tatraplan
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: 12 Jún 2006, 19:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Třebíč
- Kontaktovať užívateľa:
Děkuji ti Jack, tak to moje rozhodnutí ještě víc zjednodušuje... Vím že koupě za to stojí, jen mám obavy aby jsem utáhl dva veterány doma a oba v renovaci... Dělám si T603 a tak jsem myslel že ty peníze dám spíš do renovace ní,ale tatraplan by jsem též chtěl tak asi investuju do auta a postupně budu pokračovat v renovaci T603 a poté s T600...
To bude peněz...
Ale protože mě renovování baví tak se na to už těším!!!
Pěníze se vždycky najdou... ( doufám...)
To bude peněz...
Ale protože mě renovování baví tak se na to už těším!!!
Pěníze se vždycky najdou... ( doufám...)
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Já sem koupil mé první auto před necelými dvěma měsíci...samozdřejmě šestsettrojku. Je v dobrém stavu, jen několik ´´maličkostí´´ je třeba udělat, takže renovaci rozhodně neřeším. Jinak někde tady na fóru jsou její fotečky.
No pokud možno tak toho Tatraplána pořádně zakonzervuj a když příjde pravý čas a přísun financí..tak smělo do něj..!!
No pokud možno tak toho Tatraplána pořádně zakonzervuj a když příjde pravý čas a přísun financí..tak smělo do něj..!!
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: 12 Jún 2006, 19:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Třebíč
- Kontaktovať užívateľa:
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: 12 Jún 2006, 19:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Třebíč
- Kontaktovať užívateľa:
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: 12 Jún 2006, 19:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Třebíč
- Kontaktovať užívateľa:
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Ale kdepák..rozředit dle hustoty, aby se dobře nanášel Ale když to dáš půl na půl, tak nic nezkazíš Je to jedno jaký olej použiješ, jen nedoporučuji vyjetý.Jan Papírník napísal:Doufám že ta má odpověď nevyzněla jako ironická..To bych nerad! fakt ti moc díky. Mám koupi nějakej normal olej? a v jakým poměru to mám zředit? Olej-petrolej
Ja si myslím že tam bude prevodovka zo 603.Ale ja na tvojom mieste by som rozhodne nedával do Tatraplánu motor a prevodovku zo 603. Tatraplán nie je stavaný na ten výkon 603 motora. Ja som v Mojom Tatrapláne tiež mal prevodovku a motor zo 603, a hneď som sa rozhodol že to musím dať do pôvodného stavu.Motor a prevodovku ešte môžeš zohnať.A samozrejme treba skrátiť zadnú kapotu auta, a pár daľších úprav.
Ano to máš pravdu. Zadné čelo a aj kapota musia byť upravené.My sme to zistili neskôr.Okom si to všimne v podstate len človek čo sa s takou úpravou už stretol,alebo o tejto možnej úprave už predtým počul. Ja som mal dokonca ešte aj v kapote urobené vetracie otvory pre lepšie odvádzanie horúceho vzduchu. A myslím ,že aj v zadnom čele boli urobené otvory.
No to je informace placená zlatem. Ovšem to myslím docela ironicky. A to jako mám tím olejem natřít co všechno? Že se ta naolejovaná karoserie pak bude lakovat, s tím se už jaksi nepočítá?jack napísal:No doufám, že mě ekologové neukamenují....ale jestli máš auto před go...a renovace se chytíš za nějakých pět let, tak doporučuji petrolej + olej (hlavně ne vyjetý) Pěkně natřít a koroze jestli postoupí tak jen o píď
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
No tak nevím jakým způsobem renovujete Vy..ale jestli lakujete karosérii v takovém stavu, jako je na obrázku, tak potěš Pán Bůh..Ambiciózní tajemníček napísal:No to je informace placená zlatem. Ovšem to myslím docela ironicky. A to jako mám tím olejem natřít co všechno? Že se ta naolejovaná karoserie pak bude lakovat, s tím se už jaksi nepočítá?jack napísal:No doufám, že mě ekologové neukamenují....ale jestli máš auto před go...a renovace se chytíš za nějakých pět let, tak doporučuji petrolej + olej (hlavně ne vyjetý) Pěkně natřít a koroze jestli postoupí tak jen o píď
Kdyby jste četl pořádně, tak byste věděl, že se Jenda ptal na zakonzervování karosérie, kterou bude někdy v budoucnu renovovat..a já počítám s tím, že než vůbec začne něco dělat, tak karosérii dá opískovat, také může odmastit například technickýcm benzínem, vyvaří ji, vykytuje a teprve potom se dostává na řadu Vaše oblíbené lakování.
