvé T613 mali aj hmlovky okrúhle, hranaté začal PAL vyrábať až neskôr
Luboš:
kožený mech okolo radiacej páky mali iba prvé T613, po jeho náhrade za gumený vlnovec u toho ostalo až po štvorky, ktoré dostali iný tesniaci mech, o žiadnom tebou popisovanom striedaní prevedení neviem...
hmlovky sa pochopiteľne nemontovali na všetky autá (ani dnes sa to nerobí, tak prečo to očakávate už vtedy?)
Etienne:
dovozové elektrické ovládanie okien mali zo začiatku skoro všetky T613, keď už neboli na to devízové prostriedky, montovali sa kľučky..
s vonkajšími plastovými zrkadlami je to tak, ako napísal Luboš
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Já bych to s tím měchem kolem řadící páky viděl jinak. Obě mé chromky jsou jím vybaveny, jak jednička 1977 (tam jsou bohužel jenom pozůstatky, kolem upevňovacího rámečku je odřízlý a přikrytý gumovou manžetou), tak i dvojka 1982. Znám i další auta, jak jedničky, tak i dvojky, které mají ten samý měch. Je to zdokumentováno i na mnoha dobových fotografiích, třeba to auto z roku 1978 co testovali ve Světě motorů má také měch a mnohé další.
Ty laminátové kryty středového tunelu (beru ty vyvýšené od r. 76) existují také ve dvou provedeních, lišících se právě tím otvorem pro řadící páku - ty co mají gumovou manžetu mají takový menší oválek, ty co byly vybaveny koženým měchem mají ten otvor větší a víc do šířky. Toho druhého provedení mám dva kusy jako náhradní (jeden přepokládám původně z mé jedničky - dostal jsem ho k ní, druhý jsem vymontoval z jedničky ´79) a obě díry jsou úplně stejné, takže vylučuju, že to někdo dodatečně upravoval. S tím, co mám ve dvojce jsem to sice ještě neporovnával, ale tam bude taky větší díra.
Ty laminátové kryty středového tunelu (beru ty vyvýšené od r. 76) existují také ve dvou provedeních, lišících se právě tím otvorem pro řadící páku - ty co mají gumovou manžetu mají takový menší oválek, ty co byly vybaveny koženým měchem mají ten otvor větší a víc do šířky. Toho druhého provedení mám dva kusy jako náhradní (jeden přepokládám původně z mé jedničky - dostal jsem ho k ní, druhý jsem vymontoval z jedničky ´79) a obě díry jsou úplně stejné, takže vylučuju, že to někdo dodatečně upravoval. S tím, co mám ve dvojce jsem to sice ještě neporovnával, ale tam bude taky větší díra.
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Luboš - a vieš o nejakej T613-2 s koženým mechom ?
predpokladám zmenu na gumený vlnovec v 1979, asi od zavedenia dvojek, ale dosť pochybujem, že by sa potom striedali obidve prevedenia, snáď iba do vyčerpania nejakých skladových zásob,
iba ak by si niekto ten kožený mech namontoval dodatočne - potom môže byť trebárs aj v trojke...
predpokladám zmenu na gumený vlnovec v 1979, asi od zavedenia dvojek, ale dosť pochybujem, že by sa potom striedali obidve prevedenia, snáď iba do vyčerpania nejakých skladových zásob,
iba ak by si niekto ten kožený mech namontoval dodatočne - potom môže byť trebárs aj v trojke...
Naposledy upravil/-a ondrej v 07 Júl 2005, 08:02, upravené celkom 1 krát.
Skovi, Gratuluji k 603-1. Az jsem si ted procital celou diskusi, jestli 50000 nebo 20000 za to auto je malo nebo hodne, tak si rikam, jestli to v celkove cene renovace bude nejak poznat? A jestlize to bude poznat, tak jen diky tomu, ze cena renovace bude mala. Tak pak uz se to vyplati tuplem!
Kazdopadne je to vcelku pekne, kompletni, originalni a hlavne renovovatelne auto. Takze MNOHO USPECHU a TRPELIVOSTI!!!
Kazdopadne je to vcelku pekne, kompletni, originalni a hlavne renovovatelne auto. Takze MNOHO USPECHU a TRPELIVOSTI!!!
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných