Motor vytažený odněkud stejně po deseti tisících začne kouřit tak jako tak. A olej z něj poteče nejspíš taky.IRONCLAD napísal:pokud udělání motoru přijde min tak na dvacku,neoplatí se raději koupit nějakej jinej motor ??? Chci se ještě zeptat co lijete do motoru za olej ?? 10W/40 nebo 10W/50 ??? Pokud jsou to takový olejničky,myslím že ten hustší by byl lepší. Krom toho u toho motoru musí být dost velká teplota na halvě a tudiž by měl lépe mazat.
kola na T613
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: kola na T613
- IRONCLAD
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 319
- Dátum registrácie: 10 Feb 2008, 23:36
- Tatry, ktoré vlastním: dle nálady
- Bydlisko: Bohumín
- Kontaktovať užívateľa:
Re: kola na T613
to je taky pravda. Takže bude lepší udělat ten stavající. Otázkou zůstává rozseh poškození stavajícího motoru. Ale nezdá se že by nějak vyloženě klepal. Já ma tu TATRU jen pro potěšení,takže nebude k denímu provozu. Tak doufám že jak to udělám,tak to zase hned nesteří.
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: kola na T613
Já bych začal tím, že bych motor seřídil - svíčky, kabely, karburátory, ventily. Pak vyzkoušel, jak se chová. A až pak bych se rozhodoval dál, co s ním.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: kola na T613
Ta jsou zrcátka z mercedesu (pozdní W114/115, W123...), kvůli úsporám se ocitly i na speciálech. Pokud se ti líbí, tak si je tam dej, jsou běžně v prodeji i nová, ale je v nich vidět ještě méně něž v původních a nejsou sklopná.
"Udělání" motoru vyjde na 120 a víc, za těch 20 vyměníš je těsnění, ty dvě hadičky, pár gufer a možná ti zbude i na pístní kroužky. Tohle by tě dříve nebo později (spíše dříve) čekalo u každého jiného vyřaženého motoru.
Do trojky a čtverky liju 10W40, do starších jen minerální 15W40. V tvém případě hustší olej už určitě nepomůže, to ani nemá smysl zkoušet.
"Udělání" motoru vyjde na 120 a víc, za těch 20 vyměníš je těsnění, ty dvě hadičky, pár gufer a možná ti zbude i na pístní kroužky. Tohle by tě dříve nebo později (spíše dříve) čekalo u každého jiného vyřaženého motoru.
Do trojky a čtverky liju 10W40, do starších jen minerální 15W40. V tvém případě hustší olej už určitě nepomůže, to ani nemá smysl zkoušet.
Re: kola na T613
Sklopna jsou a videni je v nich velice prijemne. dokonce je dostala z vyroby i posladni dve vyrobena sedmikila. To vsak uz byla velka blamaz.Luboš napísal:Ta jsou zrcátka z mercedesu (pozdní W114/115, W123...), kvůli úsporám se ocitly i na speciálech. Pokud se ti líbí, tak si je tam dej, jsou běžně v prodeji i nová, ale je v nich vidět ještě méně něž v původních a nejsou sklopná.
- IRONCLAD
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 319
- Dátum registrácie: 10 Feb 2008, 23:36
- Tatry, ktoré vlastním: dle nálady
- Bydlisko: Bohumín
- Kontaktovať užívateľa:
Re: kola na T613
A je třeba u těch sklopných zrcátek dělat nějaké úpravy ??? Co se týká toho motoru,jak ho udělaj tak jsem to taky typoval že tam budu lít tu polosyntetiku 10W-40
- IRONCLAD
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 319
- Dátum registrácie: 10 Feb 2008, 23:36
- Tatry, ktoré vlastním: dle nálady
- Bydlisko: Bohumín
- Kontaktovať užívateľa:
Re: kola na T613
možná to budou fakt jen ty hadičky. V sobotu se chystím na to kouknout. Ale problém je v tom že doma too stejně neseřidím. A když to tak dlouho stálo bude určitě vše rozštelované. A podtlaky bych neudělal i kdybych chtěl
Re: kola na T613
Ano, nebot maji ovladani z kabiny. Ale myslim,te se daji sehnat i bez ovladani.IRONCLAD napísal:A je třeba u těch sklopných zrcátek dělat nějaké úpravy ??? Co se týká toho motoru,jak ho udělaj tak jsem to taky typoval že tam budu lít tu polosyntetiku 10W-40
Do motoru E1/I uplne staci mineralni 15W-40.
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: kola na T613
Sklopná tuším nejsou, jen volně uložená na vratné pružině, aby vyhověla federálním zákonům při exportu vozů MB do USA. Vidět je v nich celkem kulové, zejména ve spojení s tvary karoserie T613, pohled příjemný je, to ano, neb mají tonovaná skla....
Re: kola na T613
Pri ulozeni na vratne pruzine se nedaji sklopit? nemyslim na trvalo.
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: kola na T613
Mám za to, že ne, že se vrací do původní polohy. V osmdesátých letech to bývalo běžně používané řešení mnoha výrobci automobilů, kterak se pokusit "vyhovět" tehdejší legislativě ohledně ochrany chodců při eventuelních haváriích v zemích, kde hodlali auta prodávat či je tam exportovat....
Ať se tu vyjádří některý z uživatelů 613-S, nemám tu po ruce žádné auto s těmito zrcátky, abych to zkusil.....
Ať se tu vyjádří některý z uživatelů 613-S, nemám tu po ruce žádné auto s těmito zrcátky, abych to zkusil.....
- IRONCLAD
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 319
- Dátum registrácie: 10 Feb 2008, 23:36
- Tatry, ktoré vlastním: dle nálady
- Bydlisko: Bohumín
- Kontaktovať užívateľa:
Re: kola na T613
o to sklopení mi zas až tak nejde. Šlo mi o to že to vypadá velice příjemně a myslím že to tak nějak zapadá více do designu T613, narozdíl od těch ze škodovky
Re: kola na T613
Tak jsem to myslel Radku. sklopit by mely jit, ale jen po dobu co je drzis rukou. Sam ted nevim, zitra to zkusim.radek napísal:Mám za to, že ne, že se vrací do původní polohy. V osmdesátých letech to bývalo běžně používané řešení mnoha výrobci automobilů, kterak se pokusit "vyhovět" tehdejší legislativě ohledně ochrany chodců při eventuelních haváriích v zemích, kde hodlali auta prodávat či je tam exportovat....
Ať se tu vyjádří některý z uživatelů 613-S, nemám tu po ruce žádné auto s těmito zrcátky, abych to zkusil.....
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Re: kola na T613
Jo, když se do nich čváchne, tak se velmi neochotně sklopí a zase vrátí do původní polohy.
IRONCLAD: Chceš je? Mám je i s rámy dveří, ať nemusíš vrtat díry do dalších (taky bych našel několik kusů pravých, elektricky stavitelných)
IRONCLAD: Chceš je? Mám je i s rámy dveří, ať nemusíš vrtat díry do dalších (taky bych našel několik kusů pravých, elektricky stavitelných)
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: kola na T613
Chyba Ironclade, do designu T613 naopak vůbec MB zrcátka nezapadají, design T613 má kořeny v počátku 70tých let a až do konce výroby T613 byl potlačován a maskován, přesto však je zaplaťpámbu pro citlivé oko vždy přítomen, T613 nikdy nebude "autem devadesátých let", i kdyby se vyráběla ještě teď...... Na první pohled jsou ta zrcátka totiž jiná, nekorespondující s provedením zbytku auta jak celkově, tak už s vlastním rámem okna. Jsou svědectvím doby, tedy demonstrují neschopnost spolku RVHP vyrobit zrcátka adekvátní reprezentativnosti výbavy vozidla a právě proto jsou na vrcholných modelech řady T613 tehdejších let přítomna, (že už měly za sebou v době první aplikace pár "křížků" existence na vozech MB je celkem tradiční vlastností nakupovaných dílů na T613 za celou dobu její produkce - co některý výrobce vyřadil ze svého ranku, kopřivniční nakoupili), zrovna tak jako další díly. K T613-3 naopak krásně a jedinečně pasují ty ohavné plastové uši na kulovém kloubu, které je nutno seřizovat zvenku vozidla, neboť nádherně demonstrují přístup výrobce k inovaci na model 613-3 .