Proto zasebe říkám, nanést olejový film na podvozek a také na karosérii, a když píšu olejový film, nemyslím tím, že na karosérii vyliju 50 litrovou bečku Konkoru..
Když Vám něco stále nebude jasné, tak se mě klidně zeptejte. Ale na víkend odjíždím na chatu tak odpovím až v pondělí.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: 12 Jún 2006, 19:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Třebíč
- Kontaktovať užívateľa:
Ja zase súhlasím s tým že zmastenie predmetu ako karoséria neskôr prinesie viac problémov ako úžitku. Dokonalé záverečné odmastenie napríklad diethylaetherom alebo etylacetátom u takto veľkého predmetu je sotva možné, technický benzín zanecháva ešte dosť mastnoty. Použitie napr. Asahiklinu zase hodne drahé. Niektoré v priemysle používané odmasťovadlá na kov použiť nemožno.
Takže zmastenie môže do budúcnosti robiť potiaže. Radšej by som to uložil pekne do sucha a tepla, samozrejme je to technický problém. Ale snažil by som sa nájsť vhodný skladovací priestor. V Prahe to bude horšie ale niekde mimo Prahy by sa to snád mohlo podariť.
Takže zmastenie môže do budúcnosti robiť potiaže. Radšej by som to uložil pekne do sucha a tepla, samozrejme je to technický problém. Ale snažil by som sa nájsť vhodný skladovací priestor. V Prahe to bude horšie ale niekde mimo Prahy by sa to snád mohlo podariť.
No byl to pokus o radu. Ale jak se říká, chytrému napověz... Já osobně bych karoserii žádným olejem nemastil. Sice se může poštěstit, že se pískováním a koupáním v benzínu všechny molekuly oleje odstraní, ale pokud ne, bude po "mém oblíbeném" lakování v novém laku pár hezkých očiček. Jestli není lepší skladovat auto před renovací vysušené a někde v suchu. To pak koroze viditelně nepostoupí. Když to vydrželo 50 let nenaolejované, tak to za 5 let v suché garáži nezmizí.
Ostatně já tady nejsem od toho, abych někomu radil. Zvlášť někomu, kdo hned uvěří čemukoliv. Jsem tady od toho, abych vás naštval. A to jsem zvědav, jak se s tím srovnáte.
Ostatně já tady nejsem od toho, abych někomu radil. Zvlášť někomu, kdo hned uvěří čemukoliv. Jsem tady od toho, abych vás naštval. A to jsem zvědav, jak se s tím srovnáte.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: 12 Jún 2006, 19:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Třebíč
- Kontaktovať užívateľa:
Dík,Ambiciózní tajemníček napísal:No byl to pokus o radu. Ale jak se říká, chytrému napověz... Já osobně bych karoserii žádným olejem nemastil. Sice se může poštěstit, že se pískováním a koupáním v benzínu všechny molekuly oleje odstraní, ale pokud ne, bude po "mém oblíbeném" lakování v novém laku pár hezkých očiček. Jestli není lepší skladovat auto před renovací vysušené a někde v suchu. To pak koroze viditelně nepostoupí. Když to vydrželo 50 let nenaolejované, tak to za 5 let v suché garáži nezmizí.
Ostatně já tady nejsem od toho, abych někomu radil. Zvlášť někomu, kdo hned uvěří čemukoliv. Jsem tady od toho, abych vás naštval. A to jsem zvědav, jak se s tím srovnáte.
nejsem naštvaný!
no ani jsem nechtěl nikoho urazit tak promiňte jestli jsem se někohodotknul...
Jinak i ostatním díky za rady.
PS.: Já v Praze pouze pracuji auto (doufám že za chvíli auta - že přibude tatraplán) mám v třebíči... Taková díra mezi jihlavou a brnem...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní