Hádanka 20
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Tákže cose týče autíčka tak je to:
T815 VVN K-20, t.j. klasická vojenská osma v úpravě pro převoz kabelů( ty jsou na korbě) . Jinak celková hmotnost této mašiny je 27 500kg. K přístrojovce - ano rychloměr, je nové, protože u auta roku výroby 1988 by belo 130 km jaksi´g málo , i ta rychlost je poněkud "slabší", holt véeska na tyči a kopeček před Frenštátem je zápřah . No a ty teploměry, válce(vpravo)só eště studené, zatímco olej,,,,,,, ajajajajajaj, to je hóoooorko....
Ale pán Mojžo měl opět pravdu dnuka,je to pěkná pila
T815 VVN K-20, t.j. klasická vojenská osma v úpravě pro převoz kabelů( ty jsou na korbě) . Jinak celková hmotnost této mašiny je 27 500kg. K přístrojovce - ano rychloměr, je nové, protože u auta roku výroby 1988 by belo 130 km jaksi´g málo , i ta rychlost je poněkud "slabší", holt véeska na tyči a kopeček před Frenštátem je zápřah . No a ty teploměry, válce(vpravo)só eště studené, zatímco olej,,,,,,, ajajajajajaj, to je hóoooorko....
Ale pán Mojžo měl opět pravdu dnuka,je to pěkná pila
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Som hneď vedel že to bude dajaká pila keď som to videl.
Inak horko? 90 stupňov olej a horko?
Takto:
T613 - 80-90 stupňov keď sa jazdí normálne, občas sa prišliapne. Keď ju katujem, dávam jej nažrať plný kotol a otáčky 3000-5500, tak cez 100 stupňov, raz až 110.
Ale bonus - vodou chladené motory v Lancii Delta 2.0 HPE r.v. 1996 hej? 2 liter, vodník, normálna teplota oleja je cez 100 stupňov, keď sa tomu dá nažrať oveľa viac. Nuž teplomer oleja neoklamete.
A ako úplný bonus tu mám screen, keď sme s kamarátom dali neskutočne, ale neskutočne nažrať Lancii Delta 1.6 GT i.e.
Inak horko? 90 stupňov olej a horko?
Takto:
T613 - 80-90 stupňov keď sa jazdí normálne, občas sa prišliapne. Keď ju katujem, dávam jej nažrať plný kotol a otáčky 3000-5500, tak cez 100 stupňov, raz až 110.
Ale bonus - vodou chladené motory v Lancii Delta 2.0 HPE r.v. 1996 hej? 2 liter, vodník, normálna teplota oleja je cez 100 stupňov, keď sa tomu dá nažrať oveľa viac. Nuž teplomer oleja neoklamete.
A ako úplný bonus tu mám screen, keď sme s kamarátom dali neskutočne, ale neskutočne nažrať Lancii Delta 1.6 GT i.e.
Olej
Čeče Mojžo ty si úplné bersekr, tako hnať i tu Lanciu.......
A moje 613, tak tam sem teplotu oleja neviděl zatim přes 80 st.C. Možná je to tím, že Tatró jezdim po "dědkovsku", tedy tak do 3000 až 3500 ot.min.
No a u T815 teplota oleja, tak jednak podle zkušeností a aj dle chytré knihy se píše toto:
-Optimmální teplota oleje při jízdě je 85 - 105 st.C. Při plném zatížení šasi se provozní teplota oleje, zejména v letních měsících pohybuje na hranici 110 st.C.
A teplota hlav válců tako:
-Pokud teplota překročí hodnotu 170 st.C., ihned změňte režim jízdy tím, že přeřadíte na nižší rychlostní stupeň.
A moje 613, tak tam sem teplotu oleja neviděl zatim přes 80 st.C. Možná je to tím, že Tatró jezdim po "dědkovsku", tedy tak do 3000 až 3500 ot.min.
No a u T815 teplota oleja, tak jednak podle zkušeností a aj dle chytré knihy se píše toto:
-Optimmální teplota oleje při jízdě je 85 - 105 st.C. Při plném zatížení šasi se provozní teplota oleje, zejména v letních měsících pohybuje na hranici 110 st.C.
A teplota hlav válců tako:
-Pokud teplota překročí hodnotu 170 st.C., ihned změňte režim jízdy tím, že přeřadíte na nižší rychlostní stupeň.
Naposledy upravil/-a Zdenek v 11 Sep 2005, 12:54, upravené celkom 1 krát.
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Nie som berserk, ja inak normálne jazdím kludne, teda... no mám oheň v srdci takže tak pokojné to nikdy nie je
Ale zasa Tatrovke doprajem poriadny motorový olej a ventily tiež poctivo nastavujem, lejem aditívum na tvrdenie sediel ventilov a podobne takže takto.
Ale inak áno - ja by som vyžral aj vysokozdvižný vozík
Ale zasa Tatrovke doprajem poriadny motorový olej a ventily tiež poctivo nastavujem, lejem aditívum na tvrdenie sediel ventilov a podobne takže takto.
Ale inak áno - ja by som vyžral aj vysokozdvižný vozík
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Mojzo napísal:Jak vodou chladený motor? Kua však ten symbol vody máme aj v našich 613-kach na prístroji teploty oleja predsa
Matěji, to tam máš možná ty a další tisíce lidí, co nemají už auto zrovna ve 100% původním stavu, ale výrobce by tohle snad nikdy nedopustil! Na originálním teploměru pro vzduchem chlazený motor z tatry je samozřejmě olejnička!
- Prílohy
-
- P8301781.JPG (16.2 KiB) 6938 zobrazení
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 47 neregistrovaných