Motor T603-A + ozubené kolo-zpátečky na T600

Čo jednému chýba, iný môže mať...
Užívateľov profilový obrázok
Michael
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1514
Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: Motor T603-A + ozubené kolo-zpátečky na T600

Príspevok od užívateľa Michael » 21 Júl 2009, 19:59

DA, ta T-97/603 byla údajně nejrychlejší aerodynamická Tatra v regionu :lol: .
O motory se postará Hyundai Nošovice :wink: .

Kriegu, mixová převodovka 600/603 pocházela z F-M. Majitel vlastnil několik aero Tatrovek... ( tuníš, tuním, tuníme ). Myslím, že si pohrál i s odpružením... Moc jsem o této úpravě převodovek neslyšel.... Určitě se to muselo chovat lépe - motor i převody z 603. Mám ale obavu z "ukočírování" vozu....
Převodovku z 603 by mohl mít i ten tatroš z Kontrášova odkazu ( mé fotky ). Je už to vlastně takové mládě šestsettrojky :wink:.
Přidávám obrázek upravených kapot T-600 s dodatečným žebrováním.
Prílohy
mládě.jpg
kapota 600.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Kontráš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 505
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 08:02
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Motor T603-A + ozubené kolo-zpátečky na T600

Príspevok od užívateľa Kontráš » 21 Júl 2009, 20:17

Krieg:
převod i motor T603 mám v tatraplánu, ale nejsem pachatelem této úpravy takže nevím jaké konkrétní úpravy na poloosách dělali (jestli vůbec?). Dneska už ti k tomu těžko někdo něco řekne, nejlíp uděláš když si vedle sebe dáš polosu z T603 a T600 a začneš porovnávat a měřit.

Užívateľov profilový obrázok
Michael
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1514
Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: Motor T603-A + ozubené kolo-zpátečky na T600

Príspevok od užívateľa Michael » 21 Júl 2009, 20:21

Kontráš: V jakém roce dostal tvůj tatroš motor z 603 ? Mělo by to být napsáno v TP.

Užívateľov profilový obrázok
Krieg
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 162
Dátum registrácie: 21 Mar 2008, 10:02
Tatry, ktoré vlastním: 613, 600, 603-2, 805, 57b, 75
Kontaktovať užívateľa:

Re: Motor T603-A + ozubené kolo-zpátečky na T600

Príspevok od užívateľa Krieg » 21 Júl 2009, 21:13

Michaeli, nebyl by kontakt na toho člověka?

S chlazením bych asi volil radši Kontrášovu, už dříve v jiném vlákně probíranou, variantu vykrojení plechu ze zadního čela pod nárazníkem a usměrněním odcházejícího vzduchu dolů plechem. To žebrování v kapotě je dost zřetelně vidět a pochybuji o jeho technické proveditelnosti ve více mně domácch podmínkách (předdomluvená dílna je v dnešních krizových dobách podle všeho zapovězena...).

Jestli se bude chovat lépe, to nevím, převodové poměry jsou skoro stejné.

Jinak pod tu novější zadní kapotu (mám i škodovácký) by se 603kový motor s dvěma karburátory vejít mohl, ne? Jen tak hypoteticky; že na větší rychlosti Tatroš není stavěn, vím.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Re: Motor T603-A + ozubené kolo-zpátečky na T600

Príspevok od užívateľa ondrej » 21 Júl 2009, 21:55

Michael napísal:Uff, příručka je komplet nascenovaná :D . Kdo má zájem, tak ať mi napíše soukromou zprávu s mejlem ! Jsou tam zajímavé informace a obrázky.... Koho toto téma zajímá, tak si počte....
Doufám, že to neuvidím příští týden v nabídce na Aukru - vypálené na CD .
Proto jsem to nescenoval...
Michael - ďakujem za scan! to je presne ten dokument, ktorý som spomínal vyššie a ktorý mám kdesi založený v archíve...

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Re: Motor T603-A + ozubené kolo-zpátečky na T600

Príspevok od užívateľa ondrej » 21 Júl 2009, 22:02

Prikladám aj foto môjho bývalého Tatraplanu, v ktorom bol kedysi zabudovaný motor T-603A, keď ešte slúžil u vnútra (kontrášovi kamaráti :-) ) Ja som ho už ale mal s pôvodným štvorvalcom, s ktorým išiel do civilu..
Prílohy
Tatroš.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Kontráš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 505
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 08:02
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Motor T603-A + ozubené kolo-zpátečky na T600

Príspevok od užívateľa Kontráš » 21 Júl 2009, 22:15

Michael: to se bohužel nedovím, mám druhopis za původní - předchozím majitelem ztacený - TP. Nicméně motor je z roku 68.
Ondrej: démonická dvojice.... jedna taková "děravá" kapota s mřížkami se mi válí v garáži (jen rastr mřížek je na svislo)

Užívateľov profilový obrázok
Kontráš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 505
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 08:02
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Motor T603-A + ozubené kolo-zpátečky na T600

Príspevok od užívateľa Kontráš » 04 Aug 2009, 22:23

náhodou jsem narazil na původní foto našeho tuningovaného tatraplánu (skoro bych řekl že se mi to líbilo více než teď, když jsou ta přídavná světla pryč) :oops:
Prílohy
původní světla.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Michael
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1514
Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: Motor T603-A + ozubené kolo-zpátečky na T600

Príspevok od užívateľa Michael » 05 Aug 2009, 08:55

Nazdar !
Skutečně to vypadalo zajímavě... Jsem "zastánce" dobových úprav.
Nemůžu si pomoct, ale pořád na mne ta kapota vyzařuje tvary Saabu :shock: .
Světla z Chromky jsi odstranil až po svévolném otevření kapoty :wink: , že ?
Prílohy
saab_92.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Kontráš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 505
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 08:02
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Motor T603-A + ozubené kolo-zpátečky na T600

Príspevok od užívateľa Kontráš » 05 Aug 2009, 12:53

jo světla jsem nechal zavařit při přípežitosti GO kapoty poté co se obrátila "jako deštník" okolo střední vzpěry...

Užívateľov profilový obrázok
Kontráš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 505
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 08:02
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Motor T603-A + ozubené kolo-zpátečky na T600

Príspevok od užívateľa Kontráš » 19 Nov 2010, 13:54

v inzerci jsem zahlédl rovněž zdařilou úpravu ala T603....
Prílohy
i-veteran-cz-243898-VLju21.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: Motor T603-A + ozubené kolo-zpátečky na T600

Príspevok od užívateľa Luboš » 20 Nov 2010, 00:37

Škoda, že pro další auto už brutálně není místo, 230ku flexu mám! :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Kontráš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 505
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 08:02
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Motor T603-A + ozubené kolo-zpátečky na T600

Príspevok od užívateľa Kontráš » 22 Nov 2010, 08:21

Mě to příjde celkem zdařilé.... flexu bych nechal v šuplíku přece jenom T600 v klasickém provedení je moře...

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní