Tatra 613 1972
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
k tým horeuvedeným prototypom a k tejto Tatre:
- viacerých udivilo, že na prototypoch chýbajú antikorové lišty a puklice...
treba si uvedomiť, že T613 sa vtedy ešte nevyrábala, takže to nemôže udivovať - výroba jednotlivých dielov sa ešte iba rozbiehala a v tej dobe možno ani nebolo rozhodnuté, že všetky T613 budú tie lišty mať - len si lepšie pozrite Vignaleho prototyp Lux..
- predný znak prešiel v priebehu vývoja T613 tiež svojou genézou - z jednodielneho antikorového podkladu a znaku identického s T603 (až na iné farby), s ktorým autá prišli z Talianska, cez trojhranný znak známy už z publikovaných obrázkov prvých prototypov, cez jednodielny antikorový podklad ale už pre okrúhly znak so znakom známym už z prvých T613 (má ho napr. auto v múzeu) až po 3-dielny antikorový podklad známy už zo sériových chrómiek a neskorší okrúhly znak s menším nápisom Tatra olemovaným svetlým krúžkom...
- ak sa nejaký obrázok objavil v publikácii z roku 1972, tak to ešte neznamená, že z toho roku musí byť aj to auto - výroba nejakej T613 v roku 1972 je stále dosť neistá a nepotvrdená; niektorí autori ju dokonca priapo popierajú...
- čierna T613 je už z prvej série, líšiacej sa od neskorších vozov niektorými detailami - z nich sú na obr. najlepšie viditeľné ovládače el. otvárania okien a zadný znak v opačných farbách (vtedy sa s tým ešte laborovalo), ostatné sú nápadné menej
- viacerých udivilo, že na prototypoch chýbajú antikorové lišty a puklice...
treba si uvedomiť, že T613 sa vtedy ešte nevyrábala, takže to nemôže udivovať - výroba jednotlivých dielov sa ešte iba rozbiehala a v tej dobe možno ani nebolo rozhodnuté, že všetky T613 budú tie lišty mať - len si lepšie pozrite Vignaleho prototyp Lux..
- predný znak prešiel v priebehu vývoja T613 tiež svojou genézou - z jednodielneho antikorového podkladu a znaku identického s T603 (až na iné farby), s ktorým autá prišli z Talianska, cez trojhranný znak známy už z publikovaných obrázkov prvých prototypov, cez jednodielny antikorový podklad ale už pre okrúhly znak so znakom známym už z prvých T613 (má ho napr. auto v múzeu) až po 3-dielny antikorový podklad známy už zo sériových chrómiek a neskorší okrúhly znak s menším nápisom Tatra olemovaným svetlým krúžkom...
- ak sa nejaký obrázok objavil v publikácii z roku 1972, tak to ešte neznamená, že z toho roku musí byť aj to auto - výroba nejakej T613 v roku 1972 je stále dosť neistá a nepotvrdená; niektorí autori ju dokonca priapo popierajú...
- čierna T613 je už z prvej série, líšiacej sa od neskorších vozov niektorými detailami - z nich sú na obr. najlepšie viditeľné ovládače el. otvárania okien a zadný znak v opačných farbách (vtedy sa s tým ešte laborovalo), ostatné sú nápadné menej
Chromka
Tieto fotky síce niesú dobové ale hodia sa k téme.
T613-2 a"la Volker. Ondrej spoznávaš ju?
T613-2 a"la Volker. Ondrej spoznávaš ju?
- Prílohy
-
- T613-1A1.jpg
- (123.86 KiB) 350 stiahnutí
-
- T613-1D1.jpg
- (141.81 KiB) 359 stiahnutí
-
- T613-1D2.jpg
- (78.81 KiB) 343 stiahnutí
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Chromka
pravdaže ju spoznávam, práve dnes chcem na nej nechať dobíjať akumulátory a potom ju aj trocha previezť, ak bude sucho - už dlho stojí...Otakar napísal:Tieto fotky síce niesú dobové ale hodia sa k téme.
T613-2 a"la Volker. Ondrej spoznávaš ju?
Inak jej fotka je pripojená ku každému môjmu príspevku
no a ja som vcera bol s priatelkou na oslave, a aby vsetko bolo tak ako ma byt, tak nas vozila limuzina cely vecer... bolo to nadherne uzivat si komfort zadnych sedaciek, a pohlady okoloiducich... prezidentsky som kyval odvratenou stranou ruky a dost sme sa bavili... tym sa chcem podakovat mojmu soferovi ze auto mal pripravene a prijemne kuril a pekne sa staral o nas jazdny komfort... dakujem ti tomas...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 26 neregistrovaných