Nadpozemsky voz Zil 41041 ;)
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Miloši, já raději toho Zila, má přepážku, slušný motor, kulturní převodovku, spoustu prostoru, většinu věcí tak mile humpláckých, že patrně vydrží menší jaderný výbuch, "znárodněné" technologie jsou u toho jen ku prospěchu, protože je částečně odbourané to oblíbené moravské "to jsme vymysleli my, tak je to prostě nejlepší a basta", dá se nazvat vozidlem k reprezentaci. Ale to jen naokraj, to tu píši spíš pro lidi, kteří dodnes věří, že T613 je limuzína, Tebe se to netýká, Ty máš určitě jasno a z denního provozu víš, jako my ostatní uživatelé, že je to relativně rychlý, pohodlný sedan, manipulačně obratný, s mizernou kvalitou výroby a průměrnými jízdními vlastnostmi, ne?
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Znova pozor na šutreradek napísal:Miloši, já raději toho Zila, má přepážku, slušný motor, kulturní převodovku, spoustu prostoru, většinu věcí tak mile humpláckých, že patrně vydrží menší jaderný výbuch, "znárodněné" technologie jsou u toho jen ku prospěchu, protože je částečně odbourané to oblíbené moravské "to jsme vymysleli my, tak je to prostě nejlepší a basta", dá se nazvat vozidlem k reprezentaci. Ale to jen naokraj, to tu píši spíš pro lidi, kteří dodnes věří, že T613 je limuzína, Tebe se to netýká, Ty máš určitě jasno a z denního provozu víš, jako my ostatní uživatelé, že je to relativně rychlý, pohodlný sedan, manipulačně obratný, s mizernou kvalitou výroby a průměrnými jízdními vlastnostmi, ne?
To je otázka osobních priorit. Než jsem začal používat Tatru k dennímu užívání měl jsem Passat B6(2000-2003), Dodge Stealth(98-2000),Daimler Double six(98),Jeep Cherokee(96-98) a Saaab 9000(91-96). Mě Tatra absolutně vyhovuje do dnešního provozu a neshledávám na ní ani po 10 letech po ukončení její výroby nějaké věci,které by mě přímo uráželi a to ať sedím v 700, nebo 613-4,či snad dokonce Speciál,ten se mi zdá nejpovedenější. Ale jak říkám,je to věc pouze mých osobních priorit.radek napísal: Ty máš určitě jasno a z denního provozu víš, jako my ostatní uživatelé, že je to relativně rychlý, pohodlný sedan, manipulačně obratný, s mizernou kvalitou výroby a průměrnými jízdními vlastnostmi, ne?
Tatra limuzína není, Zil ano,to máš pravdu.
Plně souhlasím s Milošem, Zil je limuzína 1A jak ze žurnálu! T700 za ty židopřekupnické ceny co pár lidí v ČR si vymýšlí a kartelově drží je neprodejná v dnešní době.Není to veterán je to jen auto, kterého bylo málo. A holt a jde to no a není se čemu divit dnes jde cokoliv jen ne něco poctivého viz praktiky nákupů 700 to je tak spíš pro policii
Já bych se nad tím tak nerozčiloval Michale. To vše vyřeší zákon trhu.Faktem ale je,že o pořádné Mi,nebo Mi long už skoro nezavadíš,takže si myslím,že 700 se prodají snadno i za ty židopřekupnické ceny jak ty říkáš.Koruna sílí, myslím si že momentálně je každá zajímavá Tatra dobrá investice a to samozřejmě i pro současné majitele 700 určených k prodeji. Tam se ceny dolů asi jen tak nehnou.michal olejko napísal:Plně souhlasím s Milošem, Zil je limuzína 1A jak ze žurnálu! T700 za ty židopřekupnické ceny co pár lidí v ČR si vymýšlí a kartelově drží je neprodejná v dnešní době.Není to veterán je to jen auto, kterého bylo málo. A holt a jde to no a není se čemu divit dnes jde cokoliv jen ne něco poctivého viz praktiky nákupů 700 to je tak spíš pro policii
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
to je pre dnešných reklamou popletených, povrchných ludí žial úplne jedno, či ide o limuzínu alebo sedan.....
tiež jazdím denne so 4kou, a musím povedat, že časom si človek tak zvykne, že presadnutie do konfekcie je neprirozdzené, mne tiež vyhovuje tatra. A páči sa mi aj 700fka aj s jej cenami. Zároven sa mi páči ten "krátky" zil.
tiež jazdím denne so 4kou, a musím povedat, že časom si človek tak zvykne, že presadnutie do konfekcie je neprirozdzené, mne tiež vyhovuje tatra. A páči sa mi aj 700fka aj s jej cenami. Zároven sa mi páči ten "krátky" zil.
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Osobně chcu ZILa na denní ježdění! Nikdy nezapomenu na Moskála 2138, kterého jsem měl jak ze škatulky, akorát mu občas z ničeho nic během delší jízdy vypověděla elektroinstalace. V městských centrech za hustého provozu obvykle blinkry + zbytek osvětlení, několikrát na železničním přejezdu zapalování (jednou už jsem měl rozepnuté pásy a otevřené dveře, ale těsně před nárazníky mašinky opět naskočil).
V tom jezevčíkovi bude určitě strojové stahování neprůstřelných skel s dřevěnými pastorky a samočinný centrál na parní pohon...
V tom jezevčíkovi bude určitě strojové stahování neprůstřelných skel s dřevěnými pastorky a samočinný centrál na parní pohon...
- čadík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
- Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB - Bydlisko: matka měst
- Kontaktovať užívateľa:
Re: ...
...no přeci jeden ze tří ZILů 115, které měl přezident ČSSR Dr. Husák k dispozici. Jedná se o záběr jízdy prezidentské kolony (T613-2 VB + ZIL 115 + T613-3) z televizního zpravodajství dne 24.11.1989...DANGER napísal:cadik a ten zill co mas na fotke za tou tatrou???????
Osobně bych jej do sbírky či dokonce denního provozu nechtěl, jedině pokud bych také měl příslušné vozidlo před sebou a za sebou...
K té limuzíně: Radek tu onehdá nějakou definici citoval z nějaké normy... tusím, že to je mimo jiné sedan s minimální délkou 5400mm
Nejvíce limuzín ZIL bylo k vidění v Československu asi během návštěvy M.Gorbačova v Praze roku 1985(?)..., ale jinak je to vskutku světoběžník!
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 65 neregistrovaných