tuzing
- Erik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 807
- Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
- Kontaktovať užívateľa:
Preco motor z Tatry? Jednoducha konštrukcia, Odpada problem umiestnenia komponentov vodneho chladenia, takze Tuner iba zoberie cely motor se vsim vsudy- prevodovka, diferak vsetko aj s napravami nejako to privari ku karoserii a ma pokoj. Pouzitim motora z BMW, Audi alebo ineho vyrobcu by musel riesit ovela viac konštrukčnych problemov ako ked pouzije motor z tatry...
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 151
- Dátum registrácie: 01 Mar 2005, 15:49
- Tatry, ktoré vlastním: Zatial nemám Tatru
- Bydlisko: Veľké Dvorníky
- Kontaktovať užívateľa:
keby to robila Skodovka, tak by sa rozprávalo o retrolíniách, modernizovaných tvaroch, vonkajsku veľmi pripomínajúcich originál zo starých čias, geniálny nápad (viď. F mustang) atď.tomek napísal:je to opravdu o zivot...
skoda.stable.cz/cz/index.php?id=4&id2=109&id3=2420&idp=46289
Netreba hladať racionalitu v tom projekte. Ten človek má rád zaujímavé veci, má vkus a fantáziu, má rád V8 a línie MBčky.
Pozrite si na to z iného pohladu:
Staré klasické línie ktoré pôsobia na staršiu generáciu, medzitým pripomínajú Porsche, modernizované tvary aj z TTcoupé ktoré obdivuje mládež, Naše auto, legenda V8 z 613, čisté línie jednoducho krása.
Som zvedavý na výsledok, niekde som už videl na fotkách a čítal som o MBčke s 613 motorom ale ten asi mal orogi predok. a je na predaj. Dúfam že zostane pri vkusných zmenách.
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 29 neregistrovaných