Tatra 613/2 rv.1982
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Na nějakém vraku tyhle plechy asi nikdy nebudou dobré, to už se kolikrát vyplatí opravit ty původní. Zadní světla (na chromku) jsou zatím celkem levná, stačí sledovat inzerci, čas od času se objevují.PETR 613 napísal:Nechci být válečný štváč,ale zadní blatníky,přední kapota,zadní světla jsou věci které diametrálně překročují hodnotu tvého vozu.
Kup si raději celé auto na ND.
- Lukas Giza
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 145
- Dátum registrácie: 26 Feb 2007, 14:59
- Tatry, ktoré vlastním: T613-2-1985
- Bydlisko: Liberec-CZ
- Kontaktovať užívateľa:
- Lukas Giza
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 145
- Dátum registrácie: 26 Feb 2007, 14:59
- Tatry, ktoré vlastním: T613-2-1985
- Bydlisko: Liberec-CZ
- Kontaktovať užívateľa:
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
- Robert
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 236
- Dátum registrácie: 30 Jan 2007, 18:37
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Ahoj.
Tak ty čtyřkové nárazníky sou jak pěst na oko.
A jak na tom ta chromka je ? nějaké aktuální foto ?
Jinak já měl první auto v 15-ti škodu 105s rv.77 (nejlepší to auto na světě)
Tehdá sem si na něj našetřil a byl to totál vrak.
Jinak na papíry to nejezdí když nemáš prachy tak to lze řešit brigádou nebo nebo tak.
Jo není nic lepšího než ten skvělý pocit když všechna ta práce je odměněna dobrým výsledkem.
Tak ty čtyřkové nárazníky sou jak pěst na oko.
A jak na tom ta chromka je ? nějaké aktuální foto ?
Jinak já měl první auto v 15-ti škodu 105s rv.77 (nejlepší to auto na světě)
Tehdá sem si na něj našetřil a byl to totál vrak.
Jinak na papíry to nejezdí když nemáš prachy tak to lze řešit brigádou nebo nebo tak.
Jo není nic lepšího než ten skvělý pocit když všechna ta práce je odměněna dobrým výsledkem.
- Robert
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 236
- Dátum registrácie: 30 Jan 2007, 18:37
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Tu barvu sem dělal zhruba tři dny, ale dohromady to zabralo celý týden auto sem komplet odstrojil obrousil a třikrát naválečkoval v jednom směru. To auto mi sloužilo od mých 15-ti (rok 2000) do mějakých 19 let
nikdy mě nenechalo ve štychu zřejmě vhledem k masivní údržbě v poměru 90% ku 10% údržba - ježdění.
nikdy mě nenechalo ve štychu zřejmě vhledem k masivní údržbě v poměru 90% ku 10% údržba - ježdění.
- Robert
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 236
- Dátum registrácie: 30 Jan 2007, 18:37
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
No když už sme u toho tak docela lítala časem sem do ní nacpal motor z fava po nějakym tuningáři a pěkně samo domo robo tak jak to ti nikdo nemá rád.
lítala zhruba těch 170km/h nevím přesně přetočil sem tachometr.
No byl to zajímavý kousek všechny díly sem si vybíral jak sem uznal za vhodné ze všech ročníků od škody 100 do fáva mělo to vepředu širokou nápravu (hřeben) vzadu úzkou výfuk sedring venitř kobrec úplně všude modré neony odskoky všechny možné něřící přístroje mé výroby atd. někdy dodám fotky jestli chcete.
A nazávěr okolo stanice STK muselo atou jezdit velkým obloukem
lítala zhruba těch 170km/h nevím přesně přetočil sem tachometr.
No byl to zajímavý kousek všechny díly sem si vybíral jak sem uznal za vhodné ze všech ročníků od škody 100 do fáva mělo to vepředu širokou nápravu (hřeben) vzadu úzkou výfuk sedring venitř kobrec úplně všude modré neony odskoky všechny možné něřící přístroje mé výroby atd. někdy dodám fotky jestli chcete.
A nazávěr okolo stanice STK muselo atou jezdit velkým obloukem
naša žigula
Nemaš na našho "GyňaSporto" Žigulaka
My zme het maly aj cyklovački a tempmat z volva!
Bolo to na het želiezko vyeš more (pigap) a vypadni s tim škodnem a daj dnuka tatre!!!GyňaSportoPigap[/quote]!!!
My zme het maly aj cyklovački a tempmat z volva!
Bolo to na het želiezko vyeš more (pigap) a vypadni s tim škodnem a daj dnuka tatre!!!GyňaSportoPigap[/quote]!!!
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
No čekal jsem kdo bude první advogato... Ano, také k nám dorazila tato pokroková technika a vozidla s právem přednosti v jízdě používají dokonce zvukové signály. A protože je obvykle neřídí úplní idioti, snaží se je používat ohleduplně, tedy například ne v obci o třetí ráno. Na modrou mám prostě reflex a nerad bych si jej nechal zničit bandou idiotů, co se bez modré neobejdou.
- Robert
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 236
- Dátum registrácie: 30 Jan 2007, 18:37
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Sice netuším jak modré světlo pod autem může kohokoliv ohrozit či snad svádět k záměně za ambulanci ale nevadí.
Já tam měl taky cyklovač a otáčkoměr z volva a hodiny z BMW a voltmetr a dobíjení vlastní koncepce a 50 Ah baterku a další vychytávky jo a na rozdíl od toho žíga to i jezdilo.
Myslím si však že bavit se o autě které už není je bezpředmětné.
Jo mimochodem auto sem nerozbil, ale když už sem měl jiné a tohle dosluhovalo tak sem ho rozebral.
Já tam měl taky cyklovač a otáčkoměr z volva a hodiny z BMW a voltmetr a dobíjení vlastní koncepce a 50 Ah baterku a další vychytávky jo a na rozdíl od toho žíga to i jezdilo.
Myslím si však že bavit se o autě které už není je bezpředmětné.
Jo mimochodem auto sem nerozbil, ale když už sem měl jiné a tohle dosluhovalo tak sem ho rozebral.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 60 neregistrovaných