M95 po dalsom roku...
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
M95 po dalsom roku...
Po roku som opat na chvilku vytiahol M95 von... Nastartovala na prvy krat ale je vidiet ze stale je v horsom a horsom stave...
Nastastie sa uz tento rok docka klampiara a lakovnika
Nastastie sa uz tento rok docka klampiara a lakovnika
- Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
Volante
Mám tady jednu snímku T6134MILONG z roku 1995 a má tam pro změnu jiný volant. Tenhle jsem ale už viděl i u jedné M95. Jinak co mám z archivu historii k mojemu autu tak dřevěné volanty dodával tatře pan Bazala z brna který ovšem tragicky zahinul v roce 1994. Možná by o něm někdo kdo ho pamatoval mohl napsat více. Udělal pro inovaci tater podle mně docela dost!
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
A nevíš, z čeho ten volant je? Stejný byl viděn též u minimálně jedné M95.
Copak se ti, Vláčku, líbí na těch katalyzátorech? Stejné jako má 4T700 M97 na 4i motoru se osazovaly už na motory E1/I u trojek, označení "KAT" zůstávalo u všech typů stejné. Pokud nejsi ekoterorista, tak jsem to nepochopil...
Copak se ti, Vláčku, líbí na těch katalyzátorech? Stejné jako má 4T700 M97 na 4i motoru se osazovaly už na motory E1/I u trojek, označení "KAT" zůstávalo u všech typů stejné. Pokud nejsi ekoterorista, tak jsem to nepochopil...
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
A seš si jistý, že měla původně dřevěný volant? A víš jaký?
Vyrobeno jich bylo 18 s tím, že T613-5 do toho započítány nejsou.
Kůží obšitou palubní desku měly asi všechny M95, to je asi jediný prvek, kterým se zevnitř odlišuje od ostatních MiL.
Motory měly samozřejmě všechny V8 3495ccm. Co by taky jiného, 2,5l z šestsettrojky?
Vyrobeno jich bylo 18 s tím, že T613-5 do toho započítány nejsou.
Kůží obšitou palubní desku měly asi všechny M95, to je asi jediný prvek, kterým se zevnitř odlišuje od ostatních MiL.
Motory měly samozřejmě všechny V8 3495ccm. Co by taky jiného, 2,5l z šestsettrojky?
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Lubos: s 18 si si isty ? Vies aj vyrobne cisla od ktoreho po ktore ? S volantom som si dost isty mam pocit, ze ho mali vsetky M95...
Zaujimalo by ma, ci ma niekto M95 s VYHRIEVANIM SEDADIEL - nemyslim teraz RECAROidne vyhrievanie, ale standartne. Ak sa nemylim aj ja aj Lucian tam mame iba cudliky ale po vyhrievani ani stopa...
Co ineho ? Napriklad nejaky ten stvorliter som mal na mysli.
Zaujimalo by ma, ci ma niekto M95 s VYHRIEVANIM SEDADIEL - nemyslim teraz RECAROidne vyhrievanie, ale standartne. Ak sa nemylim aj ja aj Lucian tam mame iba cudliky ale po vyhrievani ani stopa...
Co ineho ? Napriklad nejaky ten stvorliter som mal na mysli.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Všechny štvorlitry jsou pozdější dodatečné přestavby.
Čísla by měla mít tato, zkus si tu svou najít:
11739
11740
11744
11745
11746
11747
11748
11749
11750
11751
11752
11754
11757
11758
11759
11760
11761
11762
Volant jistě měly všechny M95 , ale už jsem viděl v M95 asi 4-5 druhů, dřevěných i plastových, tak si vyber...
Čísla by měla mít tato, zkus si tu svou najít:
11739
11740
11744
11745
11746
11747
11748
11749
11750
11751
11752
11754
11757
11758
11759
11760
11761
11762
Volant jistě měly všechny M95 , ale už jsem viděl v M95 asi 4-5 druhů, dřevěných i plastových, tak si vyber...
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Jsou to zcela stejné motory. I bowdeny. I převodovky. Prostě pakárna nejvyšší úrovně .
Ano Edo, ve dveřích za okenním rámem je narvaná taková hnědá plastová krabice a v ní plošný spoj s "logikou" dojezdu okna a dvě poddimenzovaná přepínací relé FINDER (tedy byla, dal jsem s vyšší proudovou únosností). Skutečně, po krátkém stisku spínače sklo těchto dveří (v rámci povedenosti konfigurace karoserie-dveře-rám okna-sklo) sjede dolů i zaskučí cestou nahoru nadále bez držení spínače. Tož asi tento hyper moderní prvek výbavy máš na mysli, že?
Ano Edo, ve dveřích za okenním rámem je narvaná taková hnědá plastová krabice a v ní plošný spoj s "logikou" dojezdu okna a dvě poddimenzovaná přepínací relé FINDER (tedy byla, dal jsem s vyšší proudovou únosností). Skutečně, po krátkém stisku spínače sklo těchto dveří (v rámci povedenosti konfigurace karoserie-dveře-rám okna-sklo) sjede dolů i zaskučí cestou nahoru nadále bez držení spínače. Tož asi tento hyper moderní prvek výbavy máš na mysli, že?
Takže toto je asi přestavěná 4ka?
http://lubos.tatraportal.sk/lednice2005/ipage00010.htm
http://lubos.tatraportal.sk/lednice2005/ipage00011.htm
http://lubos.tatraportal.sk/lednice2005/ipage00010.htm
http://lubos.tatraportal.sk/lednice2005/ipage00011.htm
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 36 neregistrovaných