Ona vůbec otázka zpětných zrcátek byla kontroverzní až do konce výroby - jedinná době odpovídající zrcátka s patřičně účinnou odraznou plochou byla snad jen na T613-4, další edice 613 (M95, M96,M97) dostaly ty ohavné univerzální Britaxy, které svou ušatostí a nekorektním úhlem patky vůči zrcátku působí velmi rozporuplné pocity při hodnocení čistoty designu vozu jako celku, nehledě na to že jejich materiál i zpracování připomíná low-end třídu, elektronicy zase dostaly "výhodně" nakoupená nehomologovaná a legislativně nepřípustná zrcátka z Cadillacu, opět z aut, které mají naprosto jinou geometrii pracoviště řidiče i sklon bočního profilu dveří, takže aby v těchto zrcátkách bylo něco vidět, jejich motoricky ovládaná skla z jejich těl trčí v naprosto děsivých úhlech.... nevím, jestli byl po celou dobu za zrcátka během výroby T613 zodpovědný jeden a ten samý člověk, tak jedinou dovolenou asi dostal v době modernizace T613-4, a jinak byl až příliš činný....
Ona vůbec otázka zpětných zrcátek byla kontroverzní až do konce výroby - jedinná době odpovídající zrcátka s patřičně účinnou odraznou plochou byla snad jen na T613-4, další edice 613 (M95, M96,M97) dostaly ty ohavné univerzální Britaxy, které svou ušatostí a nekorektním úhlem patky vůči zrcátku působí velmi rozporuplné pocity při hodnocení čistoty designu vozu jako celku, nehledě na to že jejich materiál i zpracování připomíná low-end třídu, elektronicy zase dostaly "výhodně" nakoupená nehomologovaná a legislativně nepřípustná zrcátka z Cadillacu, opět z aut, které mají naprosto jinou geometrii pracoviště řidiče i sklon bočního profilu dveří, takže aby v těchto zrcátkách bylo něco vidět, jejich motoricky ovládaná skla z jejich těl trčí v naprosto děsivých úhlech.... nevím, jestli byl po celou dobu za zrcátka během výroby T613 zodpovědný jeden a ten samý člověk, tak jedinou dovolenou asi dostal v době modernizace T613-4, a jinak byl až příliš činný....
- ziza
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 426
- Dátum registrácie: 12 Máj 2007, 10:56
- Kontaktovať užívateľa:
Re: kola na T613
Ladisu, protahujíc se onehdá v garáži kolem Lišky Bystroušky jsem do něj, nechca, čváchnul. Rovnou se ulomilo. Nekecám, D.A. tu škodu viděl. Pro Tvoji informaci: na levých vratech.
Re: kola na T613
Souhlasim naprosto, neb vsechny zminovane mam ve flotile !!!! Nejlepe se mi ridi s favo zrcatky.Do detailu zpracovany prispevek.
Re: kola na T613
Mercedes špígl? Zizo to neni mozne. O dokonalosti techto vozu byly napsany tuny papiru...ziza napísal:Ladisu, protahujíc se onehdá v garáži kolem Lišky Bystroušky jsem do něj, nechca, čváchnul. Rovnou se ulomilo. Nekecám, D.A. tu škodu viděl. Pro Tvoji informaci: na levých vratech.
- IRONCLAD
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 319
- Dátum registrácie: 10 Feb 2008, 23:36
- Tatry, ktoré vlastním: dle nálady
- Bydlisko: Bohumín
- Kontaktovať užívateľa:
Re: kola na T613
radku : jak tak koukám o zrcátkách toho víš opravdu hodně je zřejmé že znáš docela dobře historii těchto vozidel. Ale bohužel mi se ty zrcátka líbí. Hold připadá mi že jsou mnohem více repre, než ten škodovácký plast na dvou šroubcích.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 60 neregistrovaných