Nadpozemsky voz Zil 41041 ;)
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Vtedajší pracovníci z vývoja motrových vozidiel v Bratislave by ti vedeli o otm povedať svoje, aj o tom ako končili projekty, napr 603X, Sanita , dodávka , valník, Locusta, oficiál, atd. Už sa konečne preber a nabudúce pozor na to, čo si šlahnešLuboš napísal:Já si nic nemusím myslet, já to vím. Osobní automobil, aby mohl být vyráběn, musel splnit mnoho parametrů daných technickými i právními normami a co neplnil, na to musel dostat řádnou výjimku. Tohle všechno se ověřovalo nejvýše na národní úrovni, žádní občané cizích států se k tomu v žádném případě nevyjadřovali. T613 všechny požadavky splnila a nic nebránilo tomu, aby si v podniku sami rozhodli, zda to budou nebo nebudou vyrábět.
Protože vývoj T613 byl pouze podnikový úkol (ani sovětská, ani česká vláda, ani na ČAZu s tím nechtěli mít nic společného), tak si museli v Kopřivnici vystačit s omezenými prostředky a tomu odpovídají i některá kompromisní řešení, která nebyla úplně v souladu s předpisy a bylo nutné pro ně získávat vyjímky, třeba z té vyhlášky FMD, co sem nadhodil Vasa26.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
To bych si někdy rád vyslechl, ale předpokládám, ty technické, technologické i jiné velmi závažné nedostatky, pro které byly tyto projekty zcela jednoznačně zamítnuty asi moc ochotně přiznávat nebudou ani po letech...
Je to strašně hezké vyvinout pickup a přitom použít většinu celků z již vyráběného osobního automobilu, ale ten fakt, že motor zabírá polovinu ložné plochy určené pro náklad, čehož si ti Slováci asi nevšimli, ten prostě nelze přehlížet... Kdyby v Kopřivnici umístili motor v T613 třeba na zadní sedačky, tak by to auto do výroby taky nikdo nepustil!
Je to strašně hezké vyvinout pickup a přitom použít většinu celků z již vyráběného osobního automobilu, ale ten fakt, že motor zabírá polovinu ložné plochy určené pro náklad, čehož si ti Slováci asi nevšimli, ten prostě nelze přehlížet... Kdyby v Kopřivnici umístili motor v T613 třeba na zadní sedačky, tak by to auto do výroby taky nikdo nepustil!
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
počkám si až ti tie haluze prejdúLuboš napísal:To bych si někdy rád vyslechl, ale předpokládám, ty technické, technologické i jiné velmi závažné nedostatky, pro které byly tyto projekty zcela jednoznačně zamítnuty asi moc ochotně přiznávat nebudou ani po letech...
Je to strašně hezké vyvinout pickup a přitom použít většinu celků z již vyráběného osobního automobilu, ale ten fakt, že motor zabírá polovinu ložné plochy určené pro náklad, čehož si ti Slováci asi nevšimli, ten prostě nelze přehlížet... Kdyby v Kopřivnici umístili motor v T613 třeba na zadní sedačky, tak by to auto do výroby taky nikdo nepustil!
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
[quote="Luboš"]Na nic nečekej a přestaň tu konečně vytvářet ty slovenské nacionalistické fantasmagorie, nikdo na ně není zvědavý. [/quote]
Luboš - pokiaľ tvoje príspevky prekračujú len hranice triezveho a logického uvažovania, jedná sa o neškodné bláboly (pokiaľ ich niekto náhodou nezačne brať vážne, čo je jeho smola), na ktoré sme si už zvykli a ktoré je najlepšie ignorovať. Pokiaľ však, keď ti dochádzajú tvoje smiešne a demagogické argumenty, začínaš už vyťahovať takéto karty (a vôbec to nebolo prvýkrát!), strácajú tvoje príspevky dimenziu "neškodného blbečka" a získavajú dimenziu "zákerného hajzlíka", takú to typickú postavičku minulého režimu. Takýto spôsob vyjadrovania bol obľúbený napr. u súdruha Novotného, netušil som, že má takých pohrobkov...Z teba by bol úžasný káder bývalej KSČ, generál Čepička by bledol závisťou, keby ešte žil!! Treba si však uvedomiť, aká môže byť nacionalistická karta nebezpečná - raz som ťa na to už upozornil...
Luboš - pokiaľ tvoje príspevky prekračujú len hranice triezveho a logického uvažovania, jedná sa o neškodné bláboly (pokiaľ ich niekto náhodou nezačne brať vážne, čo je jeho smola), na ktoré sme si už zvykli a ktoré je najlepšie ignorovať. Pokiaľ však, keď ti dochádzajú tvoje smiešne a demagogické argumenty, začínaš už vyťahovať takéto karty (a vôbec to nebolo prvýkrát!), strácajú tvoje príspevky dimenziu "neškodného blbečka" a získavajú dimenziu "zákerného hajzlíka", takú to typickú postavičku minulého režimu. Takýto spôsob vyjadrovania bol obľúbený napr. u súdruha Novotného, netušil som, že má takých pohrobkov...Z teba by bol úžasný káder bývalej KSČ, generál Čepička by bledol závisťou, keby ešte žil!! Treba si však uvedomiť, aká môže byť nacionalistická karta nebezpečná - raz som ťa na to už upozornil...
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
možno mám dôveryhodnejšie české korene , ako ty. Hovoriť v týchto časoch o nacionalizme, je prinajmenšom, ako ísť s krížkom po funuse.Luboš napísal:To máš jedno, nechybělo mnoho a byli jste tam na východě všichni Maďaři...
Tentokrát si sa nechal vytočiť ty, ale len preto, že si nepochopil môj príspevok, čo ma vôbec neprekvapuje
- Mirek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 554
- Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
- Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M - Bydlisko: střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
No Luboši, slovenskou státnost jsme tu už probírali.
Co se týče toho ostatního, co ti přišlo na Škodě 720 špatného? Sanita 603X mi přijde dost zajímavá a v době Škodovek 1201 přínosná. Minibus by taky našel uplatnění. Kdo ukončil výrobu Tatraplánů? Proč se T603 zpočátku vyvíjela tajně? Neměla v tom trochu prsty Strana? Co?
Co se týče toho ostatního, co ti přišlo na Škodě 720 špatného? Sanita 603X mi přijde dost zajímavá a v době Škodovek 1201 přínosná. Minibus by taky našel uplatnění. Kdo ukončil výrobu Tatraplánů? Proč se T603 zpočátku vyvíjela tajně? Neměla v tom trochu prsty Strana? Co?
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Na spoustě škodovek mě připadá spousta věcí špatných, ale na tom snad nezáleží, co mně osobně se nezdá? Typ 720 se nevyráběl, protože vycházel výrobně draho a nebyl by tak konkurenceschopný. Samozřejmě se s podobným konstatováním mnoho ňoumů nedokáže vyrovnat ani to pochopit, a musí si vymýšet různé spiklenecké teorie, o tom, že výrobu v AZNP zakázali nějací neznámí soudruzi ze SSSR a podobné nesmysly.
Romane, vůbec nemáš smysl pro humor a chceš dělat srandu, to prostě nejde.
Nestačím se divit, co za trapné a úchylné příspěvky je schopen splodit třeba Ondrej. Pokud se tímhle tónem bavíte na těch vašich schůzích TAKSu, tak to tedy potěš....
Romane, vůbec nemáš smysl pro humor a chceš dělat srandu, to prostě nejde.
Nestačím se divit, co za trapné a úchylné příspěvky je schopen splodit třeba Ondrej. Pokud se tímhle tónem bavíte na těch vašich schůzích TAKSu, tak to tedy potěš....
Luboši, jestli mluvíš o Š Furgonet, tak polovina ložné plochy to rozhodně není. Vejde se tam 39 normalizovaných přepravek na Balcarovic svačinku.Luboš napísal:Je to strašně hezké vyvinout pickup a přitom použít většinu celků z již vyráběného osobního automobilu, ale ten fakt, že motor zabírá polovinu ložné plochy určené pro náklad, čehož si ti Slováci asi nevšimli, ten prostě nelze přehlížet... Kdyby v Kopřivnici umístili motor v T613 třeba na zadní sedačky, tak by to auto do výroby taky nikdo nepustil!
Kromě toho lze do vozu v pohodě naložit třeba pračku+ledničku, běžnou koupací vanu a podobně. Nezdá se mi, že by motor 742 měl až takové rozměry.
Sorry, že se vracím zpět od takové pěkně rozjeté debaty, ale ještě bych chtěl k tomuto - moje popíchnutí ohledně Tvé kritiky přisuzování nadpozemskosti onomu Zilu naráželo na naši dávnější debatu o tom, zda skutečnost, že vůz budí emoce, je nebo není příznakem jeho výjimečnosti.ondrej napísal:Mrzí ma, že práve ty si napísal taký nezmysel. Ani na T613 nevidím nič "nadpozemské", rovnako ani na T700
...
Za rovnakú chybu, ako jeho nekritické vychvaľovanie, považujem aj jeho nekritické hanenie - obidve často plné emócií, avšak prosté komplexnho uvažovania, vytrhávajúce však veci z kontextu.
...
Myslím, že je potrebné sa dostať trocha nad vec, aby to človek dokázal správne vidieť - a u teba by som práve takýto nadhľad akosi podvedome tiež očakával...
K tomu nadhledu - dobrá tedy, oba máme nadhled, akorát u mne se to projevuje tak, že když někdo nekriticky T613 chválí, neudržím se k tomu něco nepoznamenat a když někdo na T613 plive, vzdorovitě mlčím, zatímco u Tebe je to tak, že když někdo na T613 plive, neudržíš se něco k tomu nepoznamenat, zatímco když někdo T613 nekriticky chválí, vzdorovitě mlčíš
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Luboš - je ľahko niekoho príspevky označiť za "trápne a úchylné" namiesto toho, aby si sa už konečne nad sebou zamyslel. Alebo si naozaj až taký beznádejný prípad!? Stále tomu ešte nechcem uveriť, aj keď som tomu už o hodne-hodne bližšie, ako kedysi...
AT - vo väčšine prípadov, ak je T-613 chválená, alebo je na ňu "pľuvané", sa snažím "vzdorovito mlčať", nakoľko sa to spravidla deje na základe silno emotívnych a racia prostých, alebo tendenčne podávaných argumentov - takým debatám sa preto snažím vyhýbať, nakoľko už od svojho začiatku majú charakter neproduktívnych emotívnych výlevov. Pokiaľ je však nekritická chvála, alebo kritika, založená na racionálne podávaných faktoch, do takejto debaty sa nemám problém zapájať, ak mám pocit, že mám k tomu aj čo povedať.
A k prvej časti - áno, mám pocit, že autá pozitívne pôsobiace na naše emócie, majú určitý punc výnimočnosti. Sem podľa mňa patrí aj zmienený ZIL, ktorý sa aj mne páči a svojím spôsobom ho aj obdivujem. A - páči sa mi hlavne krátka verzia a nebránil by som sa, ak by mi ju niekto venoval
Reči o jeho "nadpozemskosti" však u mňa podoporu nemôžu nájsť, aj to je len auto s mnohými nedostatkami, navrhnuté a postavené k nejakému účelu, a pre bežného užívateľa strašne nepraktické..
AT - vo väčšine prípadov, ak je T-613 chválená, alebo je na ňu "pľuvané", sa snažím "vzdorovito mlčať", nakoľko sa to spravidla deje na základe silno emotívnych a racia prostých, alebo tendenčne podávaných argumentov - takým debatám sa preto snažím vyhýbať, nakoľko už od svojho začiatku majú charakter neproduktívnych emotívnych výlevov. Pokiaľ je však nekritická chvála, alebo kritika, založená na racionálne podávaných faktoch, do takejto debaty sa nemám problém zapájať, ak mám pocit, že mám k tomu aj čo povedať.
A k prvej časti - áno, mám pocit, že autá pozitívne pôsobiace na naše emócie, majú určitý punc výnimočnosti. Sem podľa mňa patrí aj zmienený ZIL, ktorý sa aj mne páči a svojím spôsobom ho aj obdivujem. A - páči sa mi hlavne krátka verzia a nebránil by som sa, ak by mi ju niekto venoval
Reči o jeho "nadpozemskosti" však u mňa podoporu nemôžu nájsť, aj to je len auto s mnohými nedostatkami, navrhnuté a postavené k nejakému účelu, a pre bežného užívateľa strašne nepraktické..
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
A vejde se tam europaleta? 39 samostatných přepravek tam budu nakládat hodinu, ale to samé množství přepravek na té paletě mám naložených za jednu minutu. V Boleslavi i v Ejpovicích správně pochopili, že pro tuhle variantu je nezbytné umístit motor dopředu.Ambiciózní tajemníček napísal:Luboši, jestli mluvíš o Š Furgonet, tak polovina ložné plochy to rozhodně není. Vejde se tam 39 normalizovaných přepravek na Balcarovic svačinku.Luboš napísal:Je to strašně hezké vyvinout pickup a přitom použít většinu celků z již vyráběného osobního automobilu, ale ten fakt, že motor zabírá polovinu ložné plochy určené pro náklad, čehož si ti Slováci asi nevšimli, ten prostě nelze přehlížet... Kdyby v Kopřivnici umístili motor v T613 třeba na zadní sedačky, tak by to auto do výroby taky nikdo nepustil!
Kromě toho lze do vozu v pohodě naložit třeba pračku+ledničku, běžnou koupací vanu a podobně. Nezdá se mi, že by motor 742 měl až takové rozměry.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 46 neregistrovaných