MOTOR T. 805 - 603

Čo jednému chýba, iný môže mať...
trener

MOTOR T. 805 - 603

Príspevok od užívateľa trener » 27 Okt 2005, 21:38

PORADI NIEKTO AKY JE ROZDIEL MEDZI MOTOROM T.805 A T 603.VIEM , ZE SANIE JE LEN NA JEDEN KARB. MAM MOžNOST KUPIT Z 805 MOTOR VRAJ LEN 4500km!!! CHCEM TO DO MOJEJ 603 TEN MOJ SA MI NEDARI SPOJAZDNIT...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 27 Okt 2005, 21:52

Motory T603A (do T805) mají ve srovnání s motory T603F/G/H (do T603) více odlišností. Třeba ventilátory ženou vzduch obráceně, je tam jiný mazací systém, slabší dynamo, jiná AC pumpa a vůbec tam budou i další konstrukční odlišnosti. Válce jsou možná shodné s motory F, ale jinak nevím. Výkonově také nic moc, asi 75 koní...

trener

805-603?

Príspevok od užívateľa trener » 27 Okt 2005, 22:01

DIK Z INF. IDE SKOR O HOLY MOTOR TEDA CI SU PIESTY ,KLUKA VALCE, HLAVY,... ROVNAKE AKO NA 603F TEN VYKON JE VRAJ TYM ,žE JE TAM JEDEN KARB. AKY JE ROZDIEL V MAZANI ?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 27 Okt 2005, 22:26

20-30 koní nepřidá další karburátor ani omylem... Jestli jsou všechny ty díly shodné je pravděpodobné, ale jistý si tím nejsem. Asi se bude lišit vačkový hřídel.

Mazací systém se liší poměrně výrazně. Motor T603A má tzv. suchou skříň, olej se tam žene pomocí dvou zubových čerpadel přes samostatnou olejovou nádrž.

plech

Príspevok od užívateľa plech » 28 Okt 2005, 19:56

Holy motor bez prislušenstva je v podtate motor T 603F.
Prestavba motora z T 805 do T 603 nie je zložitá a ak auto nemáš na denné jazdenie tak motor je ideálny,pretože sa ešte dnes dá zohnať za prijatelnú cenu zánovný motor.

Na prestavbu potrebuješ z pôvodného 603 motora:olejová vaňa,olejové čerpadlo,krycie plechy motora,rozdelovač,sacie a výfukové potrubie,karburátory a vzduchový filter,AC pumpa,spojka,olejové chladiče,obidva ventilátory,remenica motora-závisí od typu motora T 805,olejový filter.Myslím že toto by malo byť všetko,až na malé drobnosti.

Je veľmi dobré pri prestavbe aj 805 motor rozobrat a pretesniť,hlavne hlavy valcov,kde je aj dobré prefrézovať sedlá ventilov a aj samotné obrúsiť na ventilovej brúske.
tesnenie pod hlavy treba použiť biele silikónové,nie čierne,pôvodné,tie málo vydržia.

inak celá táto prestavba sa dá urobiť bez problémov za sobotu a nedeľu,teda ak máš ventilovú brúsku.
Už mám zopár takýchto opráv za sebou a nikdy nebol problém.
603 už nie je auto na denné jazdenie a takýto motor je cenovo prijatelné riešenie.
Iná vec je už potom celková generálna oprava motora Tatra 603,to je už o iných peniazoch.

Užívateľov profilový obrázok
Pedro
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 189
Dátum registrácie: 25 Máj 2005, 06:43
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Střední Čechy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Pedro » 29 Okt 2005, 19:51

Plech to vystihl, jen ještě zapomněl na setrvačník, který je u T805 také jiný. Pokud by jsi se pustil do přetěsňování a koupil na to sadu těsnění na T603, které jsou běžně nabízené, tak pozor, nevyjdou Ti gumičky na odtokové trubky oleje z hlav. Trubky nejsou šroubované do hlavy jako u G/H, ale na obou stranách jsou zasunuté přes gumový váleček, který je cca dvoutřetinový než ten dodávaný. Musíš jich tedy sehnat dvakrát tolik a patřičně je snížit.

trener

603

Príspevok od užívateľa trener » 01 Nov 2005, 12:54

KDE SA DAJU ESTE V SK KUPIT TESNENIA ,GUMIčK NA MOTOR T.603

Luboš.T
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 157
Dátum registrácie: 23 Sep 2005, 21:34
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš.T » 01 Nov 2005, 14:17

Zde prodávají věci pro T-805 a těsnění do motoru jsou snad stejná.
http://www.buchta-ra.cz/t805/nabidka.htm

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 01 Nov 2005, 18:40

Něco myslím nabízejí i Šilháni: http://www.aeroservice.cz

honza805

gumicky motor t805

Príspevok od užívateľa honza805 » 02 Sep 2007, 23:17

na jeden valec je treba 2 gumicky na nadzvedatka, a 2 na odpad oleje. daji se pouzit vsechny stejne a to bile silikonove z sroubu k vstrikovaci na nakladni TATRY od t148 pres t813 i z t815 , i euro 4 , normalne tam jdou, u nadzvedatek se jen vic zmacknou , ale o to lip tesni . no a cena tohoto tesniva je prijatelna !

Neregistrovaný

Re: MOTOR T. 805 - 603

Príspevok od užívateľa Neregistrovaný » 09 Jan 2008, 22:33

Poradte mi,zohanam ac pumpu na tatru 805,alebo 603
jano4430@azet.sk 0908/267811

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re:

Príspevok od užívateľa bazilisak » 10 Jan 2008, 00:09

plech napísal:Holy motor bez prislušenstva je v podtate motor T 603F.
Prestavba motora z T 805 do T 603 nie je zložitá a ak auto nemáš na denné jazdenie tak motor je ideálny,pretože sa ešte dnes dá zohnať za prijatelnú cenu zánovný motor.

Na prestavbu potrebuješ z pôvodného 603 motora:olejová vaňa,olejové čerpadlo,krycie plechy motora,rozdelovač,sacie a výfukové potrubie,karburátory a vzduchový filter,AC pumpa,spojka,olejové chladiče,obidva ventilátory,remenica motora-závisí od typu motora T 805,olejový filter.Myslím že toto by malo byť všetko,až na malé drobnosti.

Je veľmi dobré pri prestavbe aj 805 motor rozobrat a pretesniť,hlavne hlavy valcov,kde je aj dobré prefrézovať sedlá ventilov a aj samotné obrúsiť na ventilovej brúske.
tesnenie pod hlavy treba použiť biele silikónové,nie čierne,pôvodné,tie málo vydržia.

inak celá táto prestavba sa dá urobiť bez problémov za sobotu a nedeľu,teda ak máš ventilovú brúsku.
Už mám zopár takýchto opráv za sebou a nikdy nebol problém.
603 už nie je auto na denné jazdenie a takýto motor je cenovo prijatelné riešenie.
Iná vec je už potom celková generálna oprava motora Tatra 603,to je už o iných peniazoch.
No to bych velmi rád věděl , kde ten motor zánovní koupit- cenově přijatelný- prosím porad mi, dík

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: MOTOR T. 805 - 603

Príspevok od užívateľa Luboš » 10 Jan 2008, 02:07

Hosť napísal:Poradte mi,zohanam ac pumpu na tatru 805,alebo 603
jano4430@azet.sk 0908/267811
Jedna se teď aktuálně nabízí na Aukru a možná by to bylo i ze Slovenska:

http://www.aukro.cz/item295197420_tatra ... adlo_.html

Neregistrovaný

Re: MOTOR T. 805 - 603

Príspevok od užívateľa Neregistrovaný » 30 Dec 2008, 17:55

ROZDIEL JE V PIESTOCH 805 MA BEZ DEFLEKTORV A HACKO MA DEFLEKTORI NA PIESTOCH .VIMENIT PIESTI Z HACKA ZVISIS VIKON AKO 603 H NA POZR NA OZNACENIE PIESTOV MAS A,B,C ROZDIEL JE VAHACH. NACO ROZOBERAT HLAVI ZKONTROLOVAT TESNOST.OLEJOVE CHLADICE SI ZOZEN Z 603/1 SU LEPSIE NETECU NAGUMICKACH INAC VSETKO CO TI PORADILI MAS NA STAROM AGREGATE ACEPUMPA NEJAKU MAM NAPIS CO ESTE POTREBUJES AK TOBUDEM MAT DOHODNEME SA.moj e-meal je slavkaberesova@post.sk toto je meil mojej priatelky pochadzam z michalovskeho okresu a volam sa michal pekny den a posli mi cim skvor odpovet dakujem

Roman M

Re: MOTOR T. 805 - 603

Príspevok od užívateľa Roman M » 30 Dec 2008, 20:52

Hosť napísal:ROZDIEL JE V PIESTOCH 805 MA BEZ DEFLEKTORV A HACKO MA DEFLEKTORI NA PIESTOCH .VIMENIT PIESTI Z HACKA ZVISIS VIKON AKO 603 H NA POZR NA OZNACENIE PIESTOV MAS A,B,C ROZDIEL JE VAHACH. NACO ROZOBERAT HLAVI ZKONTROLOVAT TESNOST.OLEJOVE CHLADICE SI ZOZEN Z 603/1 SU LEPSIE NETECU NAGUMICKACH INAC VSETKO CO TI PORADILI MAS NA STAROM AGREGATE ACEPUMPA NEJAKU MAM NAPIS CO ESTE POTREBUJES AK TOBUDEM MAT DOHODNEME SA.moj e-meal je slavkaberesova@post.sk toto je meil mojej priatelky pochadzam z michalovskeho okresu a volam sa michal pekny den a posli mi cim skvor odpovet dakujem
čo keby si si vypol kklávesu caps lock? Gramatika???

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: MOTOR T. 805 - 603

Príspevok od užívateľa Luboš » 30 Dec 2008, 23:26

Je zajímavé, že ty tekoucí chladiče "z 603/1" zákazníci tak dlouho reklamovali, až výrobce provedl konstrukční změnu... :roll:

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: MOTOR T. 805 - 603

Príspevok od užívateľa bazilisak » 30 Dec 2008, 23:41

No, možno s těmi radami je to aj s krížkom po funuse. Pokial niekto reaguje na príspevok z januára :lol:

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 37 neregistrovaných