Před časem ke mně "dokoloval" relativně kompletní podvozek s převodovkou a motorem T 57K. Má to sice "dobově upravené" brzdy, protože dodnes nechvalně známý okresní technický komisař VB vymýšlel různé nesmysly, které nutil řidiče dělat.
Když jsem si tehdy chtěl přihlásit vozík za os.auto, zhotovený dle schválené dokumentace, vyhodil mne, protože "kabel ke světlům vedl vojí a byl tedy poškoditelný u závěsu", podruhé mne vyhodil, protože byl přivázaný k rouře a rovněž byl poškoditelný, potřetí byl vyveden otvorem ve voji s průchodkou, čímž byla voj zeslabena a napočtvrté už bylo v pořádku řešení č.1(!) .
K T57K mám ponížený dotaz na fórum: Lze ještě někde sehnat kastli "K", kterou v "replice či renovaci" kdysi vyráběl jistý nadšenec, nebo její části, případně dokumentaci? Jediné co mám z karoserie je holá "B-čková" kapota.
V diskusi a případných odpovědích mne nešetřete, jsem připraven na nejhorší, údaje o odhadované ceně přijímám pouze v sedě
T 57K ... a jak do toho?
- mirektatra
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 53
- Dátum registrácie: 24 Jan 2009, 10:15
- Tatry, ktoré vlastním: 57A, 603"3",138 CAS 32, Beta EL 126
- Bydlisko: Krkonoše
- Kontaktovať užívateľa:
- mirektatra
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 53
- Dátum registrácie: 24 Jan 2009, 10:15
- Tatry, ktoré vlastním: 57A, 603"3",138 CAS 32, Beta EL 126
- Bydlisko: Krkonoše
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 57K ... a jak do toho?
Přátelé, kamarádi! V takto dobré zprávy jsem ani nedoufal. Kdysi jsem sice něco podobného na kybernetu viděl, ale o aktualitě této informace jsem pochyboval téměř s určitostí.
Moc díky za info . Mirek
Moc díky za info . Mirek
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 30 neregistrovaných