Kupim Tatra 75
Kupim Tatra 75
Kupim Tatru 75 pred renovaciou..neviete nahodou niekto o jednej aj cabrio keby bolo?
Taky bych jednu chtěl. Ani kabrio by to být nemuselo. Nevíte někdo něco o Stoeweru Greif junior? Že to je licenční Tatra 75 vědět nechci. Ona to navíc asi ani není pravda. Měl by někdo nějaké fotky? Hlavně motoru a přístrojové desky. A případně, víte kde má nádrž - je umístění na podlaze kufru předělávka?
V roce 1934 začala výroba automobilu Röhr Junior. To byla licence nějaké Tatry. V roce 1936 přebrala výrobu vozu Junior automilka Stoewer. Upravila jeho vzhled a nabízela ho jako model Greif Junior mezi léty 36 a 39. To, že výroba u Röhru začala v roce 34 dle mě jasně svědčí o tom, že to nebyla Tatra 75. Tvarově tento vůz odpovídá spíše T54 nebo T52. Takže znova, víte někdo něco? Hlavně ty fotky by bodly.
Videl jsi nekdy Rohr junior? To opravdu neni licence T75. navic, ta se zacala delat v roce 34 a silne pochybuju, ze by prodavali licenci na svou novinku.A k te fotce, dik, ale je to prvni odkaz, ktery na me vypadne po zadani jmena auta do vyhledavace. Spis jsem cekal neco z archivu prispivatelu Tatraportalu
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Máš pravdu, tady je: http://www.veteran.prodejce.cz/new_page_2.htm
Ale nabízí to už nějak dlouho, ty fotky jsem si uložil už asi před pěti lety a už také dávno neplatí to jeho tvrzení "jediný v České republice"...
Mirku, musíš si uvědomit, že v roce 1934 tu na automobilové výrobce ještě velmi brutálně dopadala světová hospodářská krize, a když se Ringhofferovi (nebo kdo to byl tehdy ve vedení) naskytla možnost dodatečných příjmů z prodeje licence, navíc do jemu spřátelné země, tak jistě neváhal ani vteřinu!
Něco k Röhr Junioru:
http://www.roehrauto.de/Rohr-Geschichte ... werke.html
Ale nabízí to už nějak dlouho, ty fotky jsem si uložil už asi před pěti lety a už také dávno neplatí to jeho tvrzení "jediný v České republice"...
Mirku, musíš si uvědomit, že v roce 1934 tu na automobilové výrobce ještě velmi brutálně dopadala světová hospodářská krize, a když se Ringhofferovi (nebo kdo to byl tehdy ve vedení) naskytla možnost dodatečných příjmů z prodeje licence, navíc do jemu spřátelné země, tak jistě neváhal ani vteřinu!
Něco k Röhr Junioru:
http://www.roehrauto.de/Rohr-Geschichte ... werke.html
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní