Tatra 613/2 rv.1982
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
Nemám. Ono vůbec pozici "dealer" nesnáším, neb jsou to lidé, co se mi snaží něco vnutit. A já si rád naopak vybírám sám, zcela svobodně, dle své vůle a dobrovolně.
Já vím, v AAA Auto Praha v sekci "ojetá luxusní dovozová auta ze západu", máš jistě hodně na výběr.
Právě, pochopil-li jsi můj příspěvek jako "přesvědčování", máš defektní vytváření názorů a to je koneckonců v diskuzích s Tebou docela znát....
Ne, jenom se snažím aby jsi pochopil, že Tvoje příspěvky nemusí být vždy jen čistě ryze konstruktivně objektivní, ale že mohou zavánět mírnou propagandou.
Pravdu díš magistře, do provozování T613 je třeba investovat móře času, při rozsahu Tvé sbírky se ani nedivím, že nemáš čas na nic jiného. Teda kromě psaní vysoce hodnotných diskuzních příspěvků.....
Neblázni, ruce od oleje a šmíru? Fuj, na to mám lidi, takové Radky...
Je mi to jasné starče, máš už svá léta, zničená záda a plotýnky z tisícovek škodovek, žigulíků, moskvičů a podobných přibližovadel, která jsi jistě od útlého mládí hiearchicky užíval až jsi ku stáří dospěl ke svému normalizačnímu snu - T613 a ta v modifikaci M97 se sedadly typu "křeslo f kůži" nedává Tvým špatně rostlým zádům toliko zabrat, jako ergonomická, všestranně seřiditelná sedadla v jiných automobilech. Proti Tobě jsem však mlád, záda mám v pořádku a život mám před sebou takže si vybírám a zkouším co nabízí... přeci až do důchodu neskončím u jednoho auta s brzdama a motorem z 60tých let, co? Ty už máš své odbyto, já si chci ten život ještě užít.....
Myslíš všestraně seřiditelná pohodlná sedadla alá fošna jako v XJ, nebo A8? Radku, nejsi sám, kdo někdy zkusil západní zboží. Jenže já z toho nejsem paf, a nemusím si prát tepláky, pokaždé, když tam sednu.
A na moskviče nedám dopustit, to je křeslo! Srandovní, že s tím motorem z 60. let, Tě v Tvojí limousine utřu kdykoliv si vzpomenu.
"tatra = V8, pyčo"
To víš, to je těžký, možná bych ani takové pojítko podvědomě nevnímal, ale když mi to vnucuje i maska Tvé 613...
Já vím, v AAA Auto Praha v sekci "ojetá luxusní dovozová auta ze západu", máš jistě hodně na výběr.
Právě, pochopil-li jsi můj příspěvek jako "přesvědčování", máš defektní vytváření názorů a to je koneckonců v diskuzích s Tebou docela znát....
Ne, jenom se snažím aby jsi pochopil, že Tvoje příspěvky nemusí být vždy jen čistě ryze konstruktivně objektivní, ale že mohou zavánět mírnou propagandou.
Pravdu díš magistře, do provozování T613 je třeba investovat móře času, při rozsahu Tvé sbírky se ani nedivím, že nemáš čas na nic jiného. Teda kromě psaní vysoce hodnotných diskuzních příspěvků.....
Neblázni, ruce od oleje a šmíru? Fuj, na to mám lidi, takové Radky...
Je mi to jasné starče, máš už svá léta, zničená záda a plotýnky z tisícovek škodovek, žigulíků, moskvičů a podobných přibližovadel, která jsi jistě od útlého mládí hiearchicky užíval až jsi ku stáří dospěl ke svému normalizačnímu snu - T613 a ta v modifikaci M97 se sedadly typu "křeslo f kůži" nedává Tvým špatně rostlým zádům toliko zabrat, jako ergonomická, všestranně seřiditelná sedadla v jiných automobilech. Proti Tobě jsem však mlád, záda mám v pořádku a život mám před sebou takže si vybírám a zkouším co nabízí... přeci až do důchodu neskončím u jednoho auta s brzdama a motorem z 60tých let, co? Ty už máš své odbyto, já si chci ten život ještě užít.....
Myslíš všestraně seřiditelná pohodlná sedadla alá fošna jako v XJ, nebo A8? Radku, nejsi sám, kdo někdy zkusil západní zboží. Jenže já z toho nejsem paf, a nemusím si prát tepláky, pokaždé, když tam sednu.
A na moskviče nedám dopustit, to je křeslo! Srandovní, že s tím motorem z 60. let, Tě v Tvojí limousine utřu kdykoliv si vzpomenu.
"tatra = V8, pyčo"
To víš, to je těžký, možná bych ani takové pojítko podvědomě nevnímal, ale když mi to vnucuje i maska Tvé 613...
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Jo magistře, že bychom tu takhle pokračovali až do důchodu? To snad ne....
1/ Díky že za mně obcházíš autobazary, ale v těch já nenakupuji. Dávám přednost pořízení vozidel osobně přímo od jejich majitelů.
2/ Já a propaganda? Ba ne, spíš si přečti reklamní prospekt na M97, to je učebnicový příklad propagandy, já jsem proti tomu nic....
3/ Nemyslím všestranně seřiditelná sedadla Audi A8. Co sem pořád pleteš nějaký německý vergl, když se ví, že jediná fabrika v Německu, co umí sedačky, je Recaro a ty zase nevyhovují většině českého národa s nestandardním indexem BMI? Již jsem vzal na vědomí fakt, že máš zřejmě rozložité či značně nestandardně rostlé pozadí, které se hned tak do nějaké běžné sedačky nevejde, takže ta koule molitanu bez bočního vedení s možností stlačení o 10 cm Ti vyhovuje. OK, nic proti tomu, ovšem skutečnost typu "T613 je dokonalá proto, že v ní po 100 km jízdy magistra nebolí záda" má vypovídací hodnotu receptu na kynuté knedlíky....
4/ Závěrem Tě zklamu, nemám žádnou limuzínu, ještě jsem si žádnou nepořídil, stále se držím sedanů. A co se týká toho "utírání" (netušil jsem doposud, že projevuješ i pubertální sklony, ale prý se to ve stáří vrací, tak asi ano), začni pomalu vzpomínat. Ono v hlavě to vypadá možná realisticky, ale skutečnost je někde úplně jinde. Ale můžeme to někdy zkusit, dám ti 15 minut náskok na ohřátí těch 360 kg hmoty na provozní teplotu (jináč by jsi se určitě vymluvil, že máš malou kompresi, protože nejsou roztažené písty), a návdavkem ještě 2 vteřiny k tomu, abychom se alespoň rozjeli současně a já nemusel čekat, než se ECU Tvého hrdinného agregátu domluví s TPS, MAP a po přešrotování nadejde taky nějaká reakce motoru.....
5/ Fakt Ti to maska vnucuje? No nesmíš se tomu tak podávat, a ono to odezní. Nebo jestli tím naznačuješ, že jsi se toho zásadního technického omylu s motory Jaguar dopustil na základě zablokování mozku pohledem na jednu samolepku, tak to je pak vážné a chtělo by to lékaře. To se pak klidně může stát, že zezadu uvidíš na kapotě kupříkladu to "2 x 2 OHC", v samém rozrušení zařadíš zpátečku místo jedničky a ještě si způsobíš škodu člověče.....
1/ Díky že za mně obcházíš autobazary, ale v těch já nenakupuji. Dávám přednost pořízení vozidel osobně přímo od jejich majitelů.
2/ Já a propaganda? Ba ne, spíš si přečti reklamní prospekt na M97, to je učebnicový příklad propagandy, já jsem proti tomu nic....
3/ Nemyslím všestranně seřiditelná sedadla Audi A8. Co sem pořád pleteš nějaký německý vergl, když se ví, že jediná fabrika v Německu, co umí sedačky, je Recaro a ty zase nevyhovují většině českého národa s nestandardním indexem BMI? Již jsem vzal na vědomí fakt, že máš zřejmě rozložité či značně nestandardně rostlé pozadí, které se hned tak do nějaké běžné sedačky nevejde, takže ta koule molitanu bez bočního vedení s možností stlačení o 10 cm Ti vyhovuje. OK, nic proti tomu, ovšem skutečnost typu "T613 je dokonalá proto, že v ní po 100 km jízdy magistra nebolí záda" má vypovídací hodnotu receptu na kynuté knedlíky....
4/ Závěrem Tě zklamu, nemám žádnou limuzínu, ještě jsem si žádnou nepořídil, stále se držím sedanů. A co se týká toho "utírání" (netušil jsem doposud, že projevuješ i pubertální sklony, ale prý se to ve stáří vrací, tak asi ano), začni pomalu vzpomínat. Ono v hlavě to vypadá možná realisticky, ale skutečnost je někde úplně jinde. Ale můžeme to někdy zkusit, dám ti 15 minut náskok na ohřátí těch 360 kg hmoty na provozní teplotu (jináč by jsi se určitě vymluvil, že máš malou kompresi, protože nejsou roztažené písty), a návdavkem ještě 2 vteřiny k tomu, abychom se alespoň rozjeli současně a já nemusel čekat, než se ECU Tvého hrdinného agregátu domluví s TPS, MAP a po přešrotování nadejde taky nějaká reakce motoru.....
5/ Fakt Ti to maska vnucuje? No nesmíš se tomu tak podávat, a ono to odezní. Nebo jestli tím naznačuješ, že jsi se toho zásadního technického omylu s motory Jaguar dopustil na základě zablokování mozku pohledem na jednu samolepku, tak to je pak vážné a chtělo by to lékaře. To se pak klidně může stát, že zezadu uvidíš na kapotě kupříkladu to "2 x 2 OHC", v samém rozrušení zařadíš zpátečku místo jedničky a ještě si způsobíš škodu člověče.....
Magistře nezáviď ostatním Jaguáry..ušetři si, pořiď nějaký vůz a předveď se ...třeba skončíš zrovna u Jaguára..nebo preferuješ klasiku, tedy Gaz?
Autum trochu rozumíš viz příspěvky..takže by mně zajímalo co si chceš užít???závidíš úspěch zvykni si..lepší už nebudeš!bejvávalo... jo a chovej se slušně k diskutujícím...!
Autum trochu rozumíš viz příspěvky..takže by mně zajímalo co si chceš užít???závidíš úspěch zvykni si..lepší už nebudeš!bejvávalo... jo a chovej se slušně k diskutujícím...!
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
Já mám času habaděj.radek napísal:Jo magistře, že bychom tu takhle pokračovali až do důchodu? To snad ne....
Proč bych je obcházel, já nesháním ojeté Jaguáry&jinou veteš.radek napísal:1/ Díky že za mně obcházíš autobazary, ale v těch já nenakupuji. Dávám přednost pořízení vozidel osobně přímo od jejich majitelů.
Upřímně, já ho nikdy neviděl.radek napísal:2/ Já a propaganda? Ba ne, spíš si přečti reklamní prospekt na M97, to je učebnicový příklad propagandy, já jsem proti tomu nic....
Recaro by se mělo zamyslet, jelikož nestandartní Body Mass Index (já mám 23.5), začíná být celoevropským fenoménem, a jednotlivé státy se předhánějí o co nejvyšší výsledek. Možná, že do budoucna, jestli bude tendence nadále vzestupná, budou konzumenti vyhledávat "kouli molitanu", a nikoliv úžasně ergonomicky, prkenně přizpůsobivé Jaguáří sedačky. Možná, že za pár let, až se na Tobě začne projevovat důsledek nevyváženého příjmu kilojaulů se začneš cítit ve Tvém zastaralém Jaguáru, ve kterém je pohodlí srovnatelné s pohodlím v letadle při letu turistickou třídou, značně stísněně. Kynutých knedlíků se narozdíl od Tebe můžu nacpat k prasknutí, jelikož mám těch 10cm na stlačení...radek napísal:3/ Nemyslím všestranně seřiditelná sedadla Audi A8. Co sem pořád pleteš nějaký německý vergl, když se ví, že jediná fabrika v Německu, co umí sedačky, je Recaro a ty zase nevyhovují většině českého národa s nestandardním indexem BMI? Již jsem vzal na vědomí fakt, že máš zřejmě rozložité či značně nestandardně rostlé pozadí, které se hned tak do nějaké běžné sedačky nevejde, takže ta koule molitanu bez bočního vedení s možností stlačení o 10 cm Ti vyhovuje. OK, nic proti tomu, ovšem skutečnost typu "T613 je dokonalá proto, že v ní po 100 km jízdy magistra nebolí záda" má vypovídací hodnotu receptu na kynuté knedlíky....
A proč by jsi nemohl mít? Vždyť limuzína je vlastně jenom uzavřená čtyřdveřová karosérie osobního automobilu se stupňovitou zádí.radek napísal:4/ Závěrem Tě zklamu, nemám žádnou limuzínu, ještě jsem si žádnou nepořídil, stále se držím sedanů. A co se týká toho "utírání" (netušil jsem doposud, že projevuješ i pubertální sklony, ale prý se to ve stáří vrací, tak asi ano), začni pomalu vzpomínat. Ono v hlavě to vypadá možná realisticky, ale skutečnost je někde úplně jinde. Ale můžeme to někdy zkusit, dám ti 15 minut náskok na ohřátí těch 360 kg hmoty na provozní teplotu (jináč by jsi se určitě vymluvil, že máš malou kompresi, protože nejsou roztažené písty), a návdavkem ještě 2 vteřiny k tomu, abychom se alespoň rozjeli současně a já nemusel čekat, než se ECU Tvého hrdinného agregátu domluví s TPS, MAP a po přešrotování nadejde taky nějaká reakce motoru.....
Radku, nejen že v hlavě to vypadá realisticky, já akorát tak vzpomínám co se dělo a děje na silnicích a dálnicích, takových Radků machýrků s frňákem nahoru a s hřejivým pocitem, že jsou pány s vyspělou západní technologií na těchto východních silnicích, bylo nespočetně. Možná si dokazuješ vlastní chytrost, když sem napíšeš pár vět tvářící se jako fakta, s cílem zapůsobit na ostatní, protože tomu většina přispěvovatelů stejně nerozumí, a když rozumí, tak možná i věří po zkušenosti s jejich dvojko-trojkama na plyn, které předjede každé druhé Tdi.
Nad klávesnicí jsi výborný teoretik, ale skutečnost Tě může někdy i překvapit.
Co je ten zásadní technický omyl s jaguářími motory? Jak tedy vypadá správné označení šestiválcového motoru z Coventry?radek napísal:5/ Fakt Ti to maska vnucuje? No nesmíš se tomu tak podávat, a ono to odezní. Nebo jestli tím naznačuješ, že jsi se toho zásadního technického omylu s motory Jaguar dopustil na základě zablokování mozku pohledem na jednu samolepku, tak to je pak vážné a chtělo by to lékaře. To se pak klidně může stát, že zezadu uvidíš na kapotě kupříkladu to "2 x 2 OHC", v samém rozrušení zařadíš zpátečku místo jedničky a ještě si způsobíš škodu člověče.....
To bych tam tu zpátečku při pohledu na vaše Tatry musel dávat pořád, při všech těch nápisech, označeních, vlajkách, statních znacích a kvantum dalších znaků jenž asi mají podtrhnout výjimečnost vašich trojek přebastlených na čtverky.
P. S. Takhle nějak jsi myslel to "tatra = V8, pyčo"?
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
Vášo, probuď se ze sna! Závidět auto, jehož hodnota ve většině případů u zdejších uživatelů nepřevyšuje kupní cenu Fóbie 1,4 mpi? Nezlob se na mne, ale musel bych si připadat trapně, kdybych předjížděl dědu ve slamáku vracejícího se z chaty s vajíčkama na zadním platě, při vědomí že jeho Octavie je stejně drahá jako můj XJ r. v. 00' nebo S- type r. v. 02'...vasa26 napísal:Magistře nezáviď ostatním Jaguáry..ušetři si, pořiď nějaký vůz a předveď se ...třeba skončíš zrovna u Jaguára..nebo preferuješ klasiku, tedy Gaz?
Autum trochu rozumíš viz příspěvky..takže by mně zajímalo co si chceš užít???závidíš úspěch zvykni si..lepší už nebudeš!bejvávalo... jo a chovej se slušně k diskutujícím...!
Kde jsem byl neslušný?
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 20 neregistrovaných