T 613-4 z východu :-)
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Ne, jen se ptám. Na chromce jsem očistil o něco menší plochu než je dekl rezervy a začal jsem řešit jiný způsob, jak dostat ten sajrajt dolů. Zatím to stálo jen peníze a čas a ještě to nefunguje. Tak jsem se chtěl ujistit, že je fakt někdo větší magormartin h napísal:Ladis: chceš aby se mi sekla pumpa, nebo se pokoušíš o zbytky mého duševního zdraví?
Ještě jedna taková práce a půjdu se s lanem v ruce pohoupat do lesa.
Nový nemám, ale opravitelný bych snad vyhrabal. Otázkou je, jak ho k tobě dostat. Navrhoval bych použít Romana Maďara jako posla, až pojede příští rok Free Tourmartin h napísal:ps: zkoušel někdo vyrobit dekl na rezervu? Já na něj totiž zapoměl (broušení) a jak jsem ho prohlížel, tak nevím - když ho odrbu nezůstane z něj nic a nový jsem nesehnal. Někde jsem četl o úpravě - zavařit zespodu a rezervu vkládat vrchem, jenže si to nějak nedovedu představit - chtělo by to fotku.
....Pokud jsi ochotný jít cestou "zavařit & vyřezat", pak ti asi na originalitě nezáleží....
Já jsem ochotnej jít takovou cestou, která je v mé situaci lepší:
1. Veterán z mé tatry nikdy nebude - bude to auto pro radost - musí vyvážit vynaloženou energii, jinak bych to co dělám nemělo smysl.
2. Bydlím na opačném konci republiky než kde se ta auta vyráběla - nemám hromadu nasyslených dílů, ani možnost kupoval dárkyně orgánů za pár Kč.
3. Pokoušel jsem se koupit víko oficiálně, ve všem známých firmách - neúspěšně.
3. Nemůžu si vzít dovolenou a objíždět republiku a jednat s překupníkama jestli mi laskavě prodají orezlé víko - tímhle tempem neskončím ani za 5 let.
....dvanáctiletý čtverkový jsem raději zahodil a dal nový....
No jo, šťastlivci. Taky bych rád dal nový...
....taková prasárna ....
Pokud se to provede po řemeslné stránce pořádně, tak v tom nevidím žádnou prasárnu. Tu naopak vidím v kvalitě klempířských prací na karoserii přímo z fabriky: kladivem domlácené díly (aby to vůbec šlo svařit k sobě), velké otřepy a odstřižky dílů trčící různým směrem (přece nikdo nebude u luxusního auta odstraňovat přebytečný materiál), sváry provedené takovým způsobem, že připomínají spíše zvratky a ne práci klempíře. A za prasárnu rozhodně považuju procedury vyvlečení těžké rezervy a nasoukání poškozeného kola zpět do víka pár centimetrů nad vozovkou, se čtyřkovým spoilerem, v plném provozu a v čistém oblečení. Toť úkony hodné majitelů/řidičů luxusních aut. Každý není Tyršův stoupenec, aby si rád kdekoliv zacvičil, třeba i na silnici.
....To bylo schnilé úplně všude....
Můj případ.
A ještě jeden zásah do originality - z důvodu značné koroze jsem musel vyškubnout tu ohavnou rouru vedoucí k ventilátoru. Ale od začátku - už když jsem tatru koupil, všiml jsem si oroselé hadičky vedoucí od nádobky kapaliny pro spojku. Otřel jsem ji, jenže orosení se opět objevilo. Vyměnil jsem hadičku se sponkama - a zase orosená jako lahváč v reklamě. Kontrola nádobky proběhla bez pozitivního nálezu. Následovala výměna celého válce u pedálů - a zase. Měl jsem stále podezření na nádobku a provedl jakousi tlakovou zkoušku která ukázala nepatrnou netěsnost. Jenže kdovíjak dlouho už tekla, že? Minulého majitele to netrápilo. Výsledek? Vzlínající kapalina se doplazila po celé délce spoje označeného šipkou a všude zanechala korozi. Nejhorší situace byla kolem roury, kterou moudří vývojáři zabudovali napevno (taky prasárna), vzniklým nepřístupným prostorem za rourou znemožnili ochránit nátěrem plech a skončilo to rourou durch. Kapalina provzlínala přes spoje i do kabiny. Ohledně té orosené hadičky jsem se někoho ptal na "Lednici" načež se ukázalo, že jeho čtyřka jí měla orosenou taky.
Radek: díky
Já jsem ochotnej jít takovou cestou, která je v mé situaci lepší:
1. Veterán z mé tatry nikdy nebude - bude to auto pro radost - musí vyvážit vynaloženou energii, jinak bych to co dělám nemělo smysl.
2. Bydlím na opačném konci republiky než kde se ta auta vyráběla - nemám hromadu nasyslených dílů, ani možnost kupoval dárkyně orgánů za pár Kč.
3. Pokoušel jsem se koupit víko oficiálně, ve všem známých firmách - neúspěšně.
3. Nemůžu si vzít dovolenou a objíždět republiku a jednat s překupníkama jestli mi laskavě prodají orezlé víko - tímhle tempem neskončím ani za 5 let.
....dvanáctiletý čtverkový jsem raději zahodil a dal nový....
No jo, šťastlivci. Taky bych rád dal nový...
....taková prasárna ....
Pokud se to provede po řemeslné stránce pořádně, tak v tom nevidím žádnou prasárnu. Tu naopak vidím v kvalitě klempířských prací na karoserii přímo z fabriky: kladivem domlácené díly (aby to vůbec šlo svařit k sobě), velké otřepy a odstřižky dílů trčící různým směrem (přece nikdo nebude u luxusního auta odstraňovat přebytečný materiál), sváry provedené takovým způsobem, že připomínají spíše zvratky a ne práci klempíře. A za prasárnu rozhodně považuju procedury vyvlečení těžké rezervy a nasoukání poškozeného kola zpět do víka pár centimetrů nad vozovkou, se čtyřkovým spoilerem, v plném provozu a v čistém oblečení. Toť úkony hodné majitelů/řidičů luxusních aut. Každý není Tyršův stoupenec, aby si rád kdekoliv zacvičil, třeba i na silnici.
....To bylo schnilé úplně všude....
Můj případ.
A ještě jeden zásah do originality - z důvodu značné koroze jsem musel vyškubnout tu ohavnou rouru vedoucí k ventilátoru. Ale od začátku - už když jsem tatru koupil, všiml jsem si oroselé hadičky vedoucí od nádobky kapaliny pro spojku. Otřel jsem ji, jenže orosení se opět objevilo. Vyměnil jsem hadičku se sponkama - a zase orosená jako lahváč v reklamě. Kontrola nádobky proběhla bez pozitivního nálezu. Následovala výměna celého válce u pedálů - a zase. Měl jsem stále podezření na nádobku a provedl jakousi tlakovou zkoušku která ukázala nepatrnou netěsnost. Jenže kdovíjak dlouho už tekla, že? Minulého majitele to netrápilo. Výsledek? Vzlínající kapalina se doplazila po celé délce spoje označeného šipkou a všude zanechala korozi. Nejhorší situace byla kolem roury, kterou moudří vývojáři zabudovali napevno (taky prasárna), vzniklým nepřístupným prostorem za rourou znemožnili ochránit nátěrem plech a skončilo to rourou durch. Kapalina provzlínala přes spoje i do kabiny. Ohledně té orosené hadičky jsem se někoho ptal na "Lednici" načež se ukázalo, že jeho čtyřka jí měla orosenou taky.
Radek: díky
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Ondrej: Na 603-ke makám ako len vládzem, ale poznáš to: Veľa pracuješ - máš peniaze no nemáš čas, ak nepracuješ máš čas no nemáš peniaze
Tak či tak, karoséria je už takmer OK (bola hrozivo pohnitá), motor all right, káblovačka OK, interiér už mám pripravený, nárazníky tiež, brzdy taktiež komplet pripravené na montáž, tento týždeň/víkend ide už dole predná náprava, pieskovačka, náter, repasácia, popri demontovanej náprave idem vyvariť všetko okolo nich... no a tak.
dvere už idu zľahka pekne zavrieť, už sa dá dvihnúť, karoséria už značne stuhla. Míľové kroky už sú za nami, no ešte dlhšie kroky sú ešte pred nami. Popritom sa samozrejme treba venovať môjmu slniečku - Tatre 613
Tatra je super
Tak či tak, karoséria je už takmer OK (bola hrozivo pohnitá), motor all right, káblovačka OK, interiér už mám pripravený, nárazníky tiež, brzdy taktiež komplet pripravené na montáž, tento týždeň/víkend ide už dole predná náprava, pieskovačka, náter, repasácia, popri demontovanej náprave idem vyvariť všetko okolo nich... no a tak.
dvere už idu zľahka pekne zavrieť, už sa dá dvihnúť, karoséria už značne stuhla. Míľové kroky už sú za nami, no ešte dlhšie kroky sú ešte pred nami. Popritom sa samozrejme treba venovať môjmu slniečku - Tatre 613
Tatra je super
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 240
- Dátum registrácie: 11 Dec 2006, 13:21
- Kontaktovať užívateľa:
Co se týče rosení hadičky od nádobky s brzdovou kapalinou, pak velmi často je to problém vlastního materiálu hadičky. Některé hadičky, i když jsou nové a prodejcem doporučené pro toto použití, jsou zcela nevhodné. Bez viditelného poškození hadičky brzdová kapalina prosakuje přímo stěnou hadičky a vytváří rosení.
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
toš, fotke z hanéééé
toš, ste si ani nevšimli prelisy na predných kapotách na tejto fotke , docela podoba, a ten poršák v pozadí, ten mal zvuk jak pila... http://www.tatraportal.sk/forum/download.php?id=13794
toš, ste si ani nevšimli prelisy na predných kapotách na tejto fotke , docela podoba, a ten poršák v pozadí, ten mal zvuk jak pila... http://www.tatraportal.sk/forum/download.php?id=13794
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných