M95 po dalsom roku...

Odfotili ste niečo zaujímavé ? Sem s tým !
etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

M95 po dalsom roku...

Príspevok od užívateľa etienne » 15 Apr 2006, 12:20

Po roku som opat na chvilku vytiahol M95 von... Nastartovala na prvy krat ale je vidiet ze stale je v horsom a horsom stave...

Nastastie sa uz tento rok docka klampiara a lakovnika :-)
Prílohy
IMG_2073.JPG
IMG_2072.JPG
IMG_2070.JPG
IMG_2068.JPG
IMG_2067.JPG
IMG_2066.JPG
IMG_2065.JPG
IMG_2052.JPG
IMG_2049.JPG

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 15 Apr 2006, 13:42

Ale aj tak Ti ju závidím, bratu.
Je to skvelé auto, iba je na ňom práce. Bral by som ju aj tak jak je

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 15 Apr 2006, 21:24

Jedine, co sa da na tom aute zavidiet je podla mna akurat to mnozstvo hrdze ...

Užívateľov profilový obrázok
mato
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 843
Dátum registrácie: 26 Máj 2004, 21:41
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Petrzalka
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa mato » 15 Apr 2006, 22:46

hruba kára. konkret respekt.

Vláček

Príspevok od užívateľa Vláček » 16 Apr 2006, 13:47

Etienne: krom té hrdzi je to jedno z posledních aut označovaných t613 :wink: . Ale mě zaujal trn volant. Do m95 jsem viděl zatím jen takové ty dřevěné :?: :idea: :?:

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 16 Apr 2006, 20:55

Vlacek: Hej, NAJposlednejsia, NAJhrdzavejsia :-) Ale vsetko sa snad casom spravi :-) Je to moja najoblubenejsia T613 aj ked Specialka je jej v patach...

Vláček

Príspevok od užívateľa Vláček » 16 Apr 2006, 21:08

Podle mě je m95 nejpěknější polistopadová 613 (doufám, že jsem neurazil žádného majitele čtverky) pak ještě Kat a Elektronic/k Neví tu někdo jak je to s tím volantem?

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Volante

Príspevok od užívateľa Eda » 16 Apr 2006, 22:11

Mám tady jednu snímku T6134MILONG z roku 1995 a má tam pro změnu jiný volant. Tenhle jsem ale už viděl i u jedné M95. Jinak co mám z archivu historii k mojemu autu tak dřevěné volanty dodával tatře pan Bazala z brna který ovšem tragicky zahinul v roce 1994. Možná by o něm někdo kdo ho pamatoval mohl napsat více. Udělal pro inovaci tater podle mně docela dost!
Prílohy
4Mil 1995.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Havrla
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 202
Dátum registrácie: 04 Apr 2006, 18:53
Tatry, ktoré vlastním: AEK
Autobus
Bydlisko: CR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Havrla » 16 Apr 2006, 22:18

Tehle volant je alternativa volantu vozu S105-136

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 16 Apr 2006, 22:38

A nevíš, z čeho ten volant je? Stejný byl viděn též u minimálně jedné M95.

Copak se ti, Vláčku, líbí na těch katalyzátorech? Stejné jako má 4T700 M97 na 4i motoru se osazovaly už na motory E1/I u trojek, označení "KAT" zůstávalo u všech typů stejné. Pokud nejsi ekoterorista, tak jsem to nepochopil... :o

Vláček

Príspevok od užívateľa Vláček » 16 Apr 2006, 23:19

Luboši asi máš pravdu. Já kdesi viděl foto vozu, pod kterým stálo T613 4 Kat.
Já si myslel, že je to nějaká serika tatrovek něco jako byl např. elektronik. Jinak ekoterorista nesu :) :)

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 16 Apr 2006, 23:26

Bazala "Automotive"? To je ta firma co pro pohon klapek větrání a topení! používala motory ze stahování oken a místo instalace dorazů se ty klapky vypínaly až zvýšeným odběrem proudu motoru v řádech ampérů? A to v takových řádech, až se klapky z 2 mm plechu prohýbaly a kroutily? :D

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 16 Apr 2006, 23:49

tam nejsou ZCELA stejné motory. Podle mně. Radku u elektronica o který se staráš sjede okno u řidiče samo až dolu/nahoru na doraz po krátkém stisknutí spínače stahování na dveřích?

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 17 Apr 2006, 09:30

Ak sa nemylim, volant na mojej M95 bol bohuzial meneneny.... Ale urcite tam pojde naspat dreveny :-)

Vie mi niekto povedat, kolko teda DEFINITIVNE M95 bolo vyrobenych ? Hovori sa v literature o 13, aj 16 aj 19...

Mala kazda kozenu palubovku ? Kazda mala povodne 3,5l motor ?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 17 Apr 2006, 10:27

A seš si jistý, že měla původně dřevěný volant? A víš jaký?

Vyrobeno jich bylo 18 s tím, že T613-5 do toho započítány nejsou.

Kůží obšitou palubní desku měly asi všechny M95, to je asi jediný prvek, kterým se zevnitř odlišuje od ostatních MiL.

Motory měly samozřejmě všechny V8 3495ccm. Co by taky jiného, 2,5l z šestsettrojky? :lol:

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 17 Apr 2006, 11:19

Lubos: s 18 si si isty ? Vies aj vyrobne cisla od ktoreho po ktore ? S volantom som si dost isty mam pocit, ze ho mali vsetky M95...

Zaujimalo by ma, ci ma niekto M95 s VYHRIEVANIM SEDADIEL - nemyslim teraz RECAROidne vyhrievanie, ale standartne. Ak sa nemylim aj ja aj Lucian tam mame iba cudliky ale po vyhrievani ani stopa...

Co ineho ? Napriklad nejaky ten stvorliter som mal na mysli.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 17 Apr 2006, 11:30

Všechny štvorlitry jsou pozdější dodatečné přestavby.

Čísla by měla mít tato, zkus si tu svou najít:

11739
11740
11744
11745
11746
11747
11748
11749
11750
11751
11752
11754
11757
11758
11759
11760
11761
11762

Volant jistě měly všechny M95 :lol: :lol: :lol:, ale už jsem viděl v M95 asi 4-5 druhů, dřevěných i plastových, tak si vyber...

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 17 Apr 2006, 12:19

Jsou to zcela stejné motory. I bowdeny. I převodovky. Prostě pakárna nejvyšší úrovně :wink:.
Ano Edo, ve dveřích za okenním rámem je narvaná taková hnědá plastová krabice a v ní plošný spoj s "logikou" dojezdu okna a dvě poddimenzovaná přepínací relé FINDER (tedy byla, dal jsem s vyšší proudovou únosností). Skutečně, po krátkém stisku spínače sklo těchto dveří (v rámci povedenosti konfigurace karoserie-dveře-rám okna-sklo) sjede dolů i zaskučí cestou nahoru nadále bez držení spínače. Tož asi tento hyper moderní prvek výbavy máš na mysli, že?


Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 17 Apr 2006, 21:34

Jasně.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 33 neregistrovaných