Tatra 603 - X krát jinak
Tatra 603 - X krát jinak
Tatra 603 --------------Pohleďte na 603 s přepracovanou přídí a zádí...
Další -Diplomatická Verze v Severní zemi
Další -Všem dobře známý soutěžák
P.S.omluvte ochranu proti vykrádačům webů ---prověřeným Diskutujícím Obrázky Rád zašlu
Další -Diplomatická Verze v Severní zemi
Další -Všem dobře známý soutěžák
P.S.omluvte ochranu proti vykrádačům webů ---prověřeným Diskutujícím Obrázky Rád zašlu
Kiko napísal:pocuvaj ty sa tymto autam rozumies, ako to ide najrychlejsie?
Tady je cesta k Prameni http://www.t603-marathon.wz.cz
- čadík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
- Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB - Bydlisko: matka měst
- Kontaktovať užívateľa:
To je přece pochopitelné, když se jimi "hromadně" obsazovali posty vozidel No.1 pro vedoucí ambasád Československa v zahraničí...vasa26 napísal:Koukám že diplomatické Tatry byly jak přes kopírák
To s T613 (na rozdíl od T603, kde se tím sledoval i zájem místních a tím výhledy na export vozidla - viz představení T603 v článku od Keese) už to bylo úplně jinak a do exotických krajin se nepřidělovaly vůbec a ambasadoři se tak jistě ke své velké lítosti museli spokojit jen s místně dostupnými vozy (téměř výhradně vždy značky Mercedes... )
Tím bych chtěl ctěné čtenáře tohoto příspěvku poprosit o pátrání po dobových fotografiích T613 s vlajkami ČSSR (či jinými?) v tomto reprezentačním nasazení. Nemýlím-li se, Lubošova T603 i Peldova T613 v diplomatických službách začínaly a jistě by nám to všem rozšířilo obzory...
- Pelda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 275
- Dátum registrácie: 30 Okt 2006, 00:01
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3, r. v. 1987
- Bydlisko: Zastávka u Brna
- Kontaktovať užívateľa:
[quote="čadík Tím bych chtěl ctěné čtenáře tohoto příspěvku poprosit o pátrání po dobových fotografiích T613 s vlajkami ČSSR (či jinými?) v tomto reprezentačním nasazení. Nemýlím-li se, Lubošova T603 i Peldova T613 v diplomatických službách začínaly a jistě by nám to všem rozšířilo obzory...[/quote]
To je sice pravda, moje auto sloužilo na naší ambasádě v Moskvě, ale bohužel žádné jeho dobové snímky nemám. Na výzvu reflektuji a za-
pátrám, uvidím jestli nějakou takovou Tatru najdu. Na mém voze byly dle předchozího majitele a informací, které měl údajně od svých předchůdců prý původně speciálové stojánky na vlajky a i stejně umístěné. Takže nic nového pod sluncem. Když jsem ho koupil já, byly tam jen zoxidované a docela poškozené závity-což ta tvrzení potvrzuje. Stojánky samotné ani takové ty krytky jsem nedostal. Speciálové se mi tehdy nepodařilo sehnat, takže jsem se uchýlil k domácí výrobě podle tohoto vzoru (viz. foto-lepší zatím nemám). Jestli to takto bylo i s dalšími 613kami nemohu tvrdit, nemám důkazy. Před pár lety jsem se ale v Kladně setkal s T2 603 jako na snímcích Luboše T., sloužila na pražském hradě, viděl jsem od toho i techničák a měla uplně stejný "stojánkový systém" jako ta jeho.
To je sice pravda, moje auto sloužilo na naší ambasádě v Moskvě, ale bohužel žádné jeho dobové snímky nemám. Na výzvu reflektuji a za-
pátrám, uvidím jestli nějakou takovou Tatru najdu. Na mém voze byly dle předchozího majitele a informací, které měl údajně od svých předchůdců prý původně speciálové stojánky na vlajky a i stejně umístěné. Takže nic nového pod sluncem. Když jsem ho koupil já, byly tam jen zoxidované a docela poškozené závity-což ta tvrzení potvrzuje. Stojánky samotné ani takové ty krytky jsem nedostal. Speciálové se mi tehdy nepodařilo sehnat, takže jsem se uchýlil k domácí výrobě podle tohoto vzoru (viz. foto-lepší zatím nemám). Jestli to takto bylo i s dalšími 613kami nemohu tvrdit, nemám důkazy. Před pár lety jsem se ale v Kladně setkal s T2 603 jako na snímcích Luboše T., sloužila na pražském hradě, viděl jsem od toho i techničák a měla uplně stejný "stojánkový systém" jako ta jeho.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
K domácí výrobě bych se uchýlil nerad. Kdybych změřil průměr té díry, byl by mi někdo schopen říci, zda by tam pasoval ten "speciálový" držák? Ale kde ho pak sehnat?
Mimochodem ta moje tatra sloužila Východním Němcům na jejich velvyslanectví v Praze, měla vydaný český techničák a přiděleno číslo DD 14-01. Aby pak neměla ten držák vyhotovený podle východoněmeckého standardu, to by byla zase chyba...
Mimochodem ta moje tatra sloužila Východním Němcům na jejich velvyslanectví v Praze, měla vydaný český techničák a přiděleno číslo DD 14-01. Aby pak neměla ten držák vyhotovený podle východoněmeckého standardu, to by byla zase chyba...
To ti klidně zítra změřím. Hlavně pánové nezapomeňte při montáži těch držáčků zespoda vyztužit blatníky.Luboš napísal:K domácí výrobě bych se uchýlil nerad. Kdybych změřil průměr té díry, byl by mi někdo schopen říci, zda by tam pasoval ten "speciálový" držák? Ale kde ho pak sehnat?
Mimochodem ta moje tatra sloužila Východním Němcům na jejich velvyslanectví v Praze, měla vydaný český techničák a přiděleno číslo DD 14-01. Aby pak neměla ten držák vyhotovený podle východoněmeckého standardu, to by byla zase chyba...
Tak to určitě. Ale nemluvím ani tak o držácích,ty nejsou až tak k rozeznání, ale o těch stožárcích.Pelda napísal:Já vím, zkusím sehnat ty původní, ale zatím si s těmahle nějak vystačím. Lepší než díra v blatníku, ne?miloš bukáček napísal:Tak to tě zklamu Peldo,originál stožárky vypadají úplně jinak. Mám je zrovna v ruce,ale nemám jak je vyfotit.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